Maar je knapt wel opquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik spuug niet meer en kan etenMaar ik ben zo'n slappe hap en wil alleen maar slapen
Jazeker, ben ik ook heel blij om. Misselijk is zo naarquote:
Ja, was een nare dag gisteren. Nu echt al veel beter. Nog verkouden en veel hoesten, maar voel me niet meer ziek zoals gisteren. En misselijk zijn is inderdaad heel vervelend. Is ook geen 'pijnstiller' voor oid.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:00 schreef Clubsoda het volgende:
Jazeker, ben ik ook heel blij om. Misselijk is zo naarJij knapt ook op las ik?
Ja, precies. Ik had ook zo'n maagzuurpijn, maar daar kan je dan ook weer geen pijnstiller bij nemen want die belasten je maagquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, was een nare dag gisteren. Nu echt al veel beter. Nog verkouden en veel hoesten, maar voel me niet meer ziek zoals gisteren. En misselijk zijn is inderdaad heel vervelend. Is ook geen 'pijnstiller' voor oid.
Ik heb pcm zetpillen 1000mg voor dit soort omstandigheden. Ik gebruik ze alleen maar bij misselijkheid en maagpijn (gelukkig zelden) maar wil ze altijd op voorraad hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik had ook zo'n maagzuurpijn, maar daar kan je dan ook weer geen pijnstiller bij nemen want die belasten je maag![]()
Fijn dat het beter gaat vandaag. Ziek zijn op je verjaardag is wel enorm verdrietig hoor
Pffff voor de kamer over.quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Keihard genieten van mijn hotelkamer. Moet ook.
Want als je voor het eerst met iemand een weekendje weg gaat, en besluit dat ieder een eigen kamer een goede optie is, kan de zin ‘ik ga de boeking doen’ op twee manieren opgevat worden.
We kwamen er net achter dat ik als boeking regelen zag: ‘hij regelt twee kamers, we verrekenen het achteraf’ en hij zag het als ‘we boeken ieder onze eigen kamer’.
Gelukkig had hotel nog een kamer over… uiteraard tegen de hoofdprijs![]()
![]()
Mooie boeken zijn dat inderdaad. Ik heb er hier ook twee. De CUL meet in februari is in het restaurant van de auteur.quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:36 schreef sigme het volgende:
Na twee dagen copieus dineren, uitgebreid ontbijten en veel pils, is m'n logé weer weg. Liefste ook, die vertrok een uurtje later, bepakt en bezakt met eten-voor-mee want hij rijdt vanavond het jaarlijkse visritje naar Italië. Ik verwacht 'm maandag of dinsdag weer terug.
Logé verblijdde mij nog met een kado:
[ afbeelding ]
Hoe de kwaliteit van de recepten is heb ik nog niet beoordeeld, maar het in in elk geval een prachtig gemaakt boek.
Mooi papier, mooi gedrukt, en veel foto's waaraan veel werk besteed is, waarvan een heel aantal geīnspireerd door Oude Meesters.
[ afbeelding ]
Wat had je gedaan als er geen kamer meer over was geweest?quote:Op vrijdag 2 december 2022 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig had hotel nog een kamer over
Dit klinkt anders conceptueel wel erg tof!quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:39 schreef Clubsoda het volgende:
een metalquiz inclusief verkleedpartijen voor mijn zoon![]()
Oh briljantquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit klinkt anders conceptueel wel erg tof!
J. en ik kregen ooit eens een enorm en onooglijk kartonnen achbaankarretje voor de kiezen, waar we in moesten gaan zitten, en dan kregen we filmpjes te zien met onrides van achtbanen van grote attractieparken in Europa en voor elke achtbaannaam + park die we goed hadden kregen we een kadootje.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh briljanthij krijgt nu een zwarte pruik, plaktattoos, nagellak en een doodshoofdketting en moet 10 vragen beantwoorden.
Mijn moeder krijgt een soort hindernisbaan langs al haar vrijwilligerswerk inclusief bij leeftijd passende saboterende opdrachten voor de andere aanwezigen
quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:16 schreef minilot het volgende:
Wat een hoop zieken - beterschap allemaal joh! En @:Sigme, CULmeetthemaboek! Nu moet je wel komen!
Overigens heb ik dus een moestuin-surprise in de maak. De strook gras achter de portiekflat* waar mijn zwager woont wordt momenteel omgetoverd tot een soort community garden voor de flatbewoners en daarom vroeg mijn zwager middels verlanglijstje om ettelijke zakjes groentenzaad. Vooruitlopend op de zaken maar ik alvast een miniatuurmoestuintje met onder een laag potgrond de zakjes zaad, waar met een miniatuurschepje van klei naar gegraven kan worden, nadat eerst uiteraard de miniatuurgroentes netjes geoogst dienen te worden, in een miniatuurmandje. Zucht. Zo eens beginnen aan de miniatuurvogelverschrikker met het gezicht van mijn zwager.
* Diezelfde portiekflat maakte ik jaren geleden voor een surprise al eens na, inclusief alle balkonnetjes, van zelfgebakken speculaas. Er zaten raampjes van gesmolten zuurtjes in, met lichtjes erachter. Dat was toch wel leuker om te maken dan dit, maar ook wel irritant veel werk.
Je kan er zo een kerstkaart van makenquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:48 schreef gcjoel het volgende:
Al die sinterklaas surprises, quizzen en activiteiten klinken echt tof![]()
Ik ben al verder.
[ link | afbeelding ]
Krijg trek in warme chocomel en kerstkransjes van mijn eigen foto.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:16 schreef minilot het volgende:
Wat een hoop zieken - beterschap allemaal joh! En @:Sigme, CULmeetthemaboek! Nu moet je wel komen!
Overigens heb ik dus een moestuin-surprise in de maak. De strook gras achter de portiekflat* waar mijn zwager woont wordt momenteel omgetoverd tot een soort community garden voor de flatbewoners en daarom vroeg mijn zwager middels verlanglijstje om ettelijke zakjes groentenzaad. Vooruitlopend op de zaken maar ik alvast een miniatuurmoestuintje met onder een laag potgrond de zakjes zaad, waar met een miniatuurschepje van klei naar gegraven kan worden, nadat eerst uiteraard de miniatuurgroentes netjes geoogst dienen te worden, in een miniatuurmandje. Zucht. Zo eens beginnen aan de miniatuurvogelverschrikker met het gezicht van mijn zwager.
* Diezelfde portiekflat maakte ik jaren geleden voor een surprise al eens na, inclusief alle balkonnetjes, van zelfgebakken speculaas. Er zaten raampjes van gesmolten zuurtjes in, met lichtjes erachter. Dat was toch wel leuker om te maken dan dit, maar ook wel irritant veel werk.
Heeft de man een koelkast oid in de cabine? En prepareer jij voor al die dagen maaltijden. Poeh.quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:31 schreef sigme het volgende:
Oh ja, kerstversierings. Nu mijn liefste weg is en pas na Sinterklaas weer terugkomt heb ik natuurlijk alle tijd om de boel wat op te leuken. Hoewel ik eigenlijk nooit nieuwe versiersels koop, dus het is elk jaar wel ongeveer hetzelfde.
Oeh recept voor een kerstfilm. Hou je ogen open voor een knappe weduwnaar met kind!quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:52 schreef minilot het volgende:
Wij hebben voor volgende week zaterdag een reservering staan om met een zaag de Veluwe op te mogen om onszelf een wilde kerstboom te bemachtigen. Er is ook warme chocolademelk bij enzo. Ik ben er nog niet uit of ik het heel leuk of heel stom of heel kitsch vind, maar we gaan het zien!
Als ik wat al te onhandig met die zaag aan de slag ga (en ik ben onhandig) dan is J. daar straks op de Veluwe inenen de knappe weduwnaar met kind!quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh recept voor een kerstfilm. Hou je ogen open voor een knappe weduwnaar met kind!
Of jij de knappe weduwequote:Op vrijdag 2 december 2022 19:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Als ik wat al te onhandig met die zaag aan de slag ga (en ik ben onhandig) dan is J. daar straks op de Veluwe inenen de knappe weduwnaar met kind!
quote:Op vrijdag 2 december 2022 19:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Als ik wat al te onhandig met die zaag aan de slag ga (en ik ben onhandig) dan is J. daar straks op de Veluwe inenen de knappe weduwnaar met kind!
Mag je verwarming nog niet aan?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind je mini groente () wel echt heel tof.
![]()
Geen Sint hier. En ik vrees dit jaar ook nog weinig kerst. Maar het warme gevoel komt vast vanzelf als ik niet meer elke keer ademwolkjes uitblaas tijdens het koken door de kou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Optie 1 was toch de kamer delen. Als er twee bedden op stonden. Maar dat bleek ter plekke geen optie want we hebben nu beiden een prrrrima eenpersoonskamer. Met twijfelaar. Dat wordt wel erg knus.quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat had je gedaan als er geen kamer meer over was geweest?
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een creatieve surprise ideeën![]()
Ik ben blij dat ik daarvan af ben. Nu alleen Sint dobbelen (morgen nog eens kijken naar kerstmarkt kadoprul) en met kerst lootjes trekken voor kado plus gedicht.
Inmiddels wel al advocaat met gebrande hazelnootsmaak gekocht. Die gaat het goed doen na de Sint viering![]()
En cognacje getapt met walnoot aroma voor pa zijn verjaardag, in een stervormig flesje.
En witte en roze gluhwein gedronken.
Twee bekertjes gescoord. Geen laarsje gevonden![]()
En Reibekuchen gegeten. Met appelmoes.
En curryworst.
En rabarberwijn gedronken.
En rabarberschörle.
Goede dag
Jawel, maar koken doen we nog in de schuurquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:47 schreef borisz het volgende:
PostNL laat zich horen. Morgen komt er een pakketje van Brouwerij Eleven.
Ik:
Bleek ik in juli al een 'bier voor de kerstdagen-pakket' te hebben aangeschaft.Was ik even vergeten.
12 Barrel Aged bieren. Altijd fijn.
Ben er alleen niet dus dat wordt een ander moment het pakketje ophalen...
Rabarber alles!quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een creatieve surprise ideeën![]()
Ik ben blij dat ik daarvan af ben. Nu alleen Sint dobbelen (morgen nog eens kijken naar kerstmarkt kadoprul) en met kerst lootjes trekken voor kado plus gedicht.
Inmiddels wel al advocaat met gebrande hazelnootsmaak gekocht. Die gaat het goed doen na de Sint viering![]()
En cognacje getapt met walnoot aroma voor pa zijn verjaardag, in een stervormig flesje.
En witte en roze gluhwein gedronken.
Twee bekertjes gescoord. Geen laarsje gevonden![]()
En Reibekuchen gegeten. Met appelmoes.
En curryworst.
En rabarberwijn gedronken.
En rabarberschörle.
Goede dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |