Ja, maar dat gebruik je hier toch niet. Hebben soms zelfs moeite met de usernames hier.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:05 schreef Koen66 het volgende:
maar denk dat ik voor het onthouden van irl namen onder de helft zit
klopt, maar bij een irl meet is de irl naam ook wel leuk om te wetenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebruik je hier toch niet. Hebben soms zelfs moeite met de usernames hier.
Is het nu Deissy, Deisyy, Deisy? Moeilijk moeilijk.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar bij een irl meet is de irl naam ook wel leuk om te weten
Ik heb altijd een gespreksonderwerp; uitleggen hoe je mijn username uitspreektquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:17 schreef Koen66 het volgende:
van @:aoibhin weet ik in ieder geval hoe ze irl heet
Zoals het er staat? En als in 2 lettergrepen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb altijd een gespreksonderwerp; uitleggen hoe je mijn username uitspreekt
Helemaal niet zoals het er staatquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoals het er staat? En als in 2 lettergrepen?
Maar bij mij heb je dat opgegeven.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domnivoor, als in omnivoor, maar dan met een d ervoor.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar bij mij heb je dat opgegeven.
Ik ook, ik ben de meeste echte namen weer vergeten en ik vind dat zo chanant, maar ik ben gelukkig niet de enige....hoop ikquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]Serieus? Daar heb ik juist geen last van. Eerder met de 'echte' naam onthouden.
Dat was pullup
Deisyy (uitspraak Deesie)quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebruik je hier toch niet. Hebben soms zelfs moeite met de usernames hier.
Is het nu Deissy, Deisyy, Deisy? Moeilijk moeilijk.
Ik heb vorig jaar volgens mij alleen jou bij je echte naam genoemdquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar bij een irl meet is de irl naam ook wel leuk om te weten
Uiteraard kiest iedereen liever voor jouw echte naam dan voor je usernaamquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
chanantquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben de meeste echte namen weer vergeten en ik vind dat zo chanant, maar ik ben gelukkig niet de enige....hoop ik
ik heet geen Koen hequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar volgens mij alleen jou bij je echte naam genoemd
Klopt, maar je echte naam gaan we hier niet noemen.quote:
kennelijk is Koen zo'n normale naam dat velen denken dat ik ook zo heetquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, maar je echte naam gaan we hier niet noemen.
Ik ken je echte naam ook.
Ow neequote:
ah een bewust foute spellingquote:
Blijkbaar ja. Hoewel ik niet veel mensen ken die Koen heten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kennelijk is Koen zo'n normale naam dat velen denken dat ik ook zo heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |