Dat is mij ook nooit helemaal duidelijk geworden, behalve dan dat ze soms willen dat je je heel strak aan een bepaalde gespreksstructuur houdt. Zal wel iets met een uniforme klantervaring te maken hebben, maar het wekt ook vaak irritatie op bij klanten die vaker moeten bellen.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:15 schreef hoechst het volgende:
maar waarom zou je gecontroleerd moeten worden enzo?
Meestal is dat bij callcenters waar de hele dag door wachtenden staan. Ze proberen dan een planning te maken die rekening houdt met verwachte drukte, en als jij koffie aan het halen bent kun je dus geen telefoontjes afhandelen en lopen hun targets gevaar. (meestal zoiets als.... x % van de telefoontjes moet binnen y seconden beantwoord worden).quote:Op donderdag 1 december 2022 19:15 schreef hoechst het volgende:
en niet gewoon ieder moment van de dag ff koffie halen?
Aangezien ik me met geen mogelijkheid niet kon houden aan de targets had ik dat allemaal niet. Ik kwam ook elke dag te laat en ging geregeld eerder weg.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:15 schreef hoechst het volgende:
maar waarom zou je gecontroleerd moeten worden enzo? en niet gewoon ieder moment van de dag ff koffie halen?
wat een onzin baan zeg.
Oh te laat komen hoefde je bij mijn eerste callcenter niet te flikken. Zelfs een keer te laat omdat de bus niet kwam opdagen kon je al een promotie kosten, en bij 6 keer te laat werd je in zo'n procedure gegooid (personal improvement plan). Het zelfde gold voor ziekmelden ook al had je een briefje van de dokterquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Aangezien ik me met geen mogelijkheid niet kon houden aan de targets had ik dat allemaal niet. Ik kwam ook elke dag te laat en ging geregeld eerder weg.
Andere collegas die onverklaarbaar de targets niet haalde werden veel strenger behandeld.
Ik kreeg ook de eerste 2 ziektedagen niet betaald en dat mag nig steeds in NL volgens mij als er geen cao is. Ook managers en directeur jregen die 2 ziektedagen niet betaald.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:49 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Oh te laat komen hoefde je bij mijn eerste callcenter niet te flikken. Zelfs een keer te laat omdat de bus niet kwam opdagen kon je al een promotie kosten, en bij 6 keer te laat werd je in zo'n procedure gegooid (personal improvement plan). Het zelfde gold voor ziekmelden ook al had je een briefje van de dokter
Bovendien werden ziektedagen in eerste instantie ook niet uitbetaald. Ja da's legaal in Ierland, betaald ziekteverlof is niet verplicht Dus ik ben wel eens doodziek met een griep naar werk gekomen. Tsja dan steek ik maar iedereen aan, wil je dat voorkomen betaal je maar ziekteverlof uit
Maar moet je in NL geen toeslag krijgen als je moet werken op officiele feestdagen zoals eerste kerstdag?quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik kreeg ook de eerste 2 ziektedagen niet betaald en dat mag nig steeds in NL volgens mij als er geen cao is. Ook managers en directeur jregen die 2 ziektedagen niet betaald.
Ik kreeg ook nooit feestdagen betaald vrij, en dat mag nog steeds in NL ondat er geen betaalde feestdagen in de wet staan.
Als bijbaantje, waar dut werk voor bedoeld is, maakt dat ook niks uit. Dat houdt mensen op school.
Geen idee, maar dat kreeg ik welquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Maar moet je in NL geen toeslag krijgen als je moet werken op officiele feestdagen zoals eerste kerstdag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |