Oei burnquote:Op maandag 5 december 2022 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Ik had nog wel een beeeeetje standaarden
Over standaarden gesproken; heeft ze met jou wel geslet dan?quote:
Zou je wel willen weten hequote:Op maandag 5 december 2022 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over standaarden gesproken; heeft ze met jou wel geslet dan?
Enkel om je eigen 'burn' post nog eens te quoten.quote:
Et toi?quote:Op maandag 5 december 2022 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel om je eigen 'burn' post nog eens te quoten.
Nee, ik heb ook standaarden namelijk.quote:
Bla bla blaquote:Op maandag 5 december 2022 21:34 schreef Medusa666 het volgende:
Standaarden hebben![]()
Niet gewoon met de eerste de beste persoon neuken![]()
Altijd. Sleep is for the weak.quote:
Overworked. Maar wel dit weekend eindelijk een nieuwe keuken uitgezochtquote:
oeeee wat voor keuken?quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Overworked. Maar wel dit weekend eindelijk een nieuwe keuken uitgezocht
Overrated swsquote:
Ons huisje is klein, dus geen grote keuken. Maar goed genoeg voor mijn kookkunsten, en Portugees handgemaakt tegelwerk aan de muur van het aanrecht. Blij meequote:
Nou je maakt me jaloers hoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ons huisje is klein, dus geen grote keuken. Maar goed genoeg voor mijn kookkunsten, en Portugees handgemaakt tegelwerk aan de muur van het aanrecht. Blij mee
Klinkt cutequote:Op dinsdag 6 december 2022 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ons huisje is klein, dus geen grote keuken. Maar goed genoeg voor mijn kookkunsten, en Portugees handgemaakt tegelwerk aan de muur van het aanrecht. Blij mee
Denk aan zoiets als dit:quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:55 schreef Medusa666 het volgende:
Oooo is dat serieus Portugees handwerkLol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |