Ik moest overnieuw beginnen. Kreeg onverwacht visitequote:Op zondag 4 december 2022 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoeveel volle pindabakjes heb je al:
Ja, en? Dan bedenk je toch niet ineens om onze pinda's weg te geven.quote:Op zondag 4 december 2022 22:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest overnieuw beginnen. Kreeg onverwacht visite
Zie pmquote:Op zondag 4 december 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, en? Dan bedenk je toch niet ineens om onze pinda's weg te geven.
We verzinnen er wel weer wat op.
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:27 schreef tonja het volgende:
Kut kut kut!! Ik word net wakker vanwege een kop vol snot. Heb een zelftest gedaan en het is positief
Balen! Hopelijk krijg je er niet veel last van.quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:27 schreef tonja het volgende:
Kut kut kut!! Ik word net wakker vanwege een kop vol snot. Heb een zelftest gedaan en het is positief
Moeilijk te zeggen, ik was van de week bij de dokter, in een restaurant en een paar keer in de Appie.quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat is echt kut. Als je er maar niet ziek van wordt.
wanneer kan je het opgelopen hebben?
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Balen! Hopelijk krijg je er niet veel last van.
quote:
tonjaquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:27 schreef tonja het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Stokjes zitten ook op hun plek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde in de zin van, misschien is het zaterdag al weer weg...quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, ik was van de week bij de dokter, in een restaurant en een paar keer in de Appie.
[..]
Ik hoop het ook.
Balen tonjaquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:27 schreef tonja het volgende:
Wat naar tonjaquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:27 schreef tonja het volgende:
Balen Tonja, beterschap!quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:27 schreef tonja het volgende:
Hoop vlagjens deze keerquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Stokjes zitten ook op hun plek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag morgen met m'n demente ma naar de geriater, joepie....quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Balen Tonja, beterschap!Hopelijk knap je snel weer op. Nog wat dagen te gaan tot aan de meet, wie weet herstel je toch snel genoeg.
Ik ben momenteel aan het mantelzorgen voor m'n moeder en die is ook snotverkouden. Ik kan er niet omheen dus. Ik hoop niet voor a.s. zaterdag ook ziek te worden. Maar hopelijk heb ik genoeg weerstand.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Balen Tonja, beterschap!Hopelijk knap je snel weer op. Nog wat dagen te gaan tot aan de meet, wie weet herstel je toch snel genoeg.
Ik ben momenteel aan het mantelzorgen voor m'n moeder en die is ook snotverkouden. Ik kan er niet omheen dus. Ik hoop niet voor a.s. zaterdag ook ziek te worden. Maar hopelijk heb ik genoeg weerstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |