Dit wordt het jaar van Buchli.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Coentje voor alle 1.2 koersen.
We krijgen zo te horen dat we allemaal op Merlier zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:06 schreef hhh38 het volgende:
Het blijft angstvallig stil, weten we zeker dat het geen kloon van @:wimderon is?
Eens.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik zeg niks totdat @:knijn1985 zegt dat ie geen biedingen meer accepteert. Hoeveel mis je er nog?
Niemand heeft Evenepoel omdat iedereen bang was dat iedereen op Hem ging biedenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We krijgen zo te horen dat we allemaal op Merlier zitten.
Daar zullen er ongetwijfeld nog een paar van zijn, ik noem een Van Aert.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand heeft Evenepoel omdat iedereen bang was dat iedereen op Hem ging bieden
Momo is verliefd op hem, dus dat wordt echt niks met bieden.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand heeft Evenepoel omdat iedereen bang was dat iedereen op Hem ging bieden
Nee joh, Remco is veel te jong voor mijquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Momo is verliefd op hem, dus dat wordt echt niks met bieden.
Ik heb Van Aert in mijn team gehad toen ik verder alleen maar rommel hadquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar zullen er ongetwijfeld nog een paar van zijn, ik noem een Van Aert.
Ik had tenminste nog een lokquote verwacht voor mensen die rond 21:45 nog niks hadden opgestuurd. Knijn is onverbiddelijkquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:12 schreef Fretwork het volgende:
Knijn zit al lekker te genieten van het overzichtje
Een lokquote, wow.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had tenminste nog een lokquote verwacht voor mensen die rond 21:45 nog niks hadden opgestuurd. Knijn is onverbiddelijk
Hadden ze maar een TVP moeten plaatsen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had tenminste nog een lokquote verwacht voor mensen die rond 21:45 nog niks hadden opgestuurd. Knijn is onverbiddelijk
Mijn laagste bod is minder dan 0,2 miljoenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Mijn laagste bod is iets meer dan drie miljoen
Het lijkt me echt heerlijk die kleine stukjes informatie over de biedingen te postenquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Knijn heeft spijt als haren op zijn hoofd dat hij aan deze onzin is begonnen.
Hoeveel basken? En een monsterbod op Girmay?quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Knijn heeft spijt als haren op zijn hoofd dat hij aan deze onzin is begonnen.
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel basken? En een monsterbod op Girmay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |