quote:Op donderdag 1 december 2022 22:42 schreef Cee het volgende:
Uiteindelijk na alle letters én cijfers na te zijn gegaan bleef ik met een lijst van 72 nummers over. Schrappen schrappen schrappen kill kill kill die darlings en het resultaat is als volgt (> is vrije keuze).Brandi CarlileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Ik ga nog een reddingsboeilijstje maken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Tim Hardin mag zeker blijven ja.

Werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 2 december 2022 06:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Tim Hardin mag zeker blijven ja.

Ik kende het hele nummer niet tot iemand eerder dit jaar een live versie hiervan aanvroeg op radio 2 en ik werd er helemaal door weggeslagen.quote:

Ook deze naam echt nog nooit ergens gelezen of gezienquote:

Crap staat er al genoeg in, dus dat kan er best bij.quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:27 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een slimme en muzikale huisdieren en kamerplanten hebben jullie zeg.
Ik heb twee kinderen en die komen niet verder dan Crab Rave en de Roblox Oof Song

Blijf dat inderdaad een beetje een slap aftreksel van de Top 2000 vinden, totaal inspiratieloos. Ik zie daar Son Mieux trouwens in de top 100 binnen komen als hoogste nieuwe op 96, Through the Looking Glass van Di-Rect er vlak achter op 99. Op zich zou ik die van Di-Rect ook wel een mooie binnenkomer vinden, die maken echt prima muziek met name de laatste jaren...quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:23 schreef PippenScottie het volgende:
Voor de mensen die van (slecht) voorspel houden:
https://www.radio10.nl/nieuws/top-4000-bekijk-de-lijst

Ik ben daar lid.quote:Op donderdag 1 december 2022 15:33 schreef VdB95 het volgende:
Is er trouwens iemand lid van de Top 2000 stemlijsten-groep op Facebook? Ik kan me herinneren dat iemand daarin vorig jaar een bot heeft laten runnen die constant de site staatieindetop2000 spamde en uiteindelijk alle noteringen in de nieuwe lijst er uithaalde. Kan handig zijn voor wanneer we de nieuwe noteringen+uitvallers gaan zoeken. Deze groep is nu afgesloten, ik heb een verzoek gestuurd om toegelaten te worden maar ik heb hier weinig vertrouwen in, omdat er in de afgelopen week niemand is toegelaten. Hier de link: https://www.facebook.com/groups/461278560968959

Ja, daar zal wel iemand een script laten lopen zodra die site in de lucht is en daar het resultaat van plaatsenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben daar lid.
Maarre, ik begrijp ook na meerdere keren lezen je vraag niet.
Of ik/iemand daar kan kijken zodra die staatieindetop2000 site weer in de lucht is?

Krijgen we dan het Smurfenlied of Kleine Café aan de Haven?quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:38 schreef Tussle266 het volgende:
Abraham, V. zou het misschien keuzelijstloos kunnen halen. Lewis, J. L. gaat juist wat minder hard na de pickstart.

Dit zijn wat actuelere thema's:quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Krijgen we dan het Smurfenlied of Kleine Café aan de Haven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |