Pintos werken geen eens .. dus maak je niet druk .. Wordt maar gauw beterquote:Op donderdag 1 december 2022 19:34 schreef mario390 het volgende:
is toch dom nu dts, ik ben ziek en wm is
volgende week moet ik weer werken
Ik denk dat Mario chronisch ziek is nu DTS weer open isquote:Op donderdag 1 december 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Pintos werken geen eens .. dus maak je niet druk .. Wordt maar gauw beter
Je panty al kapot?quote:
En hoofdpijn want die bureau's staan veel te laagquote:
Die kan je stellen moet je even iemand erbij roepen, en ze zijn niet om op te slapenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hoofdpijn want die bureau's staan veel te laag
Ja maar dan moet de bureaustoel van die persoon weer zo hoog. Kan ik er nog steeds niet bijquote:Op donderdag 1 december 2022 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan je stellen moet je even iemand erbij roepen
Nou zoek het dan maar uit. Plus zeg je in een andere sc dat je daar maar even zit. Niet jou werkplekquote:Op donderdag 1 december 2022 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de bureaustoel van die persoon weer zo hoog. Kan ik er nog steeds niet bij
Oh hihihihihihihihiquote:Op donderdag 1 december 2022 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben met je aan het geinen.
Maar ik ga morgen een redelijk vaste werkplek inrichten
Nee laat maar je lult op niks afquote:Op donderdag 1 december 2022 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Kapotte panty's en knieën en hoofdpijn van lage bureau's.... moet ik het verder nog uitleggen?
Nee hoor. Je werkgever heeft duidelijk nog nooit van statafels gehoord.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Kapotte panty's en knieën en hoofdpijn van lage bureau's.... moet ik het verder nog uitleggen?
Kan je er toch nog steeds niet goed bij toch? Of ik moet net een mannelijke collega hebben die dan op de goede lengte is.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee hoor. Je werkgever heeft duidelijk nog nooit van statafels gehoord.
Mannen zijn kut toch?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je er toch nog steeds niet goed bij toch? Of ik moet net een mannelijke collega hebben die dan op de goede lengte is.
30 cm moet met een statafel wel lukken.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je er toch nog steeds niet goed bij toch? Of ik moet net een mannelijke collega hebben die dan op de goede lengte is.
Ja duh. Maar soms moet je toch iets voor een promotiequote:
Dan moet de baas sneller toegeven dan de bezemkastgast...anders pijp je jezelf een verkrampingquote:Op donderdag 1 december 2022 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja duh. Maar soms moet je toch iets voor een promotie
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan moet de baas sneller toegeven dan de bezemkastgast...anders pijp je jezelf een verkramping
Hahahaha mooi manquote:
Nog net geen camera in de potquote:Op donderdag 1 december 2022 21:13 schreef mario390 het volgende:
kijk in hun. bb werden ze ook op wc gefilmt![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig niet, want ik word hier al een beetje te pas van.🤢quote:
quote:
Eerst spanje, laat Duitsland maar doorgaanquote:Op donderdag 1 december 2022 21:13 schreef Sodeknetters het volgende:
Duitsland moet zsm naar huis gestuurd worden.
Spanjaarden eten lekker en Duitsers blaffen. Spanje mag blijven wat mij betreft.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst spanje, laat Duitsland maar doorgaan
Is dat WK nou nog niet afgelopen?quote:Op donderdag 1 december 2022 21:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Spanjaarden eten lekker en Duitsers blaffen. Spanje mag blijven wat mij betreft.
Ja lachen zou dat zijnquote:Op donderdag 1 december 2022 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur spanie is ook weg als
costa rica winnt
We zitten nog steeds in de eerste rondequote:Op donderdag 1 december 2022 21:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Is dat WK nou nog niet afgelopen?
Nein. Leiter nicht.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:18 schreef notturna het volgende:
[..]
ben je komisch is erst vorrondequote:Op donderdag 1 december 2022 21:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Mwah, heb echt een stuk meer met Duits eten dan met spaans hoor,quote:Op donderdag 1 december 2022 21:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Spanjaarden eten lekker en Duitsers blaffen. Spanje mag blijven wat mij betreft.
Ze houdt van iets andersquote:Op donderdag 1 december 2022 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je komisch is erst vorronde
quote:Op donderdag 1 december 2022 21:13 schreef mario390 het volgende:
kijk in hun. bb werden ze ook op wc gefilmt![]()
[ afbeelding ]
quote:
Pffff dat gaat nog ff duren dus.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
We zitten nog steeds in de eerste ronde
Nee net al jij ben ik niet komisch.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je komisch is erst vorronde
Heb je een punt. Bijkomend voordeel is schitznels niet zo heel goed voetballen. Bier is altijd +1quote:Op donderdag 1 december 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, heb echt een stuk meer met Duits eten dan met spaans hoor,
Schnitzel en goed bier
jijquote:Op donderdag 1 december 2022 21:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee net al jij ben ik niet komisch.
De ANWB kan je precies vertellen hoeveel pech je kan hebben.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
de kommentator wer op de stange
hoeveel pech kann je hebben"![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |