abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 27 november 2022 @ 17:59:47 #51
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206844187
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 17:51 schreef maily het volgende:

[..]
Er zijn een heleboel clubs waar altijd gereld en rotzooi geschopt wordt.
Of ze nou winnen of verliezen.
Denk je niet dat dit soort rellen wat dieperliggende oorzaken hebben?
  Behulpzaamste user 2022 zondag 27 november 2022 @ 17:59:49 #52
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_206844188
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 17:57 schreef Leandra het volgende:
Crap, mijn zusje komt vanavond met de trein terug uit Engeland, overstappen op Brussel :{
Kan ze niet iets anders regelen? -O-
pi_206844192
Hoe verpest je iets voor jezelf. Onbegrijpelijk dit. Terwijl ze hier juist een enorm feest van hadden kunnen maken. Waarom dit idiote gedrag? Hier zullen de andere Marokkanen zich diep voor schamen denk ik. Terwijl die er niets mee te maken hebben. Allemaal over 1 kam scheren kan niet.
  Behulpzaamste user 2022 zondag 27 november 2022 @ 18:00:18 #54
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_206844193
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 17:59 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ontevreden """supporters"""
  zondag 27 november 2022 @ 18:02:16 #55
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206844213
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 18:00 schreef maily het volgende:

[..]
Ontevreden """supporters"""
Nee. Zoals aangegeven: Rotterdamse Ajaxsupporters slopen de Coolsingel niet na een overwinning, Amsterdamse Feyenoordsupporters breken het Museumplein niet af als Feyenoord wint.
  zondag 27 november 2022 @ 18:04:27 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206844232
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 17:59 schreef maily het volgende:

[..]
Kan ze niet iets anders regelen? -O-
Dat denk ik niet, ze verwacht geen problemen maar blijft nu ze het weet wel op het station.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 november 2022 @ 18:05:19 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206844239
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 17:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zuid? :{
Midi = zuid :{
Ik dacht ook even zuid maar zuid blijkt midi te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206844264
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 17:09 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg je dus als je geen opleiding hebt en het je ontbreekt aan intelligentie.
pi_206844265
Zo vaak is het al gezegd. Dit krijg je als je ze voert na middernacht.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_206844278
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe verpest je iets voor jezelf. Onbegrijpelijk dit. Terwijl ze hier juist een enorm feest van hadden kunnen maken. Waarom dit idiote gedrag? Hier zullen de andere Marokkanen zich diep voor schamen denk ik. Terwijl die er niets mee te maken hebben. Allemaal over 1 kam scheren kan niet.
Ze mogen het niet vieren in een kroeg.
pi_206844280
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:07 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dit krijg je dus als je geen opleiding hebt en het je ontbreekt aan intelligentie.
Gebrek aan opvoeding zal ook wel mee spelen.
pi_206844292
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 17:51 schreef maily het volgende:

[..]
Er zijn een heleboel clubs waar altijd gereld en rotzooi geschopt wordt.
Of ze nou winnen of verliezen.
Die vergelijking klopt niet.

Ajax speelt wat, 45 wedstrijden per jaar? Die rellen niet 45x per jaar, nog geen 4x per jaar. Zelfde met andere clubs, ga echt niet roepen dat het koorknapen zijn maar niet elke wedstrijd zijn er problemen de meeste tijd gaat het gewoon goed, zou al in een 2 van die 45 wedstrijden gereld worden dan worden maatregelen getroffen in de vorm van samenscholingsverboden, geen openbare uitzendingen in cafes of supporters weren. In het geval van Marokko gaat het altijd en werkelijk altijd los, vooral als ze tegen een Europees (westers) land spelen.

Wil je Marokko vergelijken dan dien je dat niet te doen met lokale clubs maar met landen teams. Hoe vaak rellen de Nederlandse supporters? De Belgische? De Duitse? De enigen waarmee ze zijn te vergelijken zijn de Engelse supporters, ook die hebben een 100% score als het gaat om ellende veroorzaken rond voetbalwedstrijden en die worden ook keihard aanpakt, ook op tv i.t.t. de Marokkaanse supporters. Maar zelfs de vergelijking met de Engelse supporter klopt niet helemaal, want de Engelsen rellen tijdens en bij de wedstrijden, in de speelsteden. Als Engeland speelt dan zijn er geen rellen in Europese steden. Het maakt niet uit waar Marokko speelt, de problemen zijn altijd in de Europese steden. Moet je voorstellen elke keer dat als Nederland speelt er overal in Marokko rellen uitbraken door kaaswitte Nederlanders die daar verbleven? De wereld zou te klein zijn, de praatprogramma's hadden elke avond van de week gevuld, de mensen die nu wegkijken van het gedrag van die Marokkanen vielen over elkaar heen om maar te laten weten dat wat die Hollanders daar deden in Marokko niet kon en hadden geen moeite om alle voetbalsupporters over één kam te scheren.

Dit soort rellen zijn niet te vergelijken, die Marokkanen rellen om andere redenen, dat is vooral vanwege de haat die ze hebben voor de mensen en het land waarin ze verblijven.
pi_206844303
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 17:09 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die mensen die hier wonen, zijn toch echte lokale Europeanen en echte burgers van het land waar ze zijn?

Zie hier, linkse wegkijkers en struisvogels, zie hier. Dat volk wil niet integreren en wil altijd bij het land van afkomst blijven horen. 1ste, 2de of 5de generatie, het zijn geen Belgen, NL'ers, Fransen, Duitsers of Zweden.

Mooi hoor, al die 'integratie' en pappen en nathouden. De utopie werkt niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 27 november 2022 @ 18:09:31 #64
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206844306
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 17:59 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het is beide natuurlijk. Ja, die dieperliggende zaken zijn er wel degelijk en die spelen zeker mee. Daarnaast kun je onmogelijk gaan negeren dat het vooral een rellende groep jongeren is, die dit samenkomen aangrijpt om eens lekker te gaan rellen. Blijft diep triest en absoluut geen excuus voor wat dan ook.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 27 november 2022 @ 18:10:35 #65
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206844321
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:07 schreef Poefbank het volgende:
Zo vaak is het al gezegd. Dit krijg je als je ze voert na middernacht.
Pas maar op met water dan. Dat trekken Geert en Thierry écht niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 27 november 2022 @ 18:13:20 #66
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206844355
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 18:02 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee. Zoals aangegeven: Rotterdamse Ajaxsupporters slopen de Coolsingel niet na een overwinning, Amsterdamse Feyenoordsupporters breken het Museumplein niet af als Feyenoord wint.
En die Feyenoordsupporters rellen zeker ook nooit in andere steden?
pi_206844357
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
Zo massaal de straat op? Eerder een teken van massale afwijzing van hun brood- en gastheer Belgie. Net als een aantal jaren terug dat ze aan het moorden sloeven in de metro en luchthaven en de gemeenschap de mededaders onderdak boden tegen de autoriteiten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206844375
Vlaams rechts maakt van de situatie gebruik om met het welbekende zin te komen: Oppakken, dubbele nationaliteit afpakken en naar land van herkomst sturen.

Ja leuk, maar dit gaat met de huidige wetgeving in België (en Nederland) nooit werken en dat weten ze zelf ook wel.
  zondag 27 november 2022 @ 18:14:37 #69
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206844377
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zo massaal de straat op? Eerder een teken van massale afwijzing van hun brood- en gastheer Belgie. Net als een aantal jaren terug dat ze aan het moorden sloeven in de metro en luchthaven en de gemeenschap de mededaders onderdak boden tegen de autoriteiten.
Ik begrijp je frustratie, maar iemand die geboren is in België is daar niet te gast.
pi_206844418
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:07 schreef Nober het volgende:

[..]
Ze mogen het niet vieren in een kroeg.
Ohhh, dat is het :Y
Vraag me echt af of hun ouders zich niet diep schamen voor hun kroost. Als ze tenminste weten wat hun kinderen allemaal uitspoken.
  zondag 27 november 2022 @ 18:20:38 #71
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206844465
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Vraag me echt af of hun ouders zich niet diep schamen voor hun kroost. Als ze tenminste weten wat hun kinderen allemaal uitspoken.
Dit is natuurlijk een deel van het probleem, al zie ik dat wel vaker. Zo moest mijn neefje een nacht in de cel blijven nadat hij ergens had lopen rellen en zijn ouders waren vooral boos over het feit dat hij als een crimineel werd behandeld ipv boos te zijn op hun zoon. Maar ik heb ook altijd het gevoel dat veel ouders van de komaf van de rellers in Brussel (en nu ook in Rotterdam) inderdaad weinig controle hebben over hun kinderen.

Vroeger heeft mijn moeder wel eens een Marokkaantje gevolgd naar huis om met zijn ouders te spreken nadat hij iets had geflikt. Dat kind werd ook meteen bij de voordeur keihard geslagen, dat is dan weer de andere kant maar de uitkomst lijkt mij uiteindelijk hetzelfde: lekker buiten hangen en rellen.,
pi_206844467
quote:

[..]
Dat weten de ouders niet, en als ze er mee geconfronteerd worden schieten ze gelijk in de standaard reactie, ontkenning.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_206844477
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 18:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik begrijp je frustratie, maar iemand die geboren is in België is daar niet te gast.
Nederlanders zijn Indonesië ook gewoon uitgestuurd, ook al waren ze daar geboren. En terecht. Ik zie niet in waarom er voor Marokkanen andere normen zouden moeten gelden. Dekolonisatie is de enige duurzame oplossing. Degenen die integreren mogen natuurlijk blijven.
pi_206844480
quote:

[..]
Zie vader Sanil B.

quote:
Het is al met al afwijkend gedrag voor een jongen die door vrienden en familie juist als ’lief’ wordt omschreven. Een verklaring voor de uitspatting had Sanil zelf ook niet echt in de rechtbank. Boos is vader Youness niet: „Hoe kan je boos zijn op je kind? Voor mijn zoon ga ik tot het uiterste. Ik zou voor hem een paar jaar in de gevangenis gaan zitten als dat kon. Als mijn zoon maar vrijkomt.”
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 10:32 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het slachtofferschap heerst bij de mensen uit die cultuur. Nooit wat gedaan, altijd ontkennen, geen verantwoordelijkheid nemen, ligt altijd aan de ander, "ja maar" in elk argument. Walgelijke types.
NWS / Zwaar mishandelde Carlo op Mallorca overleden #16 rip Carlo
pi_206844521
In Antwerpen ook feest, al gaat het er daar wat gemoedelijker aan toe.

Massa Marokkaanse fans in Antwerpen uiteengedreven
Een groot aantal Marokkaanse fans in Antwerpen wordt hier en daar door de politie preventief uiteen gedreven. Aan de Zwaantjes op het Kiel werd het waterkanon ingezet. De Turnhoutsebaan in Borgerhout werd preventief afgesloten. Dat meldt de Antwerpse politie zondagavond.

Nadat met bengaals vuur werd gegooid greep de politie in aan de Zwaantjes. "Er is veel feestgedruis. We poberen de gemoederen te bedaren en geen olie op het vuur te gooien", aldus de politie.

https://www.hln.be/brusse(...)raangas-in~a81d582b/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')