Een persconferentie van een crystal ball, wat is het Songfestival toch mooi.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:03 schreef Thrts het volgende:
Vandaag ook de “persconferentie” van crystal ball over heat 4, de nummers van Loreen en Mariette heeft het account al gehoord.
Er waren tijden dat een pratende kalkoen meedeed, dus we zijn van ver gekomen.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een persconferentie van een crystal ball, wat is het Songfestival toch mooi.
Op basis van die tekst heb ik nu deze melodie in mijn hoofdquote:I don't care about them AAAALLLL
Cause all I want is to be LOOOOVED
And all I care about is you ooh ooh
You're stuck on me like a tattoo ooh ooh
Ik teken ervoor. Als ze met iets komt dat goed genoeg is om Melfest te winnen en ze zichzelf niet helemaal voor schut zet zoals Alexander Rybak in 2018 ben ik tevreden.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Loreen dus voor een Taken By A Stranger-resultaat terug, als ik het zo lees.
My name is Laurell Barkerquote:Op zondag 12 februari 2023 10:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
En volgende week doet ze gewoon zélf mee![]()
Fyra Bugg & en Coca-Cola werd in 1987 ook Boogaloo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:27 schreef Nashipeer het volgende:
Volgens Aftonbladet riskeert Laurell Barker diskwalificatie als ze een woord in haar lied niet aanpast voor zaterdag. Het alcoholmerk Grey Goose zou zijn genoemd en dat mag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |