Oh gelukkig de uni bieb. Anders kwam het wel erg dichtbij.quote:Op maandag 28 november 2022 15:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik zit nu in de uni bieb maar moest net naar de wc. Kom ik terug is mijn kopje koffie (wit) weg
Wtf
Release the beastquote:Op dinsdag 29 november 2022 07:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 528 4/6
🟨⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 324 3/6
⬛⬛🟩🟨🟩🟩
🟩⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Het woordlebeest is wakker @:Speedfight @:scrupuleus @:Oriente @:scrummie @:Pisces29
Jammer dit, user Pisces29quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:16 schreef Pisces29 het volgende:
Woordle 528 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
🟨🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 324 6/6
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
🟩🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟨⬛⬛⬛🟩
🟩🟨🟨⬛🟩🟩
🟩🟨🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Amateursgenot
Goeiemorgen
Fijn dat je niet vindt dat ik af ben. Dit waardeer ik.quote:
Mijn haarlijn mag dan 10% minder zijn dan toen ik 15 was maar mijn empathie niet!quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat je niet vindt dat ik af ben. Dit waardeer ik.
Jij zou een lieve moddereter zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn haarlijn mag dan 10% minder zijn dan toen ik 15 was maar mijn empathie niet!
Ik ben overgestapt naar Zorg en Zekerheid @Coco ter infoquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:17 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen jullie mij helpen kiezen welke zorgverzekering het beste is?
denk dat ze bij de big4 iets meer zelfstandigheid verwachten, @KingRolandquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:17 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen jullie mij helpen kiezen welke zorgverzekering het beste is?
Bedankt voor de malware.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:19 schreef Oriente het volgende:
@:speedfight @:wereldgozer @:pisces29 @:scrummie
https://murdle.com/
Probeer deze eens. Best geinig. Ik had alleen het moordwapen goed.
Sterkte kerel. Hopelijk niets ernstigs.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:21 schreef tong80 het volgende:
Moeke belt net uit ziekenhuis. Paar keer onwel geworden vannacht, wacht nu bij cardiologie op ECG.
Duimen. Ze heeft al genoeg meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte kerel. Hopelijk niets ernstigs.
Ja dat geloof ik. Een ECG zal snel duidelijkheid bieden over of ze wellicht een hartinfarct gehad heeft of dat er sprake is van andere ritmestoornissen (boezemfibrillatie bijv.) waardoor ze zich onwel voelde vannacht. Hopelijk valt het relatief mee.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duimen. Ze heeft al genoeg meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |