Dat was wel de sarcastische ondertoon die ik beoogde over te brengen.quote:Op maandag 5 december 2022 18:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het dus niet echt is goedgekomen.
Oei. Zelfs daar faalde ikquote:Op maandag 5 december 2022 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was wel de sarcastische ondertoon die ik beoogde over te brengen.
Toch blijf ik een enorme zwak voor jou hebben.quote:
Zoveel tegenstrijdige gevoelens nuquote:Op maandag 5 december 2022 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch blijf ik een enorme zwak voor jou hebben.![]()
Je lijkt Medusa wel.quote:Op maandag 5 december 2022 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zoveel tegenstrijdige gevoelens nu.
Goed punt.quote:Op maandag 5 december 2022 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie van haar interpretatie van zijn intenties achter zijn gedrag. Wetende dat ze daar zelf mee worstelt, vind ik het nogal wat om zo'n advies te geven.
Was het maar zo'n feest. Dan hadden we daadwerkelijk gedate en dan was ik nooit een ex geweest want we zijn en blijven een goede match.quote:
quote:Op maandag 5 december 2022 18:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed punt.ik zal er voor zorgen dat t niet meer voorkomt.
Memedusaquote:
Tijdloos.quote:Op maandag 5 december 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De enige echte meme hier is 'yats-gezellig'.
Like gegeven.quote:
Die zal ook altijd blijven bestaan jaquote:Op maandag 5 december 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Never disappointsquote:
Hij was goed voor het vermaak hier, denk ik dan maar. Of heb jij hem wel eens ontmoet?quote:Op maandag 5 december 2022 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Never disappoints
De meme dan. Yats wel
Ja was hij echt zo gezellig?quote:Op maandag 5 december 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet niet meer of ik hem ontmoet heb. Als hij bij die ene meet was, dan wel. Maar het staat me niet echt bijquote:Op maandag 5 december 2022 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was goed voor het vermaak hier, denk ik dan maar. Of heb jij hem wel eens ontmoet?
Nooit aan den lijve het drie uur likgenot mogen ervaren tijdens je rondslettijd?quote:Op maandag 5 december 2022 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik hem ontmoet heb. Als ik bij die ene meet was, dan wel. Maar het staat me niet echt bij
Hahaha, nee. Ik had nog wel een beeeeetje standaardenquote:Op maandag 5 december 2022 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit aan den lijve het drie uur likgenot mogen ervaren tijdens je rondslettijd?
quote:Op maandag 5 december 2022 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Ik had nog wel een beeeeetje standaarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |