Den wolf is nog aan het twijfelen (maar moet van zn moeder, want; stemmen op Danse Macabre)quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou de hond en de wolf ook laten stemmen!
quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Doet iemanjd nog Sinterklaas dit weekend? If so, veel plezier!
Enola Gay was anders niet zo'n laagvliegerquote:Op zaterdag 3 december 2022 18:13 schreef zorro28 het volgende:
StemlijstjesgenotMet zoals altijd de nodige laagvliegers.
Duncan Browne - The Wild Places
The Doors - Riders On The Storm (Albumversie)
Roxy Music - Jealous Guy
Doobie Brothers - Long Train Runnin'
The Kinks - Sunny Afternoon
Tom Jones - It's Not Unusual
Chris Isaak - Blue Hotel
Roy Orbison - You Got It
INXS - Need You Tonight
Steve Miller Band - The Joker
Joe Jackson - Steppin' Out
10cc - The Wall Street Shuffle
Electric Light Orchestra - Can't Get It Out Of My Head
Bee Gees - You Win Again
The Cure - Lovesong
Crowded House - Into Temptation
Tears For Fears - Mad World
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
Billy Ocean - Love Really Hurts Without You
Black - Wonderful Life
Traveling Wilburys - Handle With Care
Depeche Mode - Personal Jesus
Fleetwood Mac - Tusk
The Moody Blues - Tuesday Afternoon
Frank Sinatra - Theme From 'New York New York'
Creedence Clearwater Revival - I Heard It Through The Grapevine
Waterboys - Don't Bang The Drum
Queen - '39
Elton John - Honkey Cat
Heart - Alone
Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper
Simple Minds - Waterfront
Simon & Garfunkel - Scarborough Fair
Righteous Brothers - Unchained Melody
Police - Walking On The Moon
Morgen in de middagquote:Op zaterdag 3 december 2022 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Nee hoor, de versie in de lijst is de hitversiequote:Op zaterdag 3 december 2022 14:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als we het toch over Tiesto hebben. Van Delerium's Silence vind ik het weer jammer dat de Tiesto remix in de (keuze)lijst staat. Waarom niet de Airscape remix? Dat was destijds ook de hit.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:36 schreef ok01 het volgende:
[..]Sinterklaas gaat stilletjes mijn huis voorbij
Nee maar as we speak stink ik naar gourmet en het is nu wachten op het aansnijden dan de Vienetta.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Op de cd-single stond zowel de Tiesto als de Airscape remix. Op de radio werd meestal de Airscape remix gedraaid in 2000quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, de versie in de lijst is de hitversie
Buitenlandpietquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt die helemaal naar Sverige joh?
Die geur van gourmet is over vier dagen wel uit je haar en je kleren. Precies het moment dat de brandwonden van de vetspetters over zijn, je klaar bent met het schoonmaken van de gourmetplaat en alle resten salmonella je lichaam hebben verlaten. Je zal je nog weken afvragen of het echt waard was voor halfgare groente, keiharde biefstukjes en slavinkjes die blijven plakken.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee maar as we speak stink ik naar gourmet en het is nu wachten op het aansnijden dan de Vienetta.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee maar as we speak stink ik naar gourmet en het is nu wachten op het aansnijden dan de Vienetta.
Are Friends Electric? stond er niet in?quote:
De originele versie staat al jaren in mijn lijstje, maar dat is kennelijk niet genoeg…quote:Op zondag 4 december 2022 01:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Are Friends Electric? stond er niet in?![]()
Hij heeft er zelf nog een paar jaar terug een soort nieuwe versie van gemaakt, erg tof
Je hebt gelijk. Positie 1985. Ik zal wel een typefout gemaakt hebben toen ik het nummer probeerde terug te zoeken in de lijst.quote:Op zondag 4 december 2022 01:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Panic! At the Disco stond er natuurlijk vorig jaar wel in
quote:Op zondag 4 december 2022 01:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Are Friends Electric? stond er niet in?![]()
Hij heeft er zelf nog een paar jaar terug een soort nieuwe versie van gemaakt, erg tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |