Gewoon lekker Albatrossquote:
Die zullen vast nummer 36 en 37 mogen verwelkomen.. Zullen Acda & de Munnik ook meeprofiteren met een terugkeer voor Slaap zacht, Elisabeth?quote:Op woensdag 30 november 2022 23:58 schreef Cassa95 het volgende:
Heeft Queen ook niet een enorme dodenbonus? Kan dat bandje wel gebruiken
Queen heeft vrij recent nog een boost gehad, maar dan door een film. Hoeft niemand voor dood, dus die troeven zijn dus eventueel later nog in te zetten.quote:Op woensdag 30 november 2022 23:58 schreef Cassa95 het volgende:
Heeft Queen ook niet een enorme dodenbonus? Kan dat bandje wel gebruiken
Queen hoort gewoon ook op '39 te staanquote:Op donderdag 1 december 2022 00:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die zullen vast nummer 36 en 37 mogen verwelkomen.. Zullen Acda & de Munnik ook meeprofiteren met een terugkeer voor Slaap zacht, Elisabeth?
Dubbele doden”bonus” hier.quote:Op donderdag 1 december 2022 00:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gewoon lekker Albatross
Worden al die lui getriggered die niet tegen instrumentale muziek kunnen
Dat wordt dit jaar m’n Queen-stem denk ik. Normaal gesproken doe ik er 2 of 3 maar ik ga al los met een keer of 4 à 5 FM dus er moeten offers worden gemaakt.quote:Op donderdag 1 december 2022 07:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Queen hoort gewoon ook op '39 te staan
Ik vermoed echter dat de gemiddelde Radio 2 luisteraar niet weet welk liedje door McVie wordt gezongen, en welke door Stevie Nicks.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop al een paar jaar op een entree van Gypsy. Vrees dat McVie's overlijden vooral effect gaat hebben voor de door McVie ingezongen nummers, maar je weet nooit..
Insgelijks!quote:
De gemiddelde Kink luisteraar wist al niet eens dat Hawkins helemaal niet drumt op Everlong..quote:Op donderdag 1 december 2022 08:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik vermoed echter dat de gemiddelde Radio 2 luisteraar niet weet welk liedje door McVie wordt gezonden, en welke door Stevie Nicks.
Geen enkele, want die staan weer niet op de keuzelijst.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:11 schreef noodgang het volgende:
Welk nummer van The National gaan we erin stemmen?
Kansloosquote:Op donderdag 1 december 2022 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen enkele, want die staan weer niet op de keuzelijst.
Misschien zal One More Second van Matt solo nog een keer op de keuzelijst verschijnen vanwege die run in de Verrukkelijke 15 in 2020quote:Op donderdag 1 december 2022 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen enkele, want die staan weer niet op de keuzelijst.
Big Love maakt dus een behoorlijke kans…quote:Op donderdag 1 december 2022 08:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik vermoed echter dat de gemiddelde Radio 2 luisteraar niet weet welk liedje door McVie wordt gezonden, en welke door Stevie Nicks.
Same. Ik hoop dat Cassa vrij genomen heeft.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht wel even af wat er nieuw op de keuzelijst is.
Radio 2 wacht maar een dag op mijn stem.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Same. Ik hoop dat Cassa vrij genomen heeft.
U gaat op Guus of André stemmen?quote:
Vergeet niet op je e-mail op ok te klikken, hé? Er is dit jaar een anti-baudet filter ingevoerd.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 2 wacht maar een dag op mijn stem.
Oh, moet ik ook nog het mailadres van mijn overleden hont gebruiken?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vergeet niet op je e-mail op ok te klikken, hé? Er is dit jaar een anti-baudet filter ingevoerd.
Welke stem zou FvD ons willen opdringen denken jullie?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vergeet niet op je e-mail op ok te klikken, hé? Er is dit jaar een anti-baudet filter ingevoerd.
Fransie of Paulus. Of allebei, afhankelijk van de grote stad van je voorkeur.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welke stem zou FvD ons willen opdringen denken jullie?
quote:Op donderdag 1 december 2022 08:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2022 08:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op donderdag 1 december 2022 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U gaat op Guus of André stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |