Nah, te dicht bij stonerquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te commercieel zeker?![]()
* Faxie likes this
Toevallig kan ik hier wel naar luisteren, hoewel ik het niet snel op zal zettenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te commercieel zeker?![]()
* Faxie likes this
* IJsdraakje dislikes thisquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:26 schreef Faxie het volgende:
Toevallig kan ik hier wel naar luisteren, hoewel ik het niet snel op zal zetten
quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:26 schreef Faxie het volgende:
Toevallig kan ik hier wel naar luisteren, hoewel ik het niet snel op zal zetten
Ik zie overeenkomsten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag prima ergens op de achtergrond opstaan hoor, maar ik zal het zelf niet opzetten.
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:37 schreef Speedfight het volgende:
Mooie TT.
Ik begrijp niet hoe mensen anders gaan bewegen op die muziek, maar ik ga het zien
Minimaal.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:37 schreef Speedfight het volgende:
Mooie TT.
Ik begrijp niet hoe mensen anders gaan bewegen op die muziek, maar ik ga het zien
Niets jammer aan hoor, ik ben er enorm blij mee.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik zie overeenkomsten.Jammer dat je niet meer beschikbaar bent.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Niets jammer aan hoor, ik ben er enorm blij mee.
Ik ben nog beschikbaar hoorquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik zie overeenkomsten.Jammer dat je niet meer beschikbaar bent.
't Is live vrij aanstekelijk me dunktquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:37 schreef Speedfight het volgende:
Mooie TT.
Ik weet niet precies wat je definitie van "normie" is, maar ik vermoed dat ik er niet onder val.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben nog beschikbaar hoor![]()
Maar ik val niet op normies
Ohaiquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je definitie van "normie" is, maar ik vermoed dat ik er niet onder val.
Er zit al een octopus-trouwring om m'n vinger.quote:
Deze?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit al een octopus-trouwring om m'n vinger.
We hoeven ook niet te trouwen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit al een octopus-trouwring om m'n vinger.
Zo monogaam als het maar kan.quote:
Zonder open relatie ben je hier niet welkom hoor. Monogaam, sjeezes wat saai.quote:
Okdoei.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder open relatie ben je hier niet welkom hoor. Monogaam, sjeezes wat saai.
Die moeten ook allemaal weer aandacht, weet je hoeveel werk?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:22 schreef Speedfight het volgende:
Ik denk dat ik voor polygamie ga, 1 man voor het huishouden, 1 man die werkt, 1 man die kookt
Heeft ze geen tijd voor, want; is op jacht naar sex.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die moeten ook allemaal weer aandacht, weet je hoeveel werk?
En alle drie voor de seks?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:22 schreef Speedfight het volgende:
Ik denk dat ik voor polygamie ga, 1 man voor het huishouden, 1 man die werkt, 1 man die kookt
Kijk, een like van @Speedfight. Meteen ff DM'en voor een openrelatiedate.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:18 schreef AirwiN het volgende:
Oh, nou, okequote:Op vrijdag 2 december 2022 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bi kerels zoeken?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:31 schreef Speedfight het volgende:
Ohja, nee ik wil niet zoveel seks.
Hoe ga ik dat dan oplossen?
Ik wil ook niet voor elke man een vrouw erbij, want dat wordt weer gezeur natuurlijk.
Jij hebt je al zo gruwelijk misdragen in je jonge jaren dat jij bent vrijgesteld van de openrelatieverplichting.quote:
Die heb ik als manchetknopenquote:
Was mijn slettenperiode toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt je al zo gruwelijk misdragen in je jonge jaren dat jij bent vrijgesteld van de openrelatieverplichting.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt je al zo gruwelijk misdragen in je jonge jaren dat jij bent vrijgesteld van de openrelatieverplichting.
Ik hoor Airwin bij deze post gewoon teleurgestelde-Rutte-geluiden makenquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:31 schreef Speedfight het volgende:
Ik wil ook niet voor elke man een vrouw erbij, want dat wordt weer gezeur natuurlijk.
quote:
Heb ook geen DM ontvangen, hij is meteen afgeknaptquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoor Airwin bij deze post gewoon teleurgestelde-Rutte-geluiden maken
Eindelijk rustquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:43 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heb ook geen DM ontvangen, hij is meteen afgeknapt
Noem je haar nu oud?quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff neuken tijdens de lunch.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:43 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oh you sweet summer childquote:
Verkeerde naam gebruiktquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:43 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:
Stuurde de DM naar iemand andersquote:
quote:
AirwiN is nu de pic van El_Thijs z'n tetten aan het bewonderen.quote:
Die heb jij ook wel eens ongevraagd in je DM ontvangen, begrijp ik?quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AirwiN is nu de pic van El_Thijs z'n tetten aan het bewonderen.
Neen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb jij ook wel eens ongevraagd in je DM ontvangen, begrijp ik?
Ik zal er persoonlijk zorg voor dragen dat je binnen nu en 5 minuten deze post kan editten naar 'Ja'.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AirwiN is nu de pic van El_Thijs z'n tetten aan het bewonderen.
Zeg...quote:
Alledrie in een sessie natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 11:31 schreef Speedfight het volgende:
Die mannen met elkaar en zij ondertussen op de bank Netflix kijken?quote:Op vrijdag 2 december 2022 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alledrie in een sessie natuurlijk
Dat mag ook natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die mannen met elkaar en zij ondertussen op de bank Netflix kijken?
Geen 2 bromances voor jou erbij?quote:
Doet ie nou moeilijk over balzakcontact met een andere man tijdens een DP?quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:19 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Geen 2 bromances voor jou erbij?
Wat een mietje.quote:Op vrijdag 2 december 2022 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet ie nou moeilijk over balzakcontact met een andere man tijdens een DP?
Laten we het erop houden dat hij heel precies weet wat hij wel en niet wil.quote:
Nah. Ben daar te hebberig voorquote:Op vrijdag 2 december 2022 18:19 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Geen 2 bromances voor jou erbij?
Hoe mooi is het om je vrouw te zien genieten terwijl je er zelf geen moeite voor hoeft te doenquote:
But beggars can't be choosersquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat hij heel precies weet wat hij wel en niet wil.
Leg het nog eens uit.quote:
Ben geen leraar, noch z'n papiquote:
En een daddy moet ie niet.quote:
Tis ook echt nooit goed genoeg voor hemquote:
Gelukkig ben je al mijn papiquote:Op vrijdag 2 december 2022 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis ook echt nooit goed genoeg voor hem
quote:
Klinkt als een prima avond. Altijd leuk als het een positieve verrassing blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2022 08:56 schreef Speedfight het volgende:
Nou ik heb niet zwevend gedanst hoor! Ik vond t wel vet eigenlijk. Goeie gitaren, fantastische stem van de gitarist.
Voorprogramma was Nista, hun eerste optreden, vond ik stiekem nog leuker.
Heb niet eens een abo meerquote:
Je mist niets, behalve een hoop toneelspel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:46 schreef Speedfight het volgende:
Ik zit Harry Potter te kijken, vergeet steeds het voetbal
Ze zijn nog steeds van glas?quote:Op zaterdag 3 december 2022 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mist niets, behalve een hoop toneelspel.
De Argentijnen wel ja. De Australiërs rammen lekker door.quote:
Ik mis de tijd van een paar goede nopafdrukken op de bovenbeen van Ronaldoquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Argentijnen wel ja. De Australiërs rammen lekker door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |