Oké dit is interessant.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:03 schreef Dementor het volgende:
Meterkast open maken, toilet laten doorspoelen.
Grote kans dat je het hoort en dat het de watermeter is.
Is dit een ander getik dan wat in je OP staat?quote:Op woensdag 30 november 2022 20:08 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Oké dit is interessant.
Tijdens het doorspoelen van het toilet hoor ik een zacht getik, idd net of een meter loopt.
Na het doorspoelen van het toilet hoor ik dan weer die hardere tik.
Is overigens ook niet nieuw.
Is al lang zo en geeft geen kalchten
Ik kan alleen maar concluderen dat TS getikt isquote:Op woensdag 30 november 2022 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
Is dit een ander getik dan wat in je OP staat?
tijdens doorspeoelen welquote:Op woensdag 30 november 2022 20:09 schreef maily het volgende:
Is dit een ander getik dan wat in je OP staat?
Tijdens het doorspoelen zou de meter niet moeten lopen, want dan loopt de stortbak leeg.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:10 schreef stropdaz het volgende:
[..]
tijdens doorspeoelen wel
na het spoelen is dat tikgeluid wat ik in OP bedoel
Hier dacht ik inderdaad ook aanquote:Op woensdag 30 november 2022 20:15 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik hoor een tikkend geluid als mijn CV-ketel gas verbruikt, dat zou het ook kunnen zijn.
ff de thermostaat op 30 zetten en luisteren dan maar he?quote:Op woensdag 30 november 2022 20:17 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Hier dacht ik inderdaad ook aan
Hoor het nl ook als er niks water pakt
Dat is het hier ook.quote:
zet een muziekje opquote:Op woensdag 30 november 2022 20:28 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Dat is het hier ook.
Ik zit in doodste stilte nu ik nog ziek ben.
Zal dan toch wel het gas zijn.
Dacht alleen dat darmgas geluid produceerde, niet dus
Voetbal wedstrijden aanzetten op tv dan?quote:Op woensdag 30 november 2022 20:35 schreef stropdaz het volgende:
[..]
dan word ik ook een tikkende tijdbom
Geen geluid voorlopig.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Voetbal wedstrijden aanzetten op tv dan?
Nee, het is ook overdagquote:Op woensdag 30 november 2022 20:47 schreef loveli het volgende:
Heb je een boiler die aanslaat/aansloeg op nachtstroom?
K&W / Harde tikken in meterkast
het kan ook het uitzetten van de buizen zijn door warmte. Lijkt mij aannemelijker dan een tik van het gas. Dat laatste hoort namelijk niet.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:49 schreef stropdaz het volgende:
Oplossing denk ik in zicht;
Hoor nu net de tik.
Ik kijk op de cv unit in de woonkamer en hij is aan het verwarmen (verwarmingsteken cq aanslaan verwarming).
Dus denk dat hier de link ligt (gas)
TS heeft iedere dag van dit soort topics, de hele tijd door onzin vragen stellenquote:Op woensdag 30 november 2022 21:01 schreef Dementor het volgende:
Ik heb iets met dit soort raadselachtige topics.
Ieder antwoord kan goed zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |