Energydrink van de markt halen levert meer op. Voor maatschappij èn milieu.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:28 schreef Basp1 het volgende:
Alle al van te voren gescheiden afvalstromen leveren positieve milieu effecten op.
Ik spoel ze altijd gewoon even om met water, doe ik ook met bierflesjesquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:42 schreef qajariaq het volgende:
Het nadeel van inleveren vind ik dat je blik niet meer plat mag maken als je onderweg bent. Plus toch wel stank na twee dagen.
Maar onderweg is water schaars als je het zelf mee moet slepen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik spoel ze altijd gewoon even om met water, doe ik ook met bierflesjes
Iedere dag 30x voor gewaarschuwd door mensen die er wel verstand van hebben, maar hey, ff doordrukken is belangrijker he.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:43 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, dit zag niemand daar aankomen natuurlijk...
Aluminium.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:58 schreef loveli het volgende:
IJverig blikjes geplet om geen lucht weg te gooien. Statiegeldteken gespot. IJverig blikjes ontdeukt om ze aan een automaat te voeren.
Het grote voordeel van blikjes tov flesjes was juist dat je ze kon weggooien. Waar is het mis gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |