Nee herkenbaar, ik doe overdag ook eigenlijk nooit iets met kinderen om me heen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:07 schreef Nanuke het volgende:
Hij was er dinsdag inderdaad. En ook al de eerste steekjes gezet, maar het hobby'en gaat niet echt snel nu mijn dochter overdag niet meer slapen wil.
Nee dat kan geen kwaad, daar zie je later niets meer van want het is de bedoeling dat je je werk even strijkt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik ben ook begonnen, en bijna klaar met het eerste drankje! Mijn eerste borduurwerkje wordt dit, als je m'n geknutsel uit groep 4 niet meetelt. Als ik week 1 helemaal af heb, plaats ik een foto.
Ik heb wel een vraag. Wanneer ik straks de borduurring verplaats, komt er ook reeds geborduurde stof tussen de ringen. Kan dat kwaad? En wat wanneer ik helemaal klaar ben met alles, zie je dan nog alle kreukels? Of is er een speciale manier om dat er uit te halen?
Ah, top, dank je wel! Droge handdoeken? Enkellaags?quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee dat kan geen kwaad, daar zie je later niets meer van want het is de bedoeling dat je je werk even strijkt.
Leg het werk met de geborduurde kant naar beneden tussen 2 zachte handdoeken en strijk met een warme strijkbout. Dus niet heet. Gewoon warm.
Ja gewoon droog en zacht en ik doe het idd gewoon met een enkele laag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ah, top, dank je wel! Droge handdoeken? Enkellaags?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:11 schreef Mrs.Peel het volgende:
Week 1 klaar!Super netjes, wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg leuk weer!quote:Op maandag 13 november 2023 12:25 schreef Patapon het volgende:
Winter Cat weer eens opgepakt! Bijna halverwege.
[ afbeelding ]
Borduren is iets wat ik niet veel gedaan heb, heel heel af en toe.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:01 schreef Donna het volgende:
Ik kan mezelf helemaal verliezen op die FB pagina. Zulke leuke patroontjes.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Hij is af! M'n eerste borduurwerkje![]()
[ afbeelding ]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb meteen zin in koffie nu (en borduren, maar helaas nu even geen tijd voor)Mama van Lars & Femke
quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Hij is af! M'n eerste borduurwerkje![]()
[ afbeelding ]Ik zie deze nu pas. Superleuk! Heb je hem nog gestreken en misschien in een lijstje gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook nog ergens een werkje liggen. Maar eens opzoeken komende week.
Ja, dat heb ik zeker! Ik maak vanavond even een foto.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:35 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas. Superleuk! Heb je hem nog gestreken en misschien in een lijstje gedaan?
Ik heb ook nog ergens een werkje liggen. Maar eens opzoeken komende week.
Wat vreselijk schattig!!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 11:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zeker! Ik maak vanavond even een foto.
Ik ben nu begonnen aan een borduurwerkje van Bothy threads:
[ afbeelding ]
Zo ver ben ik nu:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |