Nah, te dicht bij stonerquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te commercieel zeker?![]()
* Faxie likes this
Toevallig kan ik hier wel naar luisteren, hoewel ik het niet snel op zal zettenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te commercieel zeker?![]()
* Faxie likes this
* IJsdraakje dislikes thisquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:26 schreef Faxie het volgende:
Toevallig kan ik hier wel naar luisteren, hoewel ik het niet snel op zal zetten
quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:26 schreef Faxie het volgende:
Toevallig kan ik hier wel naar luisteren, hoewel ik het niet snel op zal zetten
Ik zie overeenkomsten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag prima ergens op de achtergrond opstaan hoor, maar ik zal het zelf niet opzetten.
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:37 schreef Speedfight het volgende:
Mooie TT.
Ik begrijp niet hoe mensen anders gaan bewegen op die muziek, maar ik ga het zien
Minimaal.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:37 schreef Speedfight het volgende:
Mooie TT.
Ik begrijp niet hoe mensen anders gaan bewegen op die muziek, maar ik ga het zien
Niets jammer aan hoor, ik ben er enorm blij mee.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik zie overeenkomsten.Jammer dat je niet meer beschikbaar bent.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Niets jammer aan hoor, ik ben er enorm blij mee.
Ik ben nog beschikbaar hoorquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik zie overeenkomsten.Jammer dat je niet meer beschikbaar bent.
't Is live vrij aanstekelijk me dunktquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:37 schreef Speedfight het volgende:
Mooie TT.
Ik weet niet precies wat je definitie van "normie" is, maar ik vermoed dat ik er niet onder val.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben nog beschikbaar hoor![]()
Maar ik val niet op normies
Ohaiquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je definitie van "normie" is, maar ik vermoed dat ik er niet onder val.
Er zit al een octopus-trouwring om m'n vinger.quote:
Deze?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit al een octopus-trouwring om m'n vinger.
We hoeven ook niet te trouwen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit al een octopus-trouwring om m'n vinger.
Zo monogaam als het maar kan.quote:
Zonder open relatie ben je hier niet welkom hoor. Monogaam, sjeezes wat saai.quote:
Okdoei.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder open relatie ben je hier niet welkom hoor. Monogaam, sjeezes wat saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |