Dat is toch beter dan die smakeloze meukquote:Op zondag 27 november 2022 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had zin in kant en klare mac 'n no cheese, maar die was er niet en gaat zelfs uit het assortiment. Echt losers.
Dus nu wordt het 5 kazen pasta met 4 kazen saus
Nee nee. Dat is echt lekker.quote:Op zondag 27 november 2022 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch beter dan die smakeloze meuk
Welke?quote:
Allebei maar Mac & no cheese is eigenlijk lekkerder.quote:
Ja merk of zo? Ik hou wel van dat soort shit als een backupquote:Op zondag 27 november 2022 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allebei maar Mac & no cheese is eigenlijk lekkerder.
Verse maaltijd van de AH. Ze hebben nu een best goede keuze uit vegaquote:Op zondag 27 november 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja merk of zo? Ik hou wel van dat soort shit als een backup
Oh die maar dat is prima te nassen, ik dacht deze shitquote:Op zondag 27 november 2022 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verse maaltijd van de AH. Ze hebben nu een best goede keuze uit vega
Nee johquote:Op zondag 27 november 2022 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die maar dat is prima te nassen, ik dacht deze shit[ link | afbeelding ]
Vast wel jaquote:Op zondag 27 november 2022 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon ff doorposten dan komt iene wel met ideetjes
Die shit zijn soms mijn quilty pleasuresquote:Op zondag 27 november 2022 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh
Ik heb wel een beetje smaak
Snap ik wel een beetjequote:Op zondag 27 november 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die shit zijn soms mijn quilty pleasures
Nee ik post gewoon ijverig door.quote:Op zondag 27 november 2022 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
en anders is het straks gewoon maandag
Ik eet ook graag witte bonen met mayo.quote:
Duurt nog wel even..quote:Op zondag 27 november 2022 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
en anders is het straks gewoon maandag
Heb je maar 1 pan?quote:Op zondag 27 november 2022 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals dat ik even ga vertellen dat ik eerst moet afwassen omdat ik anders dus geen schone pan heb
Gek mens muis ben je ook eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2022 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet ook graag witte bonen met mayo.
Donker idd, lampje aan en alles dicht..quote:Op zondag 27 november 2022 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
tis nog in de middag , zou je niet zeggen
Ik ook niet, maar die maaltijd waar ieni over had lijkt mij wel lekkerquote:
Mij ook, want kaasquote:Op zondag 27 november 2022 17:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die maaltijd waar ieni over had lijkt mij wel lekker
Wel de witte bonen van de halal supermarkt, niet die verzopen in saus hak troepquote:Op zondag 27 november 2022 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gek mens muis ben je ook eigenlijk
Neequote:Op zondag 27 november 2022 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb weleens wat kaas op de macaroni gestrooid, telt dat ook?
Op de meet 3 jaar geleden?quote:Op zondag 27 november 2022 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heel vroeger een keer in Den Haag
Jaquote:
Nee, oorlogsvoerquote:
De opties van hier zijn niet echt aan te bevelenquote:
Wij hebben een zelfgemaakte tomatensaus, met rookspek en saucijzenballetjes en paprika en linzen. En een stokbroodje, en crème fraîchequote:
Ik heb me ook ingelezen, een kasige bechamelsausquote:
Wanneer gaan we het eten?quote:Op zondag 27 november 2022 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me ook ingelezen, een kasige bechamelsaus
Dit klinkt ook erg smakelijkquote:Op zondag 27 november 2022 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hebben een zelfgemaakte tomatensaus, met rookspek en saucijzenballetjes en paprika en linzen. En een stokbroodje, en crème fraîche![]()
Geen idee, ik zie de uitnodiging wel verschijnenquote:
Alles met kaas is lekker. Blauwe kaas over karbonade wat slagroom voor de saus erbij. Ok volgende week weer.quote:Op zondag 27 november 2022 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me ook ingelezen, een kasige bechamelsaus
Ow, even verder inlezen danquote:Op zondag 27 november 2022 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie de uitnodiging wel verschijnen
Met kaas maak ke een drol zelfs lekker.quote:Op zondag 27 november 2022 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles met kaas is lekker. Blauwe kaas over karbonade wat slagroom voor de saus erbij. Ok volgende week weer.
quote:Op zondag 27 november 2022 17:54 schreef mario390 het volgende:
morgen rijd in hele oostenrijk
geen zug, ik heb geluk
quote:Op zondag 27 november 2022 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met kaas maak ke een drol zelfs lekker.
Owquote:Bij wijze van spreken dan.
Oh ok get OUTquote:Op zondag 27 november 2022 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de variant die ik dus lekker vind is zonder kaas. Het is macaroni met een wortel-mais saus met een bietenspekjes.
Maar dan is het geen Mac n cheese meerquote:Op zondag 27 november 2022 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de variant die ik dus lekker vind is zonder kaas. Het is macaroni met een wortel-mais saus met een bietenspekjes.
Ik had het gemistquote:
Hoef je niet te Klagenfurtquote:Op zondag 27 november 2022 17:54 schreef mario390 het volgende:
morgen rijd in hele oostenrijk
geen zug, ik heb geluk
Mac Biet en schietquote:Op zondag 27 november 2022 17:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan is het geen Mac n cheese meer
Wat?quote:
No cheese no 40 plus for you. ONE YEARquote:Op zondag 27 november 2022 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Er stond ook steeds in mijn post Mac & NO cheese
quote:Op zondag 27 november 2022 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar ik ga nu 5 kazen pasta met 4 kazen saus koken en daar gooi ik nog extra gorgonzola door heen
Okquote:Op zondag 27 november 2022 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind biet wel lekker, maar niet met met Mac zonder cheese.quote:
Uit een pakje of heb je echt 4 verschillende kazen?quote:Op zondag 27 november 2022 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar ik ga nu 5 kazen pasta met 4 kazen saus koken en daar gooi ik nog extra gorgonzola door heen
saus van de ah uit de koeling, was in de bonusquote:Op zondag 27 november 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit een pakje of heb je echt 4 verschillende kazen?
Hendigquote:Op zondag 27 november 2022 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
saus van de ah uit de koeling, was in de bonus
Dat wordt naaienquote:Op zondag 27 november 2022 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga dus ander werk doen en ik bedenk mij dat ik mij dus al meer dan 5 jaar niet fatsoenlijk heb hoeven te kleden voor werk
Dat klinkt goedquote:Op zondag 27 november 2022 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Tomatenpaprikasoep met stokbrood, en Indische kipgehaktballetjes in saus met rijst
5 december wordt Sinterklaas pas gevierd.quote:Op zondag 27 november 2022 18:28 schreef mario390 het volgende:
is bij julie vandaag de sinterklaus?
het is de 1ste adventzondag maar de
nikolaus op 5.dez
Pas ? Dat is volgende week al. Ik had het er met mijn moeder over. Mijn Oma heeft tegen mijn zus en nicht verteld dat Sinterklaas niet bestond. Mijn moeder was woedend.quote:Op zondag 27 november 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 december wordt Sinterklaas pas gevierd.
quote:
Er was bij Mario wat verwarring omdat het in de loods vandaag al is gevierdquote:Op zondag 27 november 2022 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Pas ? Dat is volgende week al. Ik had het er met mijn moeder over. Mijn Oma heeft tegen mijn zus en nicht verteld dat Sinterklaas niet bestond. Mijn moeder was woedend.
Dankjequote:
Ja was niet haar taak. Maar dat was wel een aparte. Ik kwam er achter dat zwarte piet de zelfde armband had als mijn moederquote:Op zondag 27 november 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was bij Mario wat verwarring omdat het in de loods vandaag al is gevierd
Ik snap je moeder wel
quote:
quote:Op zondag 27 november 2022 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
maak je er niet druk om ... hij was niet echt
Mooi he, bij ons werden de cadeautjes binnen gedragen in de wasmand, maar die herkende ik niet als zodanigquote:Op zondag 27 november 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was niet haar taak. Maar dat was wel een aparte. Ik kwam er achter dat zwarte piet de zelfde armband had als mijn moeder
Nee Rupie riep iedereen bij hem op schootquote:Op zondag 27 november 2022 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
was jeff de sinterklass? en jasper
de krampus
Bij ons ook in de wasmand.quote:Op zondag 27 november 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi he, bij ons werden de cadeautjes binnen gedragen in de wasmand, maar die herkende ik niet als zodanig
Hij moest zich toevallig net even scheren zeker?quote:Op zondag 27 november 2022 18:40 schreef engine het volgende:
Ik vond het vroeger sneu dat mn pa altijd net het moment miste dat Sinterklaas op de ramen klopte
Ja wasmand idd. Maar mijn moeder strooide pepernoten met die armband. Ik zei niks natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2022 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi he, bij ons werden de cadeautjes binnen gedragen in de wasmand, maar die herkende ik niet als zodanig
Het smoesje weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op zondag 27 november 2022 18:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hij moest zich toevallig net even scheren zeker?
Crepepapier kan ik me niet herinneren, maar wel mooie herinneringen aan.quote:Op zondag 27 november 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Versierd met crepepapier ... stond soms zomaar bij de voordeur
ook niet elk jaarquote:Op zondag 27 november 2022 18:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Crepepapier kan ik me niet herinneren, maar wel mooie herinneringen aan.
Klopt ... Kerst is pas later populier geworden hierquote:Op zondag 27 november 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
We deden eigenlijk meer aan Sinterklaas dan aan kerst. Kerst was een boom en gezelligheid
Wij ook hoor, wat betreft cadeautjes dan. Kerst was wel weer leuk met boom halen en versieren. En dan als kind gefascineerd door de kerstballen en af en toe sneuvelde er weer een.quote:Op zondag 27 november 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
We deden eigenlijk meer aan Sinterklaas dan aan kerst. Kerst was een boom en gezelligheid
Nog even en we gaan kalkoenen roosteren. Weer één erbijquote:Op zondag 27 november 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt ... Kerst is pas later populier geworden hier
Er hangen nog steeds 40 jarige ballen en versieringen in de boom.quote:Op zondag 27 november 2022 18:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wij ook hoor, wat betreft cadeautjes dan. Kerst was wel weer leuk met boom halen en versieren. En dan als kind gefascineerd door de kerstballen en af en toe sneuvelde er weer een.
Nee precies.quote:Op zondag 27 november 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
Wij deden nooit aan kerst.
Wel een kerstboom etc, maar geen kado's.
Ja die heeft m'n moeder denk ik ook nog wel van vroeger. En van die vogeltjes met zo'n knijper. Dat vond ik als kind ook zo mooi. Die heb ik nu ook nog steeds voor in de boom.quote:Op zondag 27 november 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Er hangen nog steeds 40 jarige ballen en versieringen in de boom.
Het is nu al gedoe mijn broer en zus hebben een gezin. Was het nou de éérste of de tweede. Zucht!quote:Op zondag 27 november 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu geen sinterklaas meer.
En wel kerst.
Ja precies ik was al aan het googelenquote:Op zondag 27 november 2022 18:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja die heeft m'n moeder denk ik ook nog wel van vroeger. En van die vogeltjes met zo'n knijper. Dat vond ik als kind ook zo mooi. Die heb ik nu ook nog steeds voor in de boom.
laat lekker lopenquote:Op zondag 27 november 2022 18:54 schreef mario390 het volgende:
mtv duitsland lopt nog
dat xmas weekend
Ja zo'n hoorntje..quote:Op zondag 27 november 2022 18:55 schreef Soury het volgende:
We hadden ook fluitjes als je er in blaast maakte het geluid
En nog niet gevonden ?quote:Op zondag 27 november 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies ik was al aan het googelen
Het mondstukje was al snel weg en zat je met je smoel op dat gebroken glasquote:
Nee volgens mij wel in jou topic ergensquote:
Ja, dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zondag 27 november 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het mondstukje was al snel weg en zat je met je smoel op dat gebroken glas
Daar kwamen vorig jaar tegen kerst wat ballen langs iddquote:Op zondag 27 november 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee volgens mij wel in jou topic ergens
Dat doe ik sowieso al niet meer.quote:Op zondag 27 november 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nu al gedoe mijn broer en zus hebben een gezin. Was het nou de éérste of de tweede. Zucht!
Als je nu googel op jaren 70 kerst krijg je wat er nu te koop is. Lang leven internetquote:Op zondag 27 november 2022 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kwamen vorig jaar tegen kerst wat ballen langs idd
chufi in 40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen #28 Van vintage tot meukquote:Op zondag 27 november 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je nu googel op jaren 70 kerst krijg je wat er nu te koop is. Lang leven internet
Nou ik zou het ook zo graag zien. Het is maar een fucking dagquote:
quote:Op zondag 27 november 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
chufi in 40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen #28 Van vintage tot meuk
De sinterklaas van vroeger was een grote chaos altijdquote:Op zondag 27 november 2022 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zou het ook zo graag zien. Het is maar een fucking dag
Ik heb geen kinderen dus daar heb ik nooit last van gehadquote:Op zondag 27 november 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
De sinterklaas van vroeger was een grote chaos altijd
Toen ik zelf kind was bedoel ikquote:Op zondag 27 november 2022 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen dus daar heb ik nooit last van gehad
Genoeg gemaakt de afgelopen jaren wat maar 1 a 2 keer de kast uit is gekomen.quote:
Oh ik heb daar wel leuke herinnering over. Schoentje zetten en pakjes avondquote:
Die jas was wel cool.quote:Op zondag 27 november 2022 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg gemaakt de afgelopen jaren wat maar 1 a 2 keer de kast uit is gekomen.
Overal ook.quote:Op zondag 27 november 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
Rellen omdat Marokko heeft gewonnen. Waarom.
vanavond moet ik weer doppelt kijkenquote:Op zondag 27 november 2022 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
chufi in 40+ / Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen #28 Van vintage tot meuk
Ik kan dat niet zo snappen.quote:
Onze buurman klopte thuis door de ruiten.quote:Op zondag 27 november 2022 18:40 schreef engine het volgende:
Ik vond het vroeger sneu dat mn pa altijd net het moment miste dat Sinterklaas op de ramen klopte
Het moet een feestje zijn.quote:
2e slalom run nuquote:Op zondag 27 november 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond moet ik weer doppelt kijken
super-g lake louise
Racistenquote:
Black friday was gister toch?quote:
Uhuh want gisteren was het vrijdagquote:
Ja nog netquote:Op zondag 27 november 2022 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh want gisteren was het vrijdag
Oh jaquote:
elke dag tochquote:
Als je niet werkt?quote:Op zondag 27 november 2022 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
In welk leven is het elke dag weekend?
Dat van Chufi?quote:Op zondag 27 november 2022 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
In welk leven is het elke dag weekend?
Er doorheen ja?quote:Op zondag 27 november 2022 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onze buurman klopte thuis door de ruiten.
Ja maar dan heb je dus eigenlijk geen weekend. Weekend hebben impliceert dat je doordeweeks met iets anders bezig bent zoals werk.quote:
Het is maar hoe je het noemt.quote:Op zondag 27 november 2022 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je dus eigenlijk geen weekend. Weekend hebben impliceert dat je doordeweeks met iets anders bezig bent zoals werk.
maar dan is dat ''normaal'' dan hoef je het niet meer apart te benoemenquote:Op zondag 27 november 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het noemt.
Altijd vakantie, altijd weekend, altijd vrij....
Ik vind er niks aanquote:Op zondag 27 november 2022 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan is dat ''normaal'' dan hoef je het niet meer apart te benoemen
Pensioen?quote:Op zondag 27 november 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het noemt.
Altijd vakantie, altijd weekend, altijd vrij....
Of binnen en het hoeft niet meerquote:
Iets minder eten kan ook helpenquote:
Ik hoop dat ze samen moeten slapen met dat hek. En die muts wat afvaltquote:
quote:
quote:
op en 27.november?quote:Op zondag 27 november 2022 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
op 9 jarige leeftijd overleden aan botkanker
Ze zou vandaag 13 jaar zijn gewordenquote:Op zondag 27 november 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
om dat de kommentator zei het is en bizondere dag
vor luis
Nee valt tegen ...quote:Op zondag 27 november 2022 20:39 schreef pullup het volgende:
Dit is niet een heel goede wedstrijd helaas
Dat magquote:
Ja die gaan wekelijks naar de kapper voor iets nieuwsquote:Op zondag 27 november 2022 20:48 schreef pullup het volgende:
Rare kapsels van die voetballers tegenwoordig
quote:Op zondag 27 november 2022 20:54 schreef pullup het volgende:
Oh die commentatoren vinden het de beste wedstrijd tot nu toe
Vind ik niet ...quote:Op zondag 27 november 2022 20:54 schreef pullup het volgende:
Oh die commentatoren vinden het de beste wedstrijd tot nu toe
Wat vond jij de beste dan? Ik heb lang niet alles gezien. Vond Brazilië ook erg goed.quote:
Ik zat niet enorm geboeid te kijken maar geef de tweede helft een kansquote:
Welke?quote:
Lol, die zag ik niet aankomen maar is ie nu op tv?quote:Op zondag 27 november 2022 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/title/tt3731562/?ref_=nv_sr_srsg_0
Heb je die serieus echt gekeken?quote:Op zondag 27 november 2022 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/title/tt3731562/?ref_=nv_sr_srsg_0
Op mijn tv wel jaquote:Op zondag 27 november 2022 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol, die zag ik niet aankomen maar is ie nu op tv?
quote:Op zondag 27 november 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op mijn tv wel ja
Met wat hulp van HBO
Veel plezierquote:Op zondag 27 november 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op mijn tv wel ja
Met wat hulp van HBO
Kan mij ook niet echt beoeienquote:Op zondag 27 november 2022 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat niet enorm geboeid te kijken maar geef de tweede helft een kans
Jaquote:Op zondag 27 november 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Goh, groot feest op het mercatorplein nu
quote:
Voetbal is leukquote:
Ze zijn toch niet aan het voetballen?quote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 27 november 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet aan het voetballen?
Op dat plein?quote:
Ja kopschoppen enzoquote:
In Amersfoort ook. Dat haalt het landelijk nieuws niet eens.quote:Op zondag 27 november 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
in Luik hebben ze zelfs een politiebureau aangevallen.
Tijd voor hardere maatregelen bij dit soort excessen
Dat mag nietquote:
Komt door de provincie, die wil niemand erkennenquote:Op zondag 27 november 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Amersfoort ook. Dat haalt het landelijk nieuws niet eens.
Arme autoquote:Op zondag 27 november 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Goh, groot feest op het mercatorplein nu
Doe jij de coaching even dan?quote:Op zondag 27 november 2022 21:17 schreef pullup het volgende:
Even door posten om van deze TT af te komen
Yepquote:
Niet jinxenquote:
Ohja beetje domquote:
Ik ga me wel kapot lachen als het zo ver isquote:
Ik ook. Blijft leuk.quote:Op zondag 27 november 2022 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga me wel kapot lachen als het zo ver is
Ik ben goed bezig, al zeg ik het zelfquote:
Goed bezig, bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |