Ik vermoed dat velen een neutraal standpunt zullen hebben.quote:Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië - Zwitserland om een plek bij de laatste 16 wordt weer genieten. Benieuwd of iedereen zich weer laat opnaaien door allerlei politiek.
Ik twijfel of Dirk Kuyt echt zo'n slechte trainer is en denk dat deze ellende bij ADO onder elke willekeurige trainer wel was gebeurd. Het zat hem daarnaast ook nog wel behoorlijk tegen.quote:Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet. En het beter doen dan Dirk Kut zou een willekeurige Hagenees ook wel lukken. Zullen wel 7e of 8e eindigen of zo.
Voorlopig heeft ‘ie het beeld in ieder geval niet mee.quote:Op maandag 28 november 2022 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik twijfel of Dirk Kuyt echt zo'n slechte trainer is en denk dat deze ellende bij ADO onder elke willekeurige trainer wel was gebeurd. Het zat hem daarnaast ook nog wel behoorlijk tegen.
Shaqiri en Xhaka doen weer mee. En Jashari klinkt ook Albanees.quote:Op maandag 28 november 2022 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië - Zwitserland om een plek bij de laatste 16 wordt weer genieten. Benieuwd of iedereen zich weer laat opnaaien door allerlei politiek.
De Belg heeft hem helemaal weggehaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |