abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 25 januari 2023 @ 07:54:01 #51
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_207704354
quote:
99s.gif Op woensdag 25 januari 2023 07:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar de lachband irriteert me wel, misschien was dat vroeger ook al? Weet ik niet meer. Het is wel wat kinderachterig eigenlijk, heb het idee dat dat vroeger iets minder was. Fez is wel grappig met zijn kapsalon :')
Er is geen lachband. Dat soort shows wordt met publiek opgenomen. Dat er een lachband zou zijn is in de meeste gevallen gelul. Wat soms wel gebeurt is dat ze een lach op een ander moment plakken, inkorten e.d.
Daarin is geen verschil tussen toen en nu.
De reden waardoor het lachen van het publiek minder prettig klinkt is omdat het onnatuurlijk is om gelach te horen bij iets wat je zelf niet grappig (genoeg) vindt. Jammer genoeg is de serie 'wel oké', maar vergeleken met That 70s Show is het echt veel minder leuk en dan klinkt zo'n 'lachband' geforceerd.

In de zaal worden mensen tussen de opnamen door door een komiek in een lachstemming gehouden en maken ze bijvoorbeeld ook de bloopers mee. Daardoor zal publiek sneller geneigd zijn te lachen en dat kan onnatuurlijk klinken.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator woensdag 25 januari 2023 @ 07:55:59 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_207704366
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 07:54 schreef Danny het volgende:

[..]
Er is geen lachband. Dat soort shows wordt met publiek opgenomen. Dat er een lachband zou zijn is in de meeste gevallen gelul. Wat soms wel gebeurt is dat ze een lach op een ander moment plakken, inkorten e.d.
Daarin is geen verschil tussen toen en nu.
De reden waardoor het lachen van het publiek minder prettig klinkt is omdat het onnatuurlijk is om gelach te horen bij iets wat je zelf niet grappig (genoeg) vindt. Jammer genoeg is de serie 'wel oké', maar vergeleken met That 70s Show is het echt veel minder leuk en dan klinkt zo'n 'lachband' geforceerd.

In de zaal worden mensen tussen de opnamen door door een komiek in een lachstemming gehouden en maken ze bijvoorbeeld ook de bloopers mee. Daardoor zal publiek sneller geneigd zijn te lachen en dat kan onnatuurlijk klinken.
Oh ja dat wist ik eigenlijk wel :D Ik noemde het een lachband omdat het zo klinkt. Denk dat ik het niet meer gewend ben, heel irritant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 januari 2023 @ 08:00:05 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207704385
quote:
99s.gif Op woensdag 25 januari 2023 07:55 schreef Karina het volgende:

[..]
Oh ja dat wist ik eigenlijk wel :D Ik noemde het een lachband omdat het zo klinkt. Denk dat ik het niet meer gewend ben, heel irritant.
Tegenwoordig kijk ik zo weinig dingen meer met dat geforceerde gelach bij letterlijk élk momentje dat enigszins grappig zou moeten kunnen zijn, dat het me inmiddels steeds helemaal uit de aflevering 'trekt' als ik het hoor. Dus dan ga ik hier ook maar niet meer aan beginnen denk ik, ik vrees voor beduidend meer irritatie dan genot ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207704516
10 afleveringen was net genoeg om het nog helemaal te kunnen kijken voor het echt ging irriteren. Tweede seizoen is ook niet nodig, leuk geprobeerd maar niet helemaal gelukt.

6,5/10
pi_207723261
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207723405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 07:54 schreef Danny het volgende:

[..]
Er is geen lachband. Dat soort shows wordt met publiek opgenomen. Dat er een lachband zou zijn is in de meeste gevallen gelul. Wat soms wel gebeurt is dat ze een lach op een ander moment plakken, inkorten e.d.
Daarin is geen verschil tussen toen en nu.
De reden waardoor het lachen van het publiek minder prettig klinkt is omdat het onnatuurlijk is om gelach te horen bij iets wat je zelf niet grappig (genoeg) vindt. Jammer genoeg is de serie 'wel oké', maar vergeleken met That 70s Show is het echt veel minder leuk en dan klinkt zo'n 'lachband' geforceerd.

In de zaal worden mensen tussen de opnamen door door een komiek in een lachstemming gehouden en maken ze bijvoorbeeld ook de bloopers mee. Daardoor zal publiek sneller geneigd zijn te lachen en dat kan onnatuurlijk klinken.
Ik weet het nog niet zo zeker eigenlijk. Soms bij that 70 show als je goed luistert hoor je identieke dezelfde lach terug komen. Dan denk ik aan ooit opgenomen en dan als bandje er onder gezet.
  Admin donderdag 26 januari 2023 @ 19:33:09 #57
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_207724026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 18:56 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Ik weet het nog niet zo zeker eigenlijk. Soms bij that 70 show als je goed luistert hoor je identieke dezelfde lach terug komen. Dan denk ik aan ooit opgenomen en dan als bandje er onder gezet.
Google it zou ik zeggen.
Overigens heb ik de info letterlijk van de set van the big bang theory en fuller house.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207724469
twitter

twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207724622
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:33 schreef Danny het volgende:

[..]
Google it zou ik zeggen.
Overigens heb ik de info letterlijk van de set van the big bang theory en fuller house.
Aha. Dan ben je vermoedelijk beter geïnformeerd dan mij. Ah ik kijk het alsnog wel door het gelach heen.
  zondag 29 januari 2023 @ 00:54:50 #60
64019 crew  foton
__--*--__
pi_207759043
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 18:47 schreef Rnie het volgende:

Leia Forman :D

Uiteindelijk wordt dit natuurlijk helemaal ruk :')
In één ruk uitgekeken vanavond.
Erg leuk. Geslaagde reboot.
Wel jammer dat het origineel nergens te streamen is.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 29 januari 2023 @ 02:38:17 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207759728
Ik vond het nog verrassend lekker wegkijken allemaal vooral door de oude cast natuurlijk maar kon veel slechter dit voelt als een soort extra seizoen that 70’s show maar dat is helemaal prima.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin zondag 29 januari 2023 @ 10:33:43 #62
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_207761156
inmiddels aangekomen bij afl 5 (kijk er af en toe eentje), maar eigenlijk is er maar weinig aan.
Leia en Gwen gaan nog. Nate en Nikki zijn af en toe wel te pruimen. Jay is niet denderend. Ozzie irriteer ik me mateloos aan. De cast past niet lekker bij elkaar en komt gewoon ongeloofwaardig over tov de originele cast. Van mij mag het gewoon bij 1 seizoen blijven en ben ik blij als ik er doorheen ben.
Ben daarnaast weer met Married... With Children begonnen. Amazing hoe hilarisch een serie kan zijn als die gewoon probeert grappig te zijn zonder eerst elke grap langs de deuglat te leggen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207761563
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:33 schreef Danny het volgende:
Married... With Children
Klassieker _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 29 januari 2023 @ 11:55:18 #64
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207762605
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:33 schreef Danny het volgende:
inmiddels aangekomen bij afl 5 (kijk er af en toe eentje), maar eigenlijk is er maar weinig aan.
Leia en Gwen gaan nog. Nate en Nikki zijn af en toe wel te pruimen. Jay is niet denderend. Ozzie irriteer ik me mateloos aan. De cast past niet lekker bij elkaar en komt gewoon ongeloofwaardig over tov de originele cast. Van mij mag het gewoon bij 1 seizoen blijven en ben ik blij als ik er doorheen ben.
Ben daarnaast weer met Married... With Children begonnen. Amazing hoe hilarisch een serie kan zijn als die gewoon probeert grappig te zijn zonder eerst elke grap langs de deuglat te leggen.
Hetzelfde hier. An sich kan ik op momenten wel lachen, maar er is geen flow. Een érg onzeker meisje dat zich wel compleet uit ( :')) als hoofdrol en de rest van de vrienden is puur vervelend. Zeker die geforceerde gay-chinees.
Het lachen is voornamelijk door Kitty en Red dus. Ze kijken gelukkig wel makkelijk weg en zijn kort :+
Ook herken ik maar weinig uit de jaren 90. Ja, ze gaan naar een rave (als 14 jarige? really?). Haardracht, kleding, auto's, spullen in huis (ok behalve die computer), gedrag, dansjes, het geeft helemaal geen jaren 90 stemming.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 29 januari 2023 @ 11:55:51 #65
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207762612
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2023 10:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Klassieker _O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  FOK!fotograaf zondag 29 januari 2023 @ 11:56:42 #66
364681 over_hedge
pi_207762623
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond het nog verrassend lekker wegkijken allemaal vooral door de oude cast natuurlijk maar kon veel slechter dit voelt als een soort extra seizoen that 70’s show maar dat is helemaal prima.
Je bent echt de eerste waarvan ik lees/hoor dat die het een leuke show vond :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207840137
‘That ’90s Show’ Is Returning for Season 2
https://www.netflix.com/tudum/that-90s-show-season-2-renewed
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')