abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206880634
Hier kan je gezellig chatten met elkaar, wil je over je hobby praten of over alle daagse dingen dan zit je hier goed!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206880637
Haha kwam dat ff mooi uit
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206880692
Volgens mij waren we tegelijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880698
Jouw TT is beter
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880701
Arme @Sarabi _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880736
Haha vind die van jou ook wel mooi :+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206880796
Naja, het topic is zeer behulpzaam :+
Ten koste van anderen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206880984
Haha nu zijn er 3 slowchats :o

Volgens mij is de ‘regel’ dat degene die m sluit in principe een nieuwe opent bij slowchat enzo? Behalve als dit echt lang duurt natuurlijk 8)7
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206881007
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:06 schreef superkimmi het volgende:
Haha nu zijn er 3 slowchats :o

Volgens mij is de ‘regel’ dat degene die m sluit in principe een nieuwe opent bij slowchat enzo? Behalve als dit echt lang duurt natuurlijk 8)7
Sorry :@ Dacht dat je hem niet doorhad :@ Was niet de bedoeling... Modjes sluiten zo wel een zooitje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Forum Admin / PR woensdag 30 november 2022 @ 15:09:10 #10
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_206881012
Reeksje gezet :@

@Dotteke
pi_206881016
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Sorry :@ Dacht dat je hem niet doorhad :@ Was niet de bedoeling... Modjes sluiten zo wel een zooitje
Nee joh is niet erg :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206881017
Ik = Sukkel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206881042
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:09 schreef Sked het volgende:
Reeksje gezet :@

@:Dotteke
Je bent een schat 😘 Zit op de EH
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Forum Admin / PR woensdag 30 november 2022 @ 15:12:02 #14
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_206881048
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je bent een schat 😘 Zit op de EH
Oh, dat is minder. :{ Sterkte.
pi_206881057
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je bent een schat 😘 Zit op de EH
Oh dat klinkt niet lekker :o
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206881131
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:06 schreef superkimmi het volgende:
Haha nu zijn er 3 slowchats :o

Volgens mij is de ‘regel’ dat degene die m sluit in principe een nieuwe opent bij slowchat enzo? Behalve als dit echt lang duurt natuurlijk 8)7
Het is meestal ook wat makkelijker om te zien, deel twee van een topic is niet automatisch een reeks geloof ik. Dus moet een modje even te hulp schieten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206881137
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het is meestal ook wat makkelijker om te zien, deel twee van een topic is niet automatisch een reeks geloof ik. Dus moet een modje even te hulp schieten. O+
Ah dat verklaart ook aan hoop
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_206881138
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je bent een schat 😘 Zit op de EH
Al wat artsen gezien inmiddels hoop ik? -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206881152
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je bent een schat 😘 Zit op de EH
Even een heel dikke knuffel voor jullie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206881241
Doen jullie trouwens nog aan adventkalenders?
pi_206881251
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Doen jullie trouwens nog aan adventkalenders?
Jaaaaaaaa
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206881312
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jaaaaaaaa
Welke heb je?
pi_206881350
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Welke heb je?
Ik heb van een vriendin een haakkalender gekregen, op voorwaarde dat ik de patronen voor haar inscan *O* Met allerlei amigurumidingen

En ik heb er zelf eentje gemaakt met voor elke dag een creatieve opdracht

En jij?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 15:44:18 #25
382129 crew  Donna
pi_206881380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het is meestal ook wat makkelijker om te zien, deel twee van een topic is niet automatisch een reeks geloof ik. Dus moet een modje even te hulp schieten. O+
Haha dat verklaart een hoop. Ik had ook een nieuwe geopend. Want ik zag er dus geen in m'n overzicht lol. _O-
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 15:45:22 #26
382129 crew  Donna
pi_206881394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Doen jullie trouwens nog aan adventkalenders?
Ik heb 1 van Essence
En 1 van m'n favoriete losse thee winkeltje
En nog 1, maar ik weet het niet meer. :X
pi_206881398
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik heb 1 van Essence
En 1 van m'n favoriete losse thee winkeltje
En nog 1, maar ik weet het niet meer. :X
72 dagen tot kerst dus :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 15:46:51 #28
382129 crew  Donna
pi_206881409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
72 dagen tot kerst dus :P
~:)
Gewoon elk dagdeel, 24 dagen lang haha
pi_206881422
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:46 schreef Donna het volgende:

[..]
~:)
Gewoon elk dagdeel, 24 dagen lang haha
Hahahah en dan noemen mensen mij een kerstmuts :P Jij bent er ook één
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 15:51:57 #30
382129 crew  Donna
pi_206881464
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahah en dan noemen mensen mij een kerstmuts :P Jij bent er ook één
Jaaa ben ik ook. Het is een fantastische tijd.
pi_206881513
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Jaaa ben ik ook. Het is een fantastische tijd.
En vanaf morgen doe ik mee met een challenge. Elke dag krijg je een woord, en met dat woord moet je opschrijven wat er in je opkomt en dat versieren en erbij tekenen. Waarschijnlijk heel kinderachtig :@ maar ik ben blij dat het morgen december is :@ en ja, ik ben niet zo ... volwassen of zo
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 15:57:04 #32
382129 crew  Donna
pi_206881545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En vanaf morgen doe ik mee met een challenge. Elke dag krijg je een woord, en met dat woord moet je opschrijven wat er in je opkomt en dat versieren en erbij tekenen. Waarschijnlijk heel kinderachtig :@ maar ik ben blij dat het morgen december is :@ en ja, ik ben niet zo ... volwassen of zo
Ik in die zin ook niet. Glitters, unicorns, kerst, lampjes, roze en paars. Het kan mij niet gek genoeg.
pi_206881567
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik in die zin ook niet. Glitters, unicorns, kerst, lampjes, roze en paars. Het kan mij niet gek genoeg.
_O- ik heb deze maand te horen gekregen dat ik officieel achterloop in mijn ontwikkeling (emotioneel gezien) dus met zulke dingen ben ik me er extra bewust van. Anderzijds, dingen kunnen mij heel erg blij maken, dus ik geniet er gewoon van. Kan er toch niks aan doen, dus so be it
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206881604
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb van een vriendin een haakkalender gekregen, op voorwaarde dat ik de patronen voor haar inscan *O* Met allerlei amigurumidingen

En ik heb er zelf eentje gemaakt met voor elke dag een creatieve opdracht

En jij?
Wat leuk!

Wij hebben 4 bieradventkalenders :@ we delen ze dus wel, dus ietsje minder erg hahaha.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik heb 1 van Essence
En 1 van m'n favoriete losse thee winkeltje
En nog 1, maar ik weet het niet meer. :X
Hahaha ik ben benieuwd wat de laatste is
pi_206881618
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk!

Wij hebben 4 bieradventkalenders :@ we delen ze dus wel, dus ietsje minder erg hahaha.
[..]
Hahaha ik ben benieuwd wat de laatste is
Al deelden jullie niet, niks ergs aan. Jullie houden van bier, het zijn de feestdagen, dus geniet ervan! Come on, je hoeft niet altijd met alles verantwoordelijk te zijn.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206881681
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- ik heb deze maand te horen gekregen dat ik officieel achterloop in mijn ontwikkeling (emotioneel gezien) dus met zulke dingen ben ik me er extra bewust van. Anderzijds, dingen kunnen mij heel erg blij maken, dus ik geniet er gewoon van. Kan er toch niks aan doen, dus so be it
Das toch t belangrijkste. Zoals Iglo al zei, wij hebben op onze bruiloft een sketch gekregen van ‘onze speeltuin’ en elk ding was raak. Spelletjes, gamen, pokemon, lego, kleuren, knutselen, legpuzzels. Ik schaam me er ook niet voor hoor. We zijn wie we zijn en zo ontspannen we
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 16:04:22 #37
382129 crew  Donna
pi_206881690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk!

Wij hebben 4 bieradventkalenders :@ we delen ze dus wel, dus ietsje minder erg hahaha.
[..]
Hahaha ik ben benieuwd wat de laatste is
Ja ik ook. :P
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 16:05:12 #38
382129 crew  Donna
pi_206881709
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- ik heb deze maand te horen gekregen dat ik officieel achterloop in mijn ontwikkeling (emotioneel gezien) dus met zulke dingen ben ik me er extra bewust van. Anderzijds, dingen kunnen mij heel erg blij maken, dus ik geniet er gewoon van. Kan er toch niks aan doen, dus so be it
Haha oké ik snap het. Maar dat soort dingen kunnen als volwassene ook prima hoor. :Y :Y :Y
pi_206881737
Volwassen, eh, da's ook alleen maar een construct.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206881739
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:03 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Das toch t belangrijkste. Zoals Iglo al zei, wij hebben op onze bruiloft een sketch gekregen van ‘onze speeltuin’ en elk ding was raak. Spelletjes, gamen, pokemon, lego, kleuren, knutselen, legpuzzels. Ik schaam me er ook niet voor hoor. We zijn wie we zijn en zo ontspannen we
Ja, maar het is nogal slikken als je hoort dat je in eerste instantie als een kleuter reageert op dingen ;) ik weet hoe het komt, en ik ben rationeel genoeg om er fatsoenlijk mee om te gaan (niet arrogant bedoelt, maar ik heb mijn intelligentie mee) alleen de eerste emotionele reactie is nogal... kinderlijk altijd. Alleen daardoor kan ik ook enorm genieten van dingen

En je hebt groot gelijk dat je je niet schaamt en je vrouw ook niet voor de dingen waarvan je geniet. Trouwens, waarom zou je ook. Wees blij dat je kan genieten en blij kan zijn en kan ontspannen en kan zijn wie je bent. Veel mensen kunnen die dingen niet van zichzelf zeggen! Wees trots op dat je dat allemaal kan en bent. Be you!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206881764
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:05 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha oké ik snap het. Maar dat soort dingen kunnen als volwassene ook prima hoor. :Y :Y :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Volwassen, eh, da's ook alleen maar een construct.
Klopt :) en ik ben gelukkig zo, dus ik maak me er niet te druk om. En zo snap ik een deel van mijn moeilijkheden. En ik durf oprecht te zeggen dat ik gelukkig ben, functioneer, dus niks te klagen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206881777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, maar het is nogal slikken als je hoort dat je in eerste instantie als een kleuter reageert op dingen ;) ik weet hoe het komt, en ik ben rationeel genoeg om er fatsoenlijk mee om te gaan (niet arrogant bedoelt, maar ik heb mijn intelligentie mee) alleen de eerste emotionele reactie is nogal... kinderlijk altijd. Alleen daardoor kan ik ook enorm genieten van dingen

En je hebt groot gelijk dat je je niet schaamt en je vrouw ook niet voor de dingen waarvan je geniet. Trouwens, waarom zou je ook. Wees blij dat je kan genieten en blij kan zijn en kan ontspannen en kan zijn wie je bent. Veel mensen kunnen die dingen niet van zichzelf zeggen! Wees trots op dat je dat allemaal kan en bent. Be you!
Klinkt vooral als een goed handvat om te kunnen pinpointen waarom je eerste reactie wellicht wat afwijkt van de meute. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206881810
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Klinkt vooral als een goed handvat om te kunnen pinpointen waarom je eerste reactie wellicht wat afwijkt van de meute. :Y
Yes

Ik meost wel lachen, ik vertelde het mijn broer en schoonzusje. Zeggen ze, dan sturen we een cadeautje, want dan wordt je toch zo blij als een kind van. Dus ik wacht nu al de hele dag op de postbode met hun cadeautje _O- en ook omdat ik mijn nichtjes aardigheidjes had gestuurd (spelletje, knutseldingetjes)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206881843
En als ik zou luisteren naar diezelfde meute, zou ik doodongelukkig worden, dus dat doen we gewoon lekker niet. |:)

Prima dat een groot deel van de zogenaamde volwassenen het prima vinden om 's avonds als de kinderen naar bed zijn voor de tv te ploffen om naar een programma te kijken waarin geraden moet worden welke BN'er in een vissenpak staat te zingen, maar ik speel liever m'n games. Of kleur in m'n kleurboek. Of luister naar muziek die door velen onder de noemer "niet om aan te horen" valt. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206881853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Yes

Ik meost wel lachen, ik vertelde het mijn broer en schoonzusje. Zeggen ze, dan sturen we een cadeautje, want dan wordt je toch zo blij als een kind van. Dus ik wacht nu al de hele dag op de postbode met hun cadeautje _O- en ook omdat ik mijn nichtjes aardigheidjes had gestuurd (spelletje, knutseldingetjes)
:D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206881902
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En als ik zou luisteren naar diezelfde meute, zou ik doodongelukkig worden, dus dat doen we gewoon lekker niet. |:)

Prima dat een groot deel van de zogenaamde volwassenen het prima vinden om 's avonds als de kinderen naar bed zijn voor de tv te ploffen om naar een programma te kijken waarin geraden moet worden welke BN'er in een vissenpak staat te zingen, maar ik speel liever m'n games. Of kleur in m'n kleurboek. Of luister naar muziek die door velen onder de noemer "niet om aan te horen" valt. :D
Ja idd... vanavond doe ik een workshop waarin je een kerstuiltje gaat tekenen, daar heb ik zin in. Gratis workshops zijn leuk
En daarna verzin ik de laatste opdr. voor mijn advent
En daarna ga ik wat anders doen, weet nog niet wat. Gamen of zo...

Ennnnn het cadeau is gearriveerd. Een thee-advent! ik ben dol op thee!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 16:19:24 #47
382129 crew  Donna
pi_206881985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
En als ik zou luisteren naar diezelfde meute, zou ik doodongelukkig worden, dus dat doen we gewoon lekker niet. |:)

Prima dat een groot deel van de zogenaamde volwassenen het prima vinden om 's avonds als de kinderen naar bed zijn voor de tv te ploffen om naar een programma te kijken waarin geraden moet worden welke BN'er in een vissenpak staat te zingen, maar ik speel liever m'n games. Of kleur in m'n kleurboek. Of luister naar muziek die door velen onder de noemer "niet om aan te horen" valt. :D
Hahah. Heel herkenbaar.

Ik kijk liever een serie moordenaars docu terwijl ik zit te kleuren, haken of borduren. Of iets geks in elkaar frutsel voor de kerst.

En ik draag vaak schoenen met glitters. Andere moeders op het schoolplein; zou willen dat ik dat durfde.
Uh tja.
pi_206882030
Ik krijg altijd te horen "oh dat is typisch wat voor jou he" en eerst zag ik dat als een denigrerende opmerking. Toen ik jonger was, nu als een compliment. Laat anderen maar "groot en volwassen" zijn.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206882034
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahah. Heel herkenbaar.

Ik kijk liever een serie moordenaars docu terwijl ik zit te kleuren, haken of borduren. Of iets geks in elkaar frutsel voor de kerst.

En ik draag vaak schoenen met glitters. Andere moeders op het schoolplein; zou willen dat ik dat durfde.
Uh tja.
Ooooooh tof!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206882097
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 16:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahah. Heel herkenbaar.

Ik kijk liever een serie moordenaars docu terwijl ik zit te kleuren, haken of borduren. Of iets geks in elkaar frutsel voor de kerst.

En ik draag vaak schoenen met glitters. Andere moeders op het schoolplein; zou willen dat ik dat durfde.
Uh tja.
Ja, zo blijf ik in m'n 'tienerfase' hangen. Gelukkig is m'n wederhelft zo'n goede match, die vraagt af en toe zelfs of m'n pluche vleermuis niet weer eens mee moet naar een feestje. :+ O+

It ain't a phase mom!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')