Big Love maakt dus een behoorlijke kans…quote:Op donderdag 1 december 2022 08:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik vermoed echter dat de gemiddelde Radio 2 luisteraar niet weet welk liedje door McVie wordt gezonden, en welke door Stevie Nicks.
Same. Ik hoop dat Cassa vrij genomen heeft.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht wel even af wat er nieuw op de keuzelijst is.
Radio 2 wacht maar een dag op mijn stem.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Same. Ik hoop dat Cassa vrij genomen heeft.
U gaat op Guus of André stemmen?quote:
Vergeet niet op je e-mail op ok te klikken, hé? Er is dit jaar een anti-baudet filter ingevoerd.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 2 wacht maar een dag op mijn stem.
Oh, moet ik ook nog het mailadres van mijn overleden hont gebruiken?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vergeet niet op je e-mail op ok te klikken, hé? Er is dit jaar een anti-baudet filter ingevoerd.
Welke stem zou FvD ons willen opdringen denken jullie?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vergeet niet op je e-mail op ok te klikken, hé? Er is dit jaar een anti-baudet filter ingevoerd.
Fransie of Paulus. Of allebei, afhankelijk van de grote stad van je voorkeur.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welke stem zou FvD ons willen opdringen denken jullie?
quote:Op donderdag 1 december 2022 08:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2022 08:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U gaat op Guus of André stemmen?
15 miljoen mensen. Denk dat ze daar wel naar terug willen.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
of 1948quote:Op donderdag 1 december 2022 08:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
15 miljoen mensen. Denk dat ze daar wel naar terug willen.
Meat Loaf zal wel stijgen neem ik aan toch?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken we van Meat Loaf trouwens? En hoe hoog Procol Harum?
Misschien gewoon een voorspeltopic doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |