Was het met wodka ook niet te doden volgens de russenquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Inderdaad ..allemaal aan de Citrosan ivp bier, wijn, rum, jenever
Dat was Loekasjenko die dat riep inderdaad, wodka en ijshockeyquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was het met wodka ook niet te doden volgens de russen
quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik neem vanavond een Stroh 80% tegen de keelpijn
quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik neem vanavond een Stroh 80% tegen de keelpijn
De All You Need Is Soup van Oma-Nijn Bus.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensen toch ..gewoon allemaal opknappen hoor
Nog even en ik moet met een soepbus door Nederland
Oh dat is jammer maar het kan nogquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:27 schreef tonja het volgende:
Kut kut kut!! Ik word net wakker vanwege een kop vol snot. Heb een zelftest gedaan en het is positief
quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:34 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor meldt zich ook bij de ziekenboeg 🤧
Net bij de huisarts geweest. Hopelijk werken de medicijnen.
Ik ga niet verven hoor, ben te herkennen aan mijn bruin/grijze lange haar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:29 schreef Soury het volgende:
Vandaag al wat voorbereiding gedaan. Haar in de verf. Die grijze komen niet van ouderdom hoor wel van Fok !
Meer soep en pinda'squote:
Oeh, dat wel ja.quote:
Ja tuurlijk de stress die ik ervan hebquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga niet verven hoor, ben te herkennen aan mijn bruin/grijze lange haar.En geef Fok! maar de schuld ja.
Dat veroorzaak je meestal zelf.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tuurlijk de stress die ik ervan heb
SSHhttt.......... En ja ik rook ookquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat veroorzaak je meestal zelf.![]()
Neem je wel een dikke jas mee voor als we motten roken buiten.
En nu niet ziek worden he. Bijna zaterdagquote:
Ik ben al jaren niet ziek. Bijna iedereen heeft corona gehad meerdere keren. Ik denk dat een peukie wel goed is somsquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nu niet ziek worden he. Bijna zaterdag![]()
Wij roken die croma naar de tyfus.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet ziek. Bijna iedereen heeft corona gehad meerdere keren. Ik denk dat een peukie wel goed is soms
Ja een verkoudheid is snel al paniek.quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij roken die croma naar de tyfus.![]()
1 keer iets gehad een week maar niet laten testen dus weet niets zeker, er bestaan ook nog gewone virussen natuurlijk.
Ik ga donderdag verven...mijn kapper arm uit kom...Vorige x had hij corona. Liep ik met een kop als een 🍄quote:Op dinsdag 6 december 2022 16:29 schreef Soury het volgende:
Vandaag al wat voorbereiding gedaan. Haar in de verf. Die grijze komen niet van ouderdom hoor wel van Fok !
Ik heb al geen 20 jaar een kapper gezienquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga donderdag verven...mijn kapper arm uit kom...Vorige x had hij corona. Liep ik met een kop als een 🍄
Nu gaat zijn ex me knippen. Zaterdag om 8 uur
Speciaal naar de kapper voor de meet?quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga donderdag verven...mijn kapper arm uit kom...Vorige x had hij corona. Liep ik met een kop als een 🍄
Nu gaat zijn ex me knippen. Zaterdag om 8 uur
Beterschap kerel!quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:34 schreef Domnivoor het volgende:
Hopelijk ben je op tijd weer beter.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:34 schreef Domnivoor het volgende:
Zo niet dan houden we de meet aan zijn ziekbed.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk ben je op tijd weer beter.
Of hij doet mee vanuit huis middels een Teams sessie. Laptop op tafel....quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo niet dan houden we de meet aan zijn ziekbed.
Jij niet?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Speciaal naar de kapper voor de meet?
Het is meestal aardig donker in een kroeg he, dus het valt vast niet zo op als het allemaal wat minder goed zit.quote:
Een heel wijs man heeft mij ooit verteld dat alcohol alles geneest.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:26 schreef Koen66 het volgende:
gaat lekker met de gezondheid
Bij mij moet ik afkloppen, keelpijn is weg en er is nog niets voor in de plaats gekomen vooralsnog.
*neemt toch voor de zekerheid rum
Verstandig besluitquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:26 schreef Koen66 het volgende:
Bij mij moet ik afkloppen, keelpijn is weg en er is nog niets voor in de plaats gekomen vooralsnog.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:34 schreef Domnivoor het volgende:
As we speak met mijn kop in de Keunequote:Op dinsdag 6 december 2022 16:29 schreef Soury het volgende:
Jaaa spannend hč, voor mij staan er ook weer veel nieuwe bijquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:40 schreef Koen66 het volgende:
staan best wel wat mensen op de lijst die ik nooit eerder ontnoet heb
alhoewel niet vergelijkbaar met vorige meet in Den Haag
Voor mij 6quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
Voor mij staat er 1 nieuwe naam bij.
Ja die heb ik een note gegeven, die ook, deze 2 notes, nee deze nog niet...quote:
Pullup kwam binnen toen een groot deel van de groep wegging. Sly-nl had zich afgemeld.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:51 schreef Koen66 het volgende:
ben ff kwijt wie er nu bij de Utrecht meet was eerder dit jaarPullup of Sly ?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:51 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:51 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Pullup kwam binnen toen een groot deel van de groep wegging. Sly-nl had zich afgemeld.
okeeeeeequote:Op dinsdag 6 december 2022 19:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]Serieus? Daar heb ik juist geen last van. Eerder met de 'echte' naam onthouden.
Dat was pullup
Hier is de keelpijn ook bijna wegquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:26 schreef Koen66 het volgende:
Ja, maar dat gebruik je hier toch niet. Hebben soms zelfs moeite met de usernames hier.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:05 schreef Koen66 het volgende:
maar denk dat ik voor het onthouden van irl namen onder de helft zit
klopt, maar bij een irl meet is de irl naam ook wel leuk om te wetenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebruik je hier toch niet. Hebben soms zelfs moeite met de usernames hier.
Is het nu Deissy, Deisyy, Deisy? Moeilijk moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |