Als je 's nachts door de winkelstraten loopt zie je de muizen en rattenquote:Op woensdag 30 november 2022 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zagen een keer in Leiden of Delft in een lunchroom oid beschimmelde sinaasappels voor het raam. Naast de juicer.
Dat stopt vanzelf..quote:Op woensdag 30 november 2022 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind hem en zijn manier van doen walgelijk.
Onbeperkte immigratie naar NL begin ik echter ook iets meer moeite mee te hebben. Het kan niet meer op een nette manier.
Oh vertel !!quote:
Zou het?quote:
Soms heb je die mensen wel nodig als tegengasquote:
Zo gaat het al heel lang.quote:Op woensdag 30 november 2022 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou het?
Ik betwijfel dat namelijk. Zeker op korte of middellange termijn.
Okquote:Op woensdag 30 november 2022 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Na oorlog komt vrede.
En dan breekt er weer ergens anders oorlog of ellende uit.
Ja het is idd simpelquote:
Ja die spelers zijn niet goedkoopquote:Op woensdag 30 november 2022 17:39 schreef mario390 het volgende:
@:chufi de wat erste halftijd spelten zijn
trotzdem 350 000 wert en spelen zo
en kut
Mjah, probleem is alleen wel dat we, wat NL betreft, nu op een kritiek punt zitten.quote:
jammerquote:Op woensdag 30 november 2022 17:48 schreef mario390 het volgende:
tunesie winnt maar komt niet verder
Ik ben er overheen gevlogen. Dat was leukquote:
Naar NZ?quote:Op woensdag 30 november 2022 18:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er overheen gevlogen. Dat was leuk
Van NZ naar Taiwan.quote:
Ja. Die kustlijn was goed te zien.quote:
Ja, dat was een mooie reisquote:
Waarom verwacht ik bij jou nou dat dat voor werk was?quote:Op woensdag 30 november 2022 18:16 schreef pullup het volgende:
Ooit aan de Oostkust geweest
Sydney en omgeving en in de buurt van Brsbane
Brisbane lijkt me wel gaaf om het onweerquote:Op woensdag 30 november 2022 18:16 schreef pullup het volgende:
Ooit aan de Oostkust geweest
Sydney en omgeving en in de buurt van Brsbane
Ja het was ook voor werkquote:Op woensdag 30 november 2022 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom verwacht ik bij jou nou dat dat voor werk was?
Helaas geen onweer gezien.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Brisbane lijkt me wel gaaf om het onweer
Kan goed heet worden daarquote:Op woensdag 30 november 2022 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas geen onweer gezien.
Wel veel hitte
Nog steeds wel leuk natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2022 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het was ook voor werk![]()
![]()
Ik was er op de spelen van 2000 bij
Geen feest die Polen helaasquote:
Ja las het. Heeft ie tot zijn 50e gekoerst en dan rijden ze hem op de openbare weg plat net nadat ie was gestoptquote:Op woensdag 30 november 2022 20:35 schreef chufi het volgende:
En weer eens een wielrenner doodgereden ... en niet de minste
WLR / Onlangs gestopte wielrenner Rebellin (51) overleden na aanrijding met
Wat brutquote:Op woensdag 30 november 2022 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg een fles champagne van bezemkastgast
Charmant, wil ie weer wat?quote:Op woensdag 30 november 2022 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg een fles champagne van bezemkastgast
Heb jij een nieuwe baan of hijzelf?quote:
Ik.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe baan of hijzelf?
Net op tijd voor de top 2000quote:
Ah jee. Mooi nummer vind ik datquote:
Same same,quote:Op woensdag 30 november 2022 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Officieel is het projectmedewerker
Jullie drinken toch samen die fles leeg? Of zijn er mr flessen?quote:Op woensdag 30 november 2022 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Om 1900 beginnen en dan ladderzat op 23 uur het bedje in?
Nee nee. Ik heb hem gekregen en hij komt zeker weten niet mee helpen. Denk niet dat zijn vriendin dat oke vindtquote:Op woensdag 30 november 2022 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie drinken toch samen die fles leeg? Of zijn er mr flessen?
Ah zo.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Ik heb hem gekregen en hij komt zeker weten niet mee helpen. Denk niet dat zijn vriendin dat oke vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |