abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 december 2022 @ 13:08:52 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206908249
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:19 schreef minilot het volgende:

#zucht
#steun
#surprise
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 12:26 schreef minilot het volgende:
Rijtje preitjes:

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206908640
Ik ben altijd blij dat de spanne van mijn surprises (drie dit jaar, we zouden minder doen, maar dat pakt altijd anders uit :? ) zich mag beperken tot hysterische speurtochten en een metalquiz inclusief verkleedpartijen voor mijn zoon :+

Ik ben vrij goed in het creëren van chaos maar ik kan niets moois maken :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206908658
Ik spuug niet meer en kan eten *O* Maar ik ben zo'n slappe hap en wil alleen maar slapen :')
pi_206908754
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik spuug niet meer en kan eten *O* Maar ik ben zo'n slappe hap en wil alleen maar slapen :')
Maar je knapt wel op *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 december 2022 @ 13:49:30 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206908784
dat je iets besteld in het buitenland, dat er dan nog op de site staat dat het 5- 6 weken kan duren voordat het geleverd wordt, en dat het dan 2 dagen later geleverd wordt, als je niet thuis bent ... zucht....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_206908906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar je knapt wel op *O*
Jazeker, ben ik ook heel blij om. Misselijk is zo naar ;( Jij knapt ook op las ik? ^O^
pi_206908926
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 14:00 schreef Clubsoda het volgende:

Jazeker, ben ik ook heel blij om. Misselijk is zo naar ;( Jij knapt ook op las ik? ^O^
Ja, was een nare dag gisteren. Nu echt al veel beter. Nog verkouden en veel hoesten, maar voel me niet meer ziek zoals gisteren. En misselijk zijn is inderdaad heel vervelend. Is ook geen 'pijnstiller' voor oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206908949
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 14:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, was een nare dag gisteren. Nu echt al veel beter. Nog verkouden en veel hoesten, maar voel me niet meer ziek zoals gisteren. En misselijk zijn is inderdaad heel vervelend. Is ook geen 'pijnstiller' voor oid.
Ja, precies. Ik had ook zo'n maagzuurpijn, maar daar kan je dan ook weer geen pijnstiller bij nemen want die belasten je maag :')

Fijn dat het beter gaat vandaag. Ziek zijn op je verjaardag is wel enorm verdrietig hoor ;(
pi_206909905
Na twee dagen copieus dineren, uitgebreid ontbijten en veel pils, is m'n logé weer weg. Liefste ook, die vertrok een uurtje later, bepakt en bezakt met eten-voor-mee want hij rijdt vanavond het jaarlijkse visritje naar Italië. Ik verwacht 'm maandag of dinsdag weer terug.

Logé verblijdde mij nog met een kado:

Hoe de kwaliteit van de recepten is heb ik nog niet beoordeeld, maar het in in elk geval een prachtig gemaakt boek.
Mooi papier, mooi gedrukt, en veel foto's waaraan veel werk besteed is, waarvan een heel aantal geīnspireerd door Oude Meesters.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206910164
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 14:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, precies. Ik had ook zo'n maagzuurpijn, maar daar kan je dan ook weer geen pijnstiller bij nemen want die belasten je maag :')

Fijn dat het beter gaat vandaag. Ziek zijn op je verjaardag is wel enorm verdrietig hoor ;(
Ik heb pcm zetpillen 1000mg voor dit soort omstandigheden. Ik gebruik ze alleen maar bij misselijkheid en maagpijn (gelukkig zelden) maar wil ze altijd op voorraad hebben :@. Het is zo'n nare pijn inderdaad.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206910726
Keihard genieten van mijn hotelkamer. Moet ook.

Want als je voor het eerst met iemand een weekendje weg gaat, en besluit dat ieder een eigen kamer een goede optie is, kan de zin ‘ik ga de boeking doen’ op twee manieren opgevat worden.

We kwamen er net achter dat ik als boeking regelen zag: ‘hij regelt twee kamers, we verrekenen het achteraf’ en hij zag het als ‘we boeken ieder onze eigen kamer’.
Gelukkig had hotel nog een kamer over… uiteraard tegen de hoofdprijs *O* _O- :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206911062
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Keihard genieten van mijn hotelkamer. Moet ook.

Want als je voor het eerst met iemand een weekendje weg gaat, en besluit dat ieder een eigen kamer een goede optie is, kan de zin ‘ik ga de boeking doen’ op twee manieren opgevat worden.

We kwamen er net achter dat ik als boeking regelen zag: ‘hij regelt twee kamers, we verrekenen het achteraf’ en hij zag het als ‘we boeken ieder onze eigen kamer’.
Gelukkig had hotel nog een kamer over… uiteraard tegen de hoofdprijs *O* _O- :'(
Pffff voor de kamer over.
Ik had het ook op jouw manier opgevat. Alleen (omdat ik dat in mijn werk altijd doe) had ik het nog wel even nagevraagd, "jij boekt dus beide kamers". Op t werk ook te vaak meegemaakt dat het niet goed ging
We have far more in common than that which devides us..
pi_206911139
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2022 15:36 schreef sigme het volgende:
Na twee dagen copieus dineren, uitgebreid ontbijten en veel pils, is m'n logé weer weg. Liefste ook, die vertrok een uurtje later, bepakt en bezakt met eten-voor-mee want hij rijdt vanavond het jaarlijkse visritje naar Italië. Ik verwacht 'm maandag of dinsdag weer terug.

Logé verblijdde mij nog met een kado:
[ afbeelding ]

Hoe de kwaliteit van de recepten is heb ik nog niet beoordeeld, maar het in in elk geval een prachtig gemaakt boek.
Mooi papier, mooi gedrukt, en veel foto's waaraan veel werk besteed is, waarvan een heel aantal geīnspireerd door Oude Meesters.
[ afbeelding ]
Mooie boeken zijn dat inderdaad. Ik heb er hier ook twee. De CUL meet in februari is in het restaurant van de auteur.
Spoilers!
pi_206911296
Wat een hoop zieken - beterschap allemaal joh! En @sigme, CULmeetthemaboek! Nu moet je wel komen!

Overigens heb ik dus een moestuin-surprise in de maak. De strook gras achter de portiekflat* waar mijn zwager woont wordt momenteel omgetoverd tot een soort community garden voor de flatbewoners en daarom vroeg mijn zwager middels verlanglijstje om ettelijke zakjes groentenzaad. Vooruitlopend op de zaken maar ik alvast een miniatuurmoestuintje met onder een laag potgrond de zakjes zaad, waar met een miniatuurschepje van klei naar gegraven kan worden, nadat eerst uiteraard de miniatuurgroentes netjes geoogst dienen te worden, in een miniatuurmandje. Zucht. Zo eens beginnen aan de miniatuurvogelverschrikker met het gezicht van mijn zwager. :')

* Diezelfde portiekflat maakte ik jaren geleden voor een surprise al eens na, inclusief alle balkonnetjes, van zelfgebakken speculaas. Er zaten raampjes van gesmolten zuurtjes in, met lichtjes erachter. Dat was toch wel leuker om te maken dan dit, maar ook wel irritant veel werk. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_206911329
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

Gelukkig had hotel nog een kamer over
Wat had je gedaan als er geen kamer meer over was geweest? *O*
pi_206911346
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 13:39 schreef Clubsoda het volgende:
een metalquiz inclusief verkleedpartijen voor mijn zoon :+
Dit klinkt anders conceptueel wel erg tof! :D

J. en ik kregen ooit eens een enorm en onooglijk kartonnen achbaankarretje voor de kiezen, waar we in moesten gaan zitten, en dan kregen we filmpjes te zien met onrides van achtbanen van grote attractieparken in Europa en voor elke achtbaannaam + park die we goed hadden kregen we een kadootje. :') ^O^
pi_206911435
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:19 schreef minilot het volgende:

[..]
Dit klinkt anders conceptueel wel erg tof! :D

J. en ik kregen ooit eens een enorm en onooglijk kartonnen achbaankarretje voor de kiezen, waar we in moesten gaan zitten, en dan kregen we filmpjes te zien met onrides van achtbanen van grote attractieparken in Europa en voor elke achtbaannaam + park die we goed hadden kregen we een kadootje. :') ^O^
Oh briljant O+ hij krijgt nu een zwarte pruik, plaktattoos, nagellak en een doodshoofdketting en moet 10 vragen beantwoorden.

Mijn moeder krijgt een soort hindernisbaan langs al haar vrijwilligerswerk inclusief bij leeftijd passende saboterende opdrachten voor de andere aanwezigen })
pi_206911444
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh briljant O+ hij krijgt nu een zwarte pruik, plaktattoos, nagellak en een doodshoofdketting en moet 10 vragen beantwoorden.

Mijn moeder krijgt een soort hindernisbaan langs al haar vrijwilligerswerk inclusief bij leeftijd passende saboterende opdrachten voor de andere aanwezigen })
O+ _O_
pi_206911449
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:16 schreef minilot het volgende:
Wat een hoop zieken - beterschap allemaal joh! En @:Sigme, CULmeetthemaboek! Nu moet je wel komen!

Overigens heb ik dus een moestuin-surprise in de maak. De strook gras achter de portiekflat* waar mijn zwager woont wordt momenteel omgetoverd tot een soort community garden voor de flatbewoners en daarom vroeg mijn zwager middels verlanglijstje om ettelijke zakjes groentenzaad. Vooruitlopend op de zaken maar ik alvast een miniatuurmoestuintje met onder een laag potgrond de zakjes zaad, waar met een miniatuurschepje van klei naar gegraven kan worden, nadat eerst uiteraard de miniatuurgroentes netjes geoogst dienen te worden, in een miniatuurmandje. Zucht. Zo eens beginnen aan de miniatuurvogelverschrikker met het gezicht van mijn zwager. :')

* Diezelfde portiekflat maakte ik jaren geleden voor een surprise al eens na, inclusief alle balkonnetjes, van zelfgebakken speculaas. Er zaten raampjes van gesmolten zuurtjes in, met lichtjes erachter. Dat was toch wel leuker om te maken dan dit, maar ook wel irritant veel werk. :')
O+
  vrijdag 2 december 2022 @ 17:48:25 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206911722
Al die sinterklaas surprises, quizzen en activiteiten klinken echt tof O+

Ik ben al verder.

Krijg trek in warme chocomel en kerstkransjes van mijn eigen foto. :')
pi_206911805
Gezellig! Ik zit nog heel erg in dubio, wel of geen boom. Had een ieminieboompje gekocht (25 cm hoog) maar da's toch wel heel klein. Misschien toch maar een doen die iets groter is. Wat als ik deze boom zie en bij heel veel andere mensen ga ik het toch missen denk ik
pi_206912514
Oh ja, kerstversierings. Nu mijn liefste weg is en pas na Sinterklaas weer terugkomt heb ik natuurlijk alle tijd om de boel wat op te leuken. Hoewel ik eigenlijk nooit nieuwe versiersels koop, dus het is elk jaar wel ongeveer hetzelfde.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206912637
Geen boom. Einde. Wel het kersthert. En ik flikker wat lampjes in de vensterbank.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 2 december 2022 @ 18:54:34 #24
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206912782
Lampjes zijn altijd leuk *O*
pi_206912794
Mmm liet even m'n (lege) bord waar erwtensoep in gezeten heeft op tafel staan omdat er aangebeld werd.
Kom terug in de kamer, springt Elin van tafel en het halve boord is spiksplinterschoon _O-
pi_206913021
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:48 schreef gcjoel het volgende:
Al die sinterklaas surprises, quizzen en activiteiten klinken echt tof O+

Ik ben al verder.

[ link | afbeelding ]

Krijg trek in warme chocomel en kerstkransjes van mijn eigen foto. :')
Je kan er zo een kerstkaart van maken O+
pi_206913220
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:16 schreef minilot het volgende:
Wat een hoop zieken - beterschap allemaal joh! En @:Sigme, CULmeetthemaboek! Nu moet je wel komen!

_O_ Wat een werk maak je ervan! Wel ontzettend leuk om zoiets te krijgen O+.

Mijn lief heeft vanmiddag een boom gekocht (“Ik ga alleen even kijken” Yeah right :P), maar we gaan ‘m pas na het weekend neerzetten.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206913274
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2022 18:31 schreef sigme het volgende:
Oh ja, kerstversierings. Nu mijn liefste weg is en pas na Sinterklaas weer terugkomt heb ik natuurlijk alle tijd om de boel wat op te leuken. Hoewel ik eigenlijk nooit nieuwe versiersels koop, dus het is elk jaar wel ongeveer hetzelfde.
Heeft de man een koelkast oid in de cabine? En prepareer jij voor al die dagen maaltijden. Poeh. _O_

En @minilot _O_ en nog eens _O_

Kerstbomen hebben we geen plek meer voor in het volle huis. Alle hoeken staan al vol. Langzamerhand zal het huis wel vollopen met Kerst versierselen als lichtjes etc.
De eerste rode kleedjes liggen al op de eettafel ( waaronder drie beschadigingen) en op de salontafel, voor kleur. 🎄
pi_206913439
Wij hebben voor volgende week zaterdag een reservering staan om met een zaag de Veluwe op te mogen om onszelf een wilde kerstboom te bemachtigen. Er is ook warme chocolademelk bij enzo. Ik ben er nog niet uit of ik het heel leuk of heel stom of heel kitsch vind, maar we gaan het zien! :D Günther vindt het vermoedelijk Fantastisch, maar die is vier dus die vindt alles Fantastisch :7

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 02-12-2022 19:58:07 ]
pi_206913465
(Maar eigenlijk wil ik nog niet over kerst nadenken, want de Goedheiligman is nog in het land!)
  vrijdag 2 december 2022 @ 19:55:52 #31
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206913489
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:52 schreef minilot het volgende:
Wij hebben voor volgende week zaterdag een reservering staan om met een zaag de Veluwe op te mogen om onszelf een wilde kerstboom te bemachtigen. Er is ook warme chocolademelk bij enzo. Ik ben er nog niet uit of ik het heel leuk of heel stom of heel kitsch vind, maar we gaan het zien! :D
Oeh recept voor een kerstfilm. Hou je ogen open voor een knappe weduwnaar met kind! _O-
pi_206913516
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oeh recept voor een kerstfilm. Hou je ogen open voor een knappe weduwnaar met kind! _O-
Als ik wat al te onhandig met die zaag aan de slag ga (en ik ben onhandig) dan is J. daar straks op de Veluwe inenen de knappe weduwnaar met kind! *)
pi_206913651
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:57 schreef minilot het volgende:

[..]
Als ik wat al te onhandig met die zaag aan de slag ga (en ik ben onhandig) dan is J. daar straks op de Veluwe inenen de knappe weduwnaar met kind! *)
Of jij de knappe weduwe
pi_206913681
Ik vind je mini groente ( :D ) wel echt heel tof. O+

Geen Sint hier. En ik vrees dit jaar ook nog weinig kerst. Maar het warme gevoel komt vast vanzelf als ik niet meer elke keer ademwolkjes uitblaas tijdens het koken door de kou :')
pi_206913697
Dora ligt heel heftig te dromen O+
  vrijdag 2 december 2022 @ 20:26:14 #36
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206914009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 19:57 schreef minilot het volgende:

[..]
_O- dat is ook een optie.
Wel een perfecte reden waarom hij voortaan een hekel aan kerst heeft. Dan komt daar na een paar jaar de knappe zakenvrouw uit de stad die hem weer christmas spirit geeft. O+
  vrijdag 2 december 2022 @ 20:27:49 #37
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206914054
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind je mini groente ( :D ) wel echt heel tof. O+

Geen Sint hier. En ik vrees dit jaar ook nog weinig kerst. Maar het warme gevoel komt vast vanzelf als ik niet meer elke keer ademwolkjes uitblaas tijdens het koken door de kou :')
Mag je verwarming nog niet aan? ;(
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 20:30:24 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206914102
Ik was laatst met een soort van weduwe :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206914179
Wat een verhaal :{
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 21:04:30 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206914806
Gelukkig leek ze d'r zelf niet heel veel last van te hebben en d'r kinderen ook niet. Ken d'r van een training jaren geleden maar kwamen elkaar toevallig dit jaar weer tegen.

Dat was erg gezellig 😏
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206915153
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:18 schreef minilot het volgende:

[..]
Wat had je gedaan als er geen kamer meer over was geweest? *O*
Optie 1 was toch de kamer delen. Als er twee bedden op stonden. Maar dat bleek ter plekke geen optie want we hebben nu beiden een prrrrima eenpersoonskamer. Met twijfelaar. Dat wordt wel erg knus.

Ik denk dat ik dan vanavond naar huis was gereden. In twee uur ben ik thuis dus dat kan prima. Maar was niet het plan natuurlijk.

Ach, het is een minder groot potentieel drama dan die keer dat ik op een verkeerd vliegveld stond :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 december 2022 @ 21:17:39 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206915166
Ook geen Sint hier. Maandag gaan we wel als surprise bij een zieke collega die zwaar door haar enkel is gegaan en al weken niet zo veel kan op bezoek.
pi_206915266
Wat een creatieve surprise ideeën _O_

Ik ben blij dat ik daarvan af ben. Nu alleen Sint dobbelen (morgen nog eens kijken naar kerstmarkt kadoprul) en met kerst lootjes trekken voor kado plus gedicht.

Inmiddels wel al advocaat met gebrande hazelnootsmaak gekocht. Die gaat het goed doen na de Sint viering :9
En cognacje getapt met walnoot aroma voor pa zijn verjaardag, in een stervormig flesje.

En witte en roze gluhwein gedronken.
Twee bekertjes gescoord. Geen laarsje gevonden ;(
En Reibekuchen gegeten. Met appelmoes.
En curryworst.
En rabarberwijn gedronken.
En rabarberschörle.

Goede dag :Y
pi_206915805
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik ben blij dat ik daarvan af ben. Nu alleen Sint dobbelen (morgen nog eens kijken naar kerstmarkt kadoprul) en met kerst lootjes trekken voor kado plus gedicht.

Inmiddels wel al advocaat met gebrande hazelnootsmaak gekocht. Die gaat het goed doen na de Sint viering :9
En cognacje getapt met walnoot aroma voor pa zijn verjaardag, in een stervormig flesje.

En curryworst.
En rabarberschörle.

O+

Hier geen sinterklaas. Wel morgen een voetbalfeestje/housewarming/puberverjaardag bij goede vrienden. Het wordt een klein feestje want 75% van de genodigden kan niet want ze vieren Sinterklaas :D Ik vind stiekem een kleiner clubje wel prettig. Alsnog een man of 12, dat lijkt me wel genoeg.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 december 2022 @ 21:47:41 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206915878
PostNL laat zich horen. Morgen komt er een pakketje van Brouwerij Eleven.
Ik: :?
Bleek ik in juli al een 'bier voor de kerstdagen-pakket' te hebben aangeschaft. _O- Was ik even vergeten.
12 Barrel Aged bieren. Altijd fijn.

Ben er alleen niet dus dat wordt een ander moment het pakketje ophalen...
pi_206915940
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 20:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Mag je verwarming nog niet aan? ;(
Jawel, maar koken doen we nog in de schuur :P
De 12e komt het blad, de oven en wordt ook de kookplaat aangesloten. (Tenminste, dat laatste hangt af van de elektricien)
pi_206916225
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2022 21:47 schreef borisz het volgende:
PostNL laat zich horen. Morgen komt er een pakketje van Brouwerij Eleven.
Ik: :?
Bleek ik in juli al een 'bier voor de kerstdagen-pakket' te hebben aangeschaft. _O- Was ik even vergeten.
12 Barrel Aged bieren. Altijd fijn.

Ben er alleen niet dus dat wordt een ander moment het pakketje ophalen...
:D

Wat een slechte arbitrage bij Servië Zwitserland zeg. Ik had zeker de helft van die neanderthalers van het veld gestuurd.
Spoilers!
pi_206916267
Wat een decembersfeer hier in het topic! Met briljante surprises zeg, @minilot en @Clubsoda. Wij doen alleen gedichten, dus man en ik zitten nu ieder in onze eigen kamer achter onze eigen computer met allebei een kopje thee te zweten met Mick’s Rijmwoordenboek. En buiten voelt het qua kou inmiddels echt als december. Katten op de verwarming en hond ligt op mijn voeten.

We hebben er ook iets lekkers bij, waarmee we aansluiten bij de moestuinsurprise: we kregen vandaag een doos Turks fruit, uit Istanbul meegenomen door iemand die wij kennen via ons werk. Het is ‘gezonde’, met wortel en pistache. Ik wist niet dat dat ook kon, met wortel. Ik vind het serieus lekker, ik houd er niet van als Turks fruit zo heel zoet is.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 december 2022 @ 22:09:18 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206916424
Het wordt morgen in Nijkerk voetbal kijken.
Ik ben naar de dag waar allerlei mensen van particuliere initiatieven in de derde wereld samen komen. Ik zou ook een workshop geven, maar dat ging toch niet door. We zijn er wel om daar ons gezicht te laten zien en we doen nu gewoon mee als deelnemers.
Ik mag het als werkdag beschouwen kortom scheelt weer wat opnemen in de kerstvakantie. :+ Maar het is ook leuk om er te zijn, ben er al vaker geweest.
  vrijdag 2 december 2022 @ 22:15:26 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206916526
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

En curryworst.
En rabarberschörle.

Rabarber alles! O+
willik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: