SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik ben ook goed bezig, ik vind het ook écht leuk om te kijken/zien dat ik zuinig aan het doen benquote:Op donderdag 1 december 2022 19:37 schreef livelink het volgende:
@:TT![]()
En ik heb net ons verbruik voor gas en electriciteit vergeleken met vorig jaar november. We besparen wezenlijk![]()
Plus dat we gisteren de 1e 190 euro hebben ontvangen.
Kijk..... dat is mooi.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:37 schreef livelink het volgende:
@:TT![]()
En ik heb net ons verbruik voor gas en electriciteit vergeleken met vorig jaar november. We besparen wezenlijk![]()
Plus dat we gisteren de 1e 190 euro hebben ontvangen.
Mijn ouders hadden me 250 euro gestuurd voor Sinterklaas. En die heb ik ook uitgegeven aan Sinterklaascadeautjes. Ik had mijn ouders ook uitgenodigd. We zouden het morgen vieren, maar ik stel het nu maar even uit totdat mijn vader er ook bij kan zijn.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... dat is mooi.
En vlak voor Sinterklaas. Dat is ook wel fijn.
Wat lief!quote:Op donderdag 1 december 2022 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me 250 euro gestuurd voor Sinterklaas. En die heb ik ook uitgegeven aan Sinterklaascadeautjes. Ik had mijn ouders ook uitgenodigd. We zouden het morgen vieren, maar ik stel het nu maar even uit totdat mijn vader er ook bij kan zijn.
Ja dat begrijp ik! Maar wel lief van je ouders! Ik ga maandag naar Hilversum en ik neem alleen wat lekkers mee voor bij de koffie en ik heb 1 doos met spelletjes gekocht, de kinderen worden toch overstroomd met kadootjes.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden me 250 euro gestuurd voor Sinterklaas. En die heb ik ook uitgegeven aan Sinterklaascadeautjes. Ik had mijn ouders ook uitgenodigd. We zouden het morgen vieren, maar ik stel het nu maar even uit totdat mijn vader er ook bij kan zijn.
Ik kan het in de app van Greenchoice bekijken ik heb geen Toon of zo die alles kan bijhoudenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is de tegemoetkoming verrekend met het termijnbedrag en dat bedrag staat niet heel hoog, dus er is een leuk bedrag naar ons overgemaakt. Ik verwacht elk moment de jaarnota. Jammer dat we hier geen slimme meter meer hebben, ik krijg van het oude huis elke maand een mooi overzicht met ook vergelijking met vorig jaar
Wat deed je vorig jaar oktober dan qua eten?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:44 schreef Melting het volgende:
Ik heb ik oktober minder stroom, maar 1 m3 meer gas verbruikt. Dat is ook niet gek, omdat ik nu wel kook en toen niet.
Maaltijdservice.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat deed je vorig jaar oktober dan qua eten?
Was dat nog wegens de nasleep van Covid? Of deed je dat altijd al?quote:
Dat was nog nasleep.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat nog wegens de nasleep van Covid? Of deed je dat altijd al?
Uiteindelijk zal je wel besparen dan nu ondanks je 1 m3 gestegen verbruik.
Goed dat je weer kookt. Als je een gratis Hello Freshbox als nieuwe klant wil, geef ff een gil, ik heb er nog een paar weg te gevenquote:Op donderdag 1 december 2022 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was nog nasleep.
Ben overigens pas met de service gestopt in oktober van dit jaar.
heb je het nog lang gedaanquote:Op donderdag 1 december 2022 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was nog nasleep.
Ben overigens pas met de service gestopt in oktober van dit jaar.
Zal ik doen. Dank je.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed dat je weer kookt. Als je een gratis Hello Freshbox als nieuwe klant wil, geef ff een gil, ik heb er nog een paar weg te geven
Klopt. Was vooral erg makkelijk.quote:
Ook buiten de vakantie?quote:Op donderdag 1 december 2022 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ons themaliedje toen ik op de camping werkte
'gil'quote:Op donderdag 1 december 2022 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed dat je weer kookt. Als je een gratis Hello Freshbox als nieuwe klant wil, geef ff een gil, ik heb er nog een paar weg te geven
Minstens 1 nacht, verder wist hij vantevoren ook niet, horen we vast morgen welquote:Op donderdag 1 december 2022 20:01 schreef just me het volgende:
DDM moet je vader nog lang in het zkh blijven ?
Ach gossiequote:Op donderdag 1 december 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
Ik sta stijf laatste in de WK-pool van mijn werk
Troost je.... ik stond in het begin eerste. Nu 50e van de 70.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
Ik sta stijf laatste in de WK-pool van mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |