Het is wel zeker dat dat eerste gebeurd is. De CEO en eigenaar gaf bij de laatste Amerikaanse verkiezing de dag voor de verkiezing een stem advies ondanks dat deze aangaf een neutraal platform te willen.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Aparte topic of kan die gewoon hier?
[ twitter ]
[ twitter ]
Bedoelt Musk het advies van Musk om op republikeinen te stemmen begin van deze maand?quote:Op woensdag 30 november 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Goed punt, 30% erbij is wat anders dan 30% eraf. Vergeet ik nog wel eensquote:Op woensdag 30 november 2022 18:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar van die 30% wil Apple ook zijn deel. Dus het moet wat meer worden.
Zou mooi zijn, einde Twitter Europaquote:Op woensdag 30 november 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
En einde Musk. Maar ik zie dat niet snel gebeuren, volgens mij kan Brussel dat ook helemaal niet doen. Ik zou niet weten hoe.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:39 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, einde Twitter Europa
Als ze verder geen inkomsten meer kunnen genereren in de EU is het toch al snel einde verhaal voor ze (ondanks dat de site niet door de Europese Commissie geblokkeerd kan worden)?quote:Op woensdag 30 november 2022 20:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
En einde Musk. Maar ik zie dat niet snel gebeuren, volgens mij kan Brussel dat ook helemaal niet doen. Ik zou niet weten hoe.
quote:Op woensdag 30 november 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gaat Apple nooit goedkeuren, zo krijgen mensen een hekel aan Apple. Dat doet men ook met VAT in Washington, prijzen zijn ex VAT, dus je wordt altijd verrast door de hogere prijs als je betaalt bij de kassa. Daarom blijven mensen in Washington een hekel houden aan VAT. Als je de prijzen incl VAT op de verpakking zet is weerstand snel minder. Zou wel mooi zijn, als iedere aanbieder dat doet in de Apple en Play stores, dan wordt het al snel een ding tussen die 2 om minder 'belasting' te heffen. Prijs 5 EUR + 2.15 EUR Apple Tax. of 5 EUR + 0.88 Google Tax (als Google 15% zou heffen).quote:Op woensdag 30 november 2022 19:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Goed punt, 30% erbij is wat anders dan 30% eraf. Vergeet ik nog wel eens
Is dat de nieuwe tactiek op rechts? Alle verkiezingen zijn suspect als ze niet winnen?quote:
Hoe dan? Kan het met die nieuwe richtlijn van de EU?quote:Op woensdag 30 november 2022 20:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als ze verder geen inkomsten meer kunnen genereren in de EU is het toch al snel einde verhaal voor ze (ondanks dat de site niet door de Europese Commissie geblokkeerd kan worden)?
Ja.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe tactiek op rechts? Alle verkiezingen zijn suspect als ze niet winnen?
Hij zal vast niet doelen op zijn eigen stemadvies, dat vergt te veel zelfreflectie. Gokje: Het zal wel gaan over de laptop van Hunter Biden.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:32 schreef Tocadisco het volgende:
Maar wat was die interference dan precies? Heeft Twitter ergens in stemmachines lopen kloten of wat?
Maar daar is Twitter altijd open over geweest dat ze dat soort onzin blokkeerden dus ik zou niet echt weten waar de scoop nu zit.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij zal vast niet doelen op zijn eigen stemadvies, dat vergt te veel zelfreflectie. Gokje: Het zal wel gaan over de laptop van Hunter Biden.
Was toch ook met Baudet die opeens beweerde publiekslieveling te zijn met zijn boekje.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe tactiek op rechts? Alle verkiezingen zijn suspect als ze niet winnen?
Musk heeft zelf pas geleden nog een conspiracy theorie zitten (re)tweeten. Wat een hypocriete flapdrol. Gast heeft 0 integriteit.quote:
Overbelichten van een kant, bannen van politieke accounts of onderbelichten in de trends, kunstmatig, van andere partijen.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:32 schreef Tocadisco het volgende:
Maar wat was die interference dan precies? Heeft Twitter ergens in stemmachines lopen kloten of wat?
Bij de rechtspopulisten wel ja, zie bijvoorbeeld Trump en zijn sycofanten of Bolsonaro.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die niet op Twitter actief zijn, maar enfin.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij de rechtspopulisten wel ja, zie bijvoorbeeld Trump en zijn sycofanten of Bolsonaro.
Wat in Trumps geval wel een causaal verband kent met bovenstaande.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die niet op Twitter actief zijn, maar enfin.
Het is nu al zo bij YouTube premium. Kost 4 euro per maand extra als je het vanuit de iOS-app koopt.quote:Op woensdag 30 november 2022 20:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Gaat Apple nooit goedkeuren, zo krijgen mensen een hekel aan Apple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |