Ik heb er nog een in gebruik zelfsquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
De good old boodschappentas![]()
[ afbeelding ]
Niet stuk te krijgenquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb er nog een in gebruik zelfs
[ afbeelding ]
Tussendoor hebben we nog 0011 gehad.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:13 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ja, echt wel. En dan lieg ik ook nog over dat nummer want in die tijd hadden we daar pas vier cijfers.
Ambulance ging via de huisarts. Bij huisbezoek belde die altijd voor vertrek naar de assistente. Soms kreeg je bij huisartsbezoek al een telefoontje dat ie terug moest bellen met spoed... Had je pech met je huisbezoek.
Wij als scouts wisten het nummer van politie, brandweer en huisarts. Later was dat makkelijker met alleen 06-11, dan ging de rest vanzelf.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er gewoon op liep. Ik kan me niet herinneren dat ze ongemakkelijk waren.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ongemakkelijke kleppers waren dat.
Ik had op de lagere school een juf die hier op liep. Als ze boos werd, ramde ze met haar voet op de grond en vloog regematig die klepper door de klas....quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:46 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik had op de lagere school een juf die hier op liep. Als ze boos werd, ramde ze met haar voet op de grond en vloog regematig die klepper door de klas....
Ze maakten vooral veel lawaaiquote:Op donderdag 5 januari 2023 18:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ongemakkelijke kleppers waren dat.
Hitcar!quote:
Ligt gewoon bij de non-food afdeling in de superquote:Op zaterdag 7 januari 2023 08:54 schreef Clubman het volgende:
[..]
Die koop je toch gewoon bij Xenos?
Wij hadden zo'n originele nog op zolder liggen, met iets van 45/50 pakjes van 3 schijfjes.quote:
Dat was toendertijd ook supercool. Ik weet nog dat ik 'm ook had.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:13 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n originele nog op zolder liggen, met iets van 45/50 pakjes van 3 schijfjes.
Niets meer waard 'dachten wij'.
Ik zet dat ding op MP, wordt het een biedingen oorlog, bij 125 euro stopte het pas, blijkbaar was het een speciaal exemplaar ofzo, en de hoeveelheid schijfjes waren ook bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |