Ik kan geen CamelNLD in de app vinden, of een DM van jouquote:
Leuk dat je meedoet en welkom op FOK!quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:23 schreef HaagseLimburger37 het volgende:
Hoi gezellig.
Mijn naam is MarjoMolein
Mijn eigen poule is Mollein
En?quote:Op donderdag 5 januari 2023 01:04 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Zaterdag al? Damn.
Zal morgen eens kijken of ik überhaupt nog in kan loggen.
Heb jou al gevonden! Als het goed is heb je 'm binnenquote:Op donderdag 5 januari 2023 11:59 schreef Adnap het volgende:
ja leuk, ik ben ehhh ff kwijt hoe ik jullie moet vinden.
Ik ben daar vraag het suus trouwens,
Ja! Sorry, duurde wat langerquote:
Ik dacht dat ik me allang had aangemeldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:00 schreef Moira het volgende:
@:essnhills @:Legoblokje @:lord_bono @:lylastich @:mizzsylver @:Rockfire @:Woepsie @:ziggyziggyziggy, doen jullie als trouwe deelnemers dit jaar ook wel weer mee?
Ik dacht het ook maar ik vond je niet in de lijstquote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:40 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik me allang had aangemeldNatuurlijk doe ik weer mee! Zelfde username als hier
Ik log zelf gewoon steeds maar weer in met Google omdat dat het makkelijkst isquote:Op zaterdag 7 januari 2023 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe kan ik me aanmelden voor de FOK! poule?
Steeds nieuw account aanmaken voor Wie is de Mol op is gewoon
Hij zegt steeds dat de username al bestaatquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik dacht het ook maar ik vond je niet in de lijstMaar hoera
[..]
Ik log zelf gewoon steeds maar weer in met Google omdat dat het makkelijkst isEn dan kun je daarna je username gewoon kiezen
Edit: oh het is je al geluktJe hebt nu een uitnodiging binnen!
Net als de rest trouwens
oh ik heb nou een user 'afkek' uitgenodigd maar ben jij dat nou of niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zegt steeds dat de username al bestaat
Jawel, dat ben ik wel. Maar herkende mijn vorige username niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:16 schreef Moira het volgende:
[..]
oh ik heb nou een user 'afkek' uitgenodigd maar ben jij dat nou of niet?
Aaah ok, maar je zit er nu dus wel in toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jawel, dat ben ik wel. Maar herkende mijn vorige username niet.
Zekersquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Aaah ok, maar je zit er nu dus wel in toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |