Heb je AB gehad? Daar knap je vaak wel snel van op.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:34 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor meldt zich ook bij de ziekenboeg 🤧
Net bij de huisarts geweest. Hopelijk werken de medicijnen.
Niet helemaal ..is het gelijk geknipt voor de Kerstquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Speciaal naar de kapper voor de meet?
Antibiotica? Nee, het is waarschijnlijk geen bacteriële infectie.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je AB gehad? Daar knap je vaak wel snel van op.
Ja, ken je nagaan.quote:
Heb jij nog zin om te komen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Reality en fictie vermengen zich...
Jammer, of misschien juist beter, maar hopelijk knap je snel op.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Antibiotica? Nee, het is waarschijnlijk geen bacteriële infectie.
Daar sluiten wij ons bij aanquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
laten we gewoon afspreken dat IEDEREEN er zaterdag is. Dus ook @:tonja en @:domnivoor
quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensen toch ..gewoon allemaal opknappen hoor
Nog even en ik moet met een soepbus door Nederland
tafeltje dekjequote:Op dinsdag 6 december 2022 12:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Mensen toch ..gewoon allemaal opknappen hoor
Nog even en ik moet met een soepbus door Nederland
Oef, nou, wel erg spannend weer. Even kijken nog.quote:
Ga jij eens naar bed en uitziekenquote:
Ik heb van jou nog stokjesquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oef, nou, wel erg spannend weer. Even kijken nog.
Alle stokjes had je al klaar, da's mooi, houden zo, hoef je niet wéér stokjes weg te gooien.
Wie wat bewaard, heeft wat.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog stokjesdie mik ik er zo bij
Voor de duidelijkheid: Domni's huidige sig heeft geen connectie met dat hij naar de huisarts moestquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:34 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor meldt zich ook bij de ziekenboeg 🤧
Net bij de huisarts geweest. Hopelijk werken de medicijnen.
Dat laatste klopt zekerquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus zeg maar aoib-hin? Niet dus?
Misschien luister je ook wel als er 'hee jij daar' wordt geroepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |