Sorry dat het vals was.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die stemden op Sorry van Kyteman geven zichzelf een 6 voor zingen
Al zo'n 25 jaar niet meerquote:Op donderdag 1 december 2022 17:56 schreef cherrycoke het volgende:
ik drop hier ook even de nieuwe van Metallica, top 2000 materiaal?
36% van de mensen die op Last Christmas stemden heeft de zomer als favoriete seizoenquote:Op donderdag 1 december 2022 17:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Van de mensen die op Alive stemden, gaat 40% het liefst op vakantie naar Frankrijk.
78 % van de luisteraars van Suzan en Freek woont in een vinexwijk.quote:Op donderdag 1 december 2022 17:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Van de mensen die op Alive stemden, gaat 40% het liefst op vakantie naar Frankrijk.
ik snap het niet. ik ken echt helemaal niemand die daar op stemt.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:45 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij eindigt Queen nog steeds bovenaan als er de rest van de week niet meer op gestemd mag worden en op die andere 9844 wel.
100% van de luisteraars van Suzan en Freek leest Suske en Wiske.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
78 % van de luisteraars van Suzan en Freek woont in een vinexwijk.
63% van de stemmers op Bløf wordt weleens onbewust in het Duits aangesproken.quote:Op donderdag 1 december 2022 18:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
78 % van de luisteraars van Suzan en Freek woont in een vinexwijk.
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
63% van de stemmers op Bløf wordt weleens onbewust in het Duits aangesproken.
Ho ho ik wel!quote:Op donderdag 1 december 2022 19:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
ik snap het niet. ik ken echt helemaal niemand die daar op stemt.
Ik ken ook niemand die op Danny Vera stemt.quote:Op donderdag 1 december 2022 19:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ho ho ik wel!
Vooral om ongein als Danny Vera tegen te gaan. Uiteraard zou Stairway To Heaven of Child In Time op 1 moeten staan. Maar da's logisch.
Interessante invalshoek!quote:Op donderdag 1 december 2022 19:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop bij te kunnen dragen aan het behoud van parels uit de onderste kwart van de lijst:)
Hey! Doe eens lief!quote:
Ik zit er aan te denken om een tweede blanco lijst in te leveren als proteststem!quote:Op donderdag 1 december 2022 19:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Niet aan vrije keuzes beginnen vind ik trouwens hetzelfde als niet op een politieke partij stemmen omdat die nog geen zetels heeft. Dat blijft dan ook zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |