Ga je iets lanceren?quote:
Ja als niet wil openen dan post je even niet. Zo moeilijk is het niet sap.quote:
Huh, wat bedoel jequote:Op zondag 27 november 2022 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als niet wil openen dan post je even niet. Zo moeilijk is het niet sap.
Vooruitziende blikquote:
Jesusquote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 27 november 2022 21:32 schreef Soury het volgende:
Sorry maar met dat voetbal gedoe komt ie vast wel vol.
Zonder ookquote:Op zondag 27 november 2022 21:32 schreef Soury het volgende:
Sorry maar met dat voetbal gedoe komt ie vast wel vol.
Doe je mee aan Whammageddon? (Als ik het zo goed schrijf)quote:Op zondag 27 november 2022 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mij overgegeven aan de kerstmuziek
NEEEEE !!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 november 2022 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mij overgegeven aan de kerstmuziek
Ja maar dat gaat pas 1 december in. Dus ik hoef het niet uit mijn kerstlijst te halenquote:Op zondag 27 november 2022 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Doe je mee aan Whammageddon? (Als ik het zo goed schrijf)
Daar denk ik nog ff over naquote:Op zondag 27 november 2022 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regelen je ook wat antwoorden dan?
Daar hebben ze geen Sinterklaasquote:Op zondag 27 november 2022 21:39 schreef engine het volgende:
Geen keus hier. Overal waar je binnen stapt staat kerstmuziek op![]()
Vanmiddag ook naar de kerstmarkt geweest.
Jeetje, daar heb ik nog weinig van gehoord .....quote:Op zondag 27 november 2022 21:39 schreef engine het volgende:
Geen keus hier. Overal waar je binnen stapt staat kerstmuziek op![]()
Vanmiddag ook naar de kerstmarkt geweest.
Ja is best vermoeiend. Mariah Carey ook al meerdere keren gehoord afgelopen week.quote:Op zondag 27 november 2022 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje, daar heb ik nog weinig van gehoord .....
Gelukkig.
SSSTTTT...........quote:Op zondag 27 november 2022 21:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik wou dat wel zo houden.
Ik klik nietquote:Op zondag 27 november 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb al wel een paar kerstliedjes gehoord op de radio, waaronder deze![]()
Dat is een paas ding toch?quote:
Heel verstandig, dan heb je nog trommelvliezen.quote:
Nou dan zien we het dan wel weer. Eerst december door ploeterenquote:
Ik zet hem in de YT wachtquote:
quote:
No wayquote:Op zondag 27 november 2022 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Jingle bells
Jingle Bells
All the way
All the way dan ookquote:Op zondag 27 november 2022 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Jingle bells
Jingle Bells
All the way
De mijne staat al een weekquote:Op zondag 27 november 2022 21:52 schreef Soury het volgende:
Ik ga wel mijn boom uit de kelder halen deze week.
Mooiquote:Op zondag 27 november 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne staat al een week![]()
[ afbeelding ]
Daar kan verandering in komenquote:
Met naalden en alquote:Op zondag 27 november 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dank u. Niet te groot neppertjequote:
Ik rende weg met een bak soep en broodje uit het bedrijf restaurant.quote:
Moeten die takken er niet af?quote:Op zondag 27 november 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah die blijven wat beter hangenquote:
quote:Op zondag 27 november 2022 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rende weg met een bak soep en broodje uit het bedrijf restaurant.
Kijk, dat staat toch veel beter zoquote:
Ik heb ook een kat, die heeft een keer aan een bal geroken en dat was hetquote:
Wel makkelijk met versierenquote:Op zondag 27 november 2022 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk, dat staat toch veel beter zo
Ik vind het niksquote:
Die van mij slopen de hele boom.quote:Op zondag 27 november 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook een kat, die heeft een keer aan een bal geroken en dat was het
Bang voor mandarijntjes ookquote:Op zondag 27 november 2022 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is bang voor mandarijntjes dus een force field eromheen helpt[ link | afbeelding ]
Ik heb er slechte ervaringen mee, de tweede boom die ik hierboven postte rook na 2 dagen al naar rendierzeik en meteen de hele woonkamer ook. Nooit meer een echte boom dusquote:Op zondag 27 november 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het niksals ik dan toch de moeite ga nemen wel ik wel een boom.
Ja meestal zijn het komkommersquote:
Handigquote:Op zondag 27 november 2022 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze is bang voor mandarijntjes dus een force field eromheen helpt[ link | afbeelding ]
Zakkelijk mat.quote:Op zondag 27 november 2022 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik haal gewoon takken hier buiten. Daar staan het hele jaar bomen.
2 januari zijn ze in de uitverkoopquote:Op zondag 27 november 2022 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Of ik moet heel toevallig ergens goedkoop een boompje tegenkomen
Hallo kerstboomquote:Op zondag 27 november 2022 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Dank, ik zal het in de gaten houdenquote:
Ja zo gaan die gesprekken meestal wel jaquote:Op zondag 27 november 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo kerstboom
Hallo Ienie, mag ik met jou mee naar huis
's nachts zijn ze gratis.quote:Op zondag 27 november 2022 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet bekennen dat ik wel eens een boom met kluit een jaar in leven heb gehouden.quote:Op zondag 27 november 2022 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank, ik zal het in de gaten houden
Oh echt?quote:Op zondag 27 november 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
Hang lavendeltakken in je kerstboom. Dan komt er geen kat meer in.
Op balkonquote:Op zondag 27 november 2022 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
De naaldboompjes overleven de zomer meestal niet. Of te droog of te nat
@aloaquote:Op zondag 27 november 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
Hang lavendeltakken in je kerstboom. Dan komt er geen kat meer in.
Ja mooi he?quote:
Ik heb nu een kunst boomquote:Op zondag 27 november 2022 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja mooi he?
Ik probeer het water geven altijd netjes bij te houden
Vind ik stom. Dus of ik doe niets of ik haal wel een paar takjes opquote:
Volgens mij vinden katten altijd wel een manier om die boom te vernielen. Via de muur of plafond.quote:
Mijn katten hebben er nooit naar om gekeken, de kat van mijn dochter drinkt het water uit de kerstboomhoudervoet (hoe het zoiets?), maar meer niet.quote:Op zondag 27 november 2022 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij vinden katten altijd wel een manier om die boom te vernielen. Via de muur of plafond.
Misschien @lovable welquote:Op zondag 27 november 2022 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo lieve mensen, heeft er iemand een piek voor mij? Ik wil me gezellig voelen
Sukkelquote:Op zondag 27 november 2022 22:20 schreef engine het volgende:
Wij hadden ook geen kerstkat. Wel rood maar heeft nooit opgemerkt dat er een kerstboom stond.
Ik heb de handleiding nooit gekregenquote:Op zondag 27 november 2022 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Katten schijn je ook te kunnen opvoeden
Nietesquote:
Nee dat ookquote:
Ik heb mijn 12 jaar oude kat afgelopen voorjaar een kunstje geleerd, als ik thuis kom van mijn werk springt hij op tafel, dan ga ik voor hem staan om hem te aaien en den springt hij op met zijn voorpootjes tegen mijn schouders en geeft ie kopjes tegen mijn kinquote:Op zondag 27 november 2022 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Katten schijn je ook te kunnen opvoeden
Het kwam lelijker uit mijn toetsenbord dan ik bedoelde, bedoelde iets van sulletjequote:
quote:Op zondag 27 november 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn 12 jaar oude kat afgelopen voorjaar een kunstje geleerd, als ik thuis kom van mijn werk springt hij op tafel, dan ga ik voor hem staan om hem te aaien en den springt hij op met zijn voorpootjes tegen mijn schouders en geeft ie kopjes tegen mijn kin
Heeft dat 12 jaar geduurd?quote:Op zondag 27 november 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn 12 jaar oude kat afgelopen voorjaar een kunstje geleerd, als ik thuis kom van mijn werk springt hij op tafel, dan ga ik voor hem staan om hem te aaien en den springt hij op met zijn voorpootjes tegen mijn schouders en geeft ie kopjes tegen mijn kin
Begrijpend lezen is lastig.quote:
Jaquote:
Hoe ouder Tom wordt hoe aanhankelijker ook en dit is echt iets dat hij ineens deed en toen bleef ik dat herhalen en doet ie het elke keer weerquote:
Ja die sukkels beseffen dat ze het goed hebbenquote:Op zondag 27 november 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ouder Tom wordt hoe aanhankelijker ook en dit is echt iets dat hij ineens deed en toen bleef ik dat herhalen en doet ie het elke keer weer
Ja ik ga hem naar bed brengen nuquote:Op zondag 27 november 2022 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die sukkels beseffen dat ze het goed hebben
Dat deed de kat van mijn moeder ook. Die ging mee de hond uitlaten.quote:Op zondag 27 november 2022 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
We hadden een combi tussen Siamees en Blauwe Rus. Die ging mee wandelen, luisterde naar het commando wachten. En ja heb wel eens op straat na de kat lopen roepen dat het op moest schieten met lopen. Tegen die kat kon je ook zeggen dat het weer terug naar beneden moest als het halverwege de trap was (geen huisdieren boven).
We gingen ook wel eens een rondje lopen met de honden en dan huppa kwam die kat ergens uit de bosjes. Kon je de route aan gaan passen en eigenlijk wel richting huis lopen.quote:Op zondag 27 november 2022 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed de kat van mijn moeder ook. Die ging mee de hond uitlaten.
From Bringback Mountain?quote:Op zondag 27 november 2022 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dear Santa bring me a cowboy for christmas
Brokeback?quote:
quote:
Best een mooie filmquote:
Ik zeg negatief. Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 27 november 2022 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
You make every day feel like christmas
Ik ben nog aan het bedenken of dat een positief of negatief iets is
Flauw nu weten we niet wat kerst is of wie denkt dat je kerst isquote:
nee ik ben ook ietwat verward nuquote:Op zondag 27 november 2022 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Flauw nu weten we niet wat kerst is of wie denkt dat je kerst is
Héé maar jij slaat even over deze meet?quote:
Ze heeft wat in de kast zittenquote:
jaquote:Op zondag 27 november 2022 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé maar jij slaat even over deze meet?
Joh ik weet het niet ze is nogal warrig op een leuke manierquote:
Okquote:
ik heb d'r een paar keer irl gemeet en het is een leuke muisquote:Op zondag 27 november 2022 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik weet het niet ze is nogal warrig op een leuke manier
Elke dag is wel een feestje hoorquote:Op zondag 27 november 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Sowieso niet leuk. Als je iedere dag je verjaardag gaat vieren is er ook niks speciaals meer aan.
Sowiesoquote:
I second thatquote:Op zondag 27 november 2022 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Maar gelukkig niet elke dag om dezelfde reden.
Ja ik ookquote:
Ik zit NU groundhog day te kijken.quote:Op zondag 27 november 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Sowieso niet leuk. Als je iedere dag je verjaardag gaat vieren is er ook niks speciaals meer aan.
Je zoekbewerking - kutschnupf - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:
wow een van mijn favo filmsquote:Op zondag 27 november 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit NU groundhog day te kijken.
Iedere dag hetzelfde schijnt te gaan vervelen
Hoe weet jij nou wat kutschnupf isquote:
Die heb ik nog niet zo lang geleden weer gekekenquote:Op zondag 27 november 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat woord bestaat niet eensquote:
waar is ie eigenlijk op?quote:Op zondag 27 november 2022 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet zo lang geleden weer gekeken
Ik dacht Netflix even checken oh nee op Prime Video. Maar met een piraten pet op ook wel te vindenquote:
Tijdloze films ook.quote:
Uhh... nou die hebben het uitgevondenquote:
Nooit gezienquote:Op zondag 27 november 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch?quote:
ja, zag hem ook wel eens ''elders''.quote:Op zondag 27 november 2022 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht Netflix even checken oh nee op Prime Video. Maar met een piraten pet op ook wel te vinden
Die heb ik hier gewoon op dvd liggenquote:Op zondag 27 november 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit gezienmaar denk het wel ja.
Zin om Ferris Buellers day off weer eens te kijken nu. Het tegenovergestelde eigenlijk
Heerlijke film is dat. Best grappig om die lui weer te zienquote:Op zondag 27 november 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit gezienmaar denk het wel ja.
Zin om Ferris Buellers day off weer eens te kijken nu. Het tegenovergestelde eigenlijk
Dag op dag hetzelfde.quote:
HBOquote:Op zondag 27 november 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, zag hem ook wel eens ''elders''.
Amazon heb ik niet
Jesus voor nop trek je alles binnenquote:Op zondag 27 november 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Dan is het wachten op tv, komt ie vaak genoeg voorbij ook
Ja voor je het weet is het dinsdagquote:
Doe jij aan downloaden?quote:
Oh shit dat is even langs me heen gegaan.quote:
Je gaat door voor de koelkast Kerstmis.quote:Op zondag 27 november 2022 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh shit dat is even langs me heen gegaan.
Hard gaanquote:
Dus jij gaat niet ook wachten totdat Ferris Bueller weer op TV komt toch? Fuck dat !!quote:
Ik gooi wel een slipper naar jequote:Op zondag 27 november 2022 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Je gaat door voor de koelkast Kerstmis.
Ik snap die smiley nooitquote:
Nee denk ik nietquote:
@Schakeltopiaquote:Op zondag 27 november 2022 23:25 schreef Soury het volgende:
Als iemand die smileykan uitleggen ga ik die nomineren
Het is een vogeltje dat juicht voor Nederlandquote:Op zondag 27 november 2022 23:25 schreef Soury het volgende:
Als iemand die smileykan uitleggen ga ik die nomineren
Ik zie een gag balquote:Op zondag 27 november 2022 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
Voor mij wel.
Maar dat maakt niet uit.
Jawelquote:Op zondag 27 november 2022 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij .....
Dat zie ik er helemaal niet in ....
Vrij rellen voor professionals in amsterdam?quote:
geloof dat het vanwege het songfestival is toegevoegd, bird met nl vlaggetjes op de wangenquote:
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 27 november 2022 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geloof dat het vanwege het songfestival is toegevoegd, bird met nl vlaggetjes op de wangen
Ik heb nog nooit in mijn jaren lange historie deze domme smiley gebruiktquote:Op zondag 27 november 2022 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij .....
Dat zie ik er helemaal niet in ....
Nee dat snap ik nu ook welquote:Op zondag 27 november 2022 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn jaren lange historie deze domme smiley gebruikt
Oh dat denk ik ook maar wtfquote:Op zondag 27 november 2022 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geloof dat het vanwege het songfestival is toegevoegd, bird met nl vlaggetjes op de wangen
Jammerquote:Op zondag 27 november 2022 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn jaren lange historie deze domme smiley gebruikt
Het is fucking engquote:
Niet alleen in Amsterdamquote:Op zondag 27 november 2022 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrij rellen voor professionals in amsterdam?
Ik blijf het zienquote:
Ik gebruik het niet, jij sterkte als je het wel doet zonder redenquote:
Ja nou ik stuur die niet meer naar jou iigquote:Op zondag 27 november 2022 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet, jij sterkte als je het wel doet zonder reden
Nee ik zou zomaar iets raars denkenquote:Op zondag 27 november 2022 23:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ja nou ik stuur die niet meer naar jou iig![]()
Nou ja die weten dat het Birds is van Anouk inmiddelsquote:
quote:Op zondag 27 november 2022 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja die weten dat het Birds is van Anouk inmiddels
Het was een eye openingquote:
Of een weekje verderquote:
Ik had geen flauw benul van die achterlijk smileyquote:Op zondag 27 november 2022 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Waar deuren monden dichtgaan, gaan andere deuren ogen open
Nog eentje danquote:
Nee dat is nu wel duidelijkquote:Op zondag 27 november 2022 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had geen flauw benul van die achterlijk smiley
Soury.quote:Op zondag 27 november 2022 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had geen flauw benul van die achterlijk smiley
Ik doe er nog één meequote:
Héé badmutsquote:
quote:
Ik heb geen andere meerquote:
quote:
Ik zie je snel zo te zien.quote:
Als er een feestje is dan ben ik er.quote:
Leuk.quote:Op zondag 27 november 2022 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er een feestje is dan ben ik er.
Tja, er moet toch iemand aanwezig zijn om jou in bedwang te houden.quote:
Nou nou .....quote:Op zondag 27 november 2022 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, er moet toch iemand aanwezig zijn om jou in bedwang te houden.
Wellus.quote:
Prisha op de barkruk tillen.quote:
Het gaat best hard. Ik had wel op wat meer voetbal gegoktquote:
We zijn er bijna.quote:
Ja weet ik veel ik volg dat niet zoquote:
quote:
Je bent de enige niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |