Ik twijfel of Dirk Kuyt echt zo'n slechte trainer is en denk dat deze ellende bij ADO onder elke willekeurige trainer wel was gebeurd. Het zat hem daarnaast ook nog wel behoorlijk tegen.quote:Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet. En het beter doen dan Dirk Kut zou een willekeurige Hagenees ook wel lukken. Zullen wel 7e of 8e eindigen of zo.
Voorlopig heeft ‘ie het beeld in ieder geval niet mee.quote:Op maandag 28 november 2022 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik twijfel of Dirk Kuyt echt zo'n slechte trainer is en denk dat deze ellende bij ADO onder elke willekeurige trainer wel was gebeurd. Het zat hem daarnaast ook nog wel behoorlijk tegen.
Shaqiri en Xhaka doen weer mee. En Jashari klinkt ook Albanees.quote:Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië - Zwitserland om een plek bij de laatste 16 wordt weer genieten. Benieuwd of iedereen zich weer laat opnaaien door allerlei politiek.
De Belg heeft hem helemaal weggehaald.quote:
Zal de fifa idd wel doen.quote:
Waarom is het bij de Belg dan wel goed?quote:
Dan pakt Xhaka eindelijk zijn verplichte gele kaartquote:Op maandag 28 november 2022 12:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Shaqiri en Xhaka doen weer mee. En Jashari klinkt ook Albanees.
Dus ja, zal wel.
Nee, moet de omroep gewoon zelf regelen, binnen de FIFA-eisen.quote:Op maandag 28 november 2022 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er staat wel KAM ipv CAM. Of levert de FIFA voor elk land aparte taal?
Language packs ftw.quote:Op maandag 28 november 2022 12:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er staat wel KAM ipv CAM. Of levert de FIFA voor elk land aparte taal?
Vandaag.quote:Op maandag 28 november 2022 12:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Gelukkig heeft die coach van Kameroen morgen weer een nieuwe kans met Ghana.
Het is altijd veel geschreeuw en weinig resultaat ja, dat doen Aziatische ploegen toch net iets beter over het algemeen.quote:Op maandag 28 november 2022 12:20 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind Afrikaanse teams zo'n leuke rubriek
Afrikaanse teams zijn altijd 11 BV'tjes op het veld. Aziaten zijn toch meer het volgzame type.quote:Op maandag 28 november 2022 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is altijd veel geschreeuw en weinig resultaat ja, dat doen Aziatische ploegen toch net iets beter over het algemeen.
https://www.espn.co.uk/fo(...)to-win-the-world-cupquote:Op maandag 28 november 2022 12:20 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind Afrikaanse teams zo'n leuke rubriek
Ziet er ook veel georganiseerder uit bij Aziatische ploegen. En bij bv. de VS en Canada ook.quote:Op maandag 28 november 2022 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is altijd veel geschreeuw en weinig resultaat ja, dat doen Aziatische ploegen toch net iets beter over het algemeen.
watquote:Op maandag 28 november 2022 12:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik bedoelde Senegal ipv Senegal. Erg dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |