Denk je niet dat dit soort rellen wat dieperliggende oorzaken hebben?quote:Op zondag 27 november 2022 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel clubs waar altijd gereld en rotzooi geschopt wordt.
Of ze nou winnen of verliezen.
Kan ze niet iets anders regelen?quote:Op zondag 27 november 2022 17:57 schreef Leandra het volgende:
Crap, mijn zusje komt vanavond met de trein terug uit Engeland, overstappen op Brussel
Ontevreden """supporters"""quote:Op zondag 27 november 2022 17:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit soort rellen wat dieperliggende oorzaken hebben?
Nee. Zoals aangegeven: Rotterdamse Ajaxsupporters slopen de Coolsingel niet na een overwinning, Amsterdamse Feyenoordsupporters breken het Museumplein niet af als Feyenoord wint.quote:
Ze mogen het niet vieren in een kroeg.quote:Op zondag 27 november 2022 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe verpest je iets voor jezelf. Onbegrijpelijk dit. Terwijl ze hier juist een enorm feest van hadden kunnen maken. Waarom dit idiote gedrag? Hier zullen de andere Marokkanen zich diep voor schamen denk ik. Terwijl die er niets mee te maken hebben. Allemaal over 1 kam scheren kan niet.
Gebrek aan opvoeding zal ook wel mee spelen.quote:Op zondag 27 november 2022 18:07 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dit krijg je dus als je geen opleiding hebt en het je ontbreekt aan intelligentie.
Die vergelijking klopt niet.quote:Op zondag 27 november 2022 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel clubs waar altijd gereld en rotzooi geschopt wordt.
Of ze nou winnen of verliezen.
Maar die mensen die hier wonen, zijn toch echte lokale Europeanen en echte burgers van het land waar ze zijn?quote:
Het is beide natuurlijk. Ja, die dieperliggende zaken zijn er wel degelijk en die spelen zeker mee. Daarnaast kun je onmogelijk gaan negeren dat het vooral een rellende groep jongeren is, die dit samenkomen aangrijpt om eens lekker te gaan rellen. Blijft diep triest en absoluut geen excuus voor wat dan ook.quote:Op zondag 27 november 2022 17:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit soort rellen wat dieperliggende oorzaken hebben?
Pas maar op met water dan. Dat trekken Geert en Thierry écht niet.quote:Op zondag 27 november 2022 18:07 schreef Poefbank het volgende:
Zo vaak is het al gezegd. Dit krijg je als je ze voert na middernacht.
En die Feyenoordsupporters rellen zeker ook nooit in andere steden?quote:Op zondag 27 november 2022 18:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee. Zoals aangegeven: Rotterdamse Ajaxsupporters slopen de Coolsingel niet na een overwinning, Amsterdamse Feyenoordsupporters breken het Museumplein niet af als Feyenoord wint.
Zo massaal de straat op? Eerder een teken van massale afwijzing van hun brood- en gastheer Belgie. Net als een aantal jaren terug dat ze aan het moorden sloeven in de metro en luchthaven en de gemeenschap de mededaders onderdak boden tegen de autoriteiten.quote:Op zondag 27 november 2022 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe verpest je iets voor jezelf. Onbegrijpelijk dit. Terwijl ze hier juist een enorm feest van hadden kunnen maken. Waarom dit idiote gedrag? Hier zullen de andere Marokkanen zich diep voor schamen denk ik. Terwijl die er niets mee te maken hebben. Allemaal over 1 kam scheren kan niet.
Ik begrijp je frustratie, maar iemand die geboren is in België is daar niet te gast.quote:Op zondag 27 november 2022 18:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo massaal de straat op? Eerder een teken van massale afwijzing van hun brood- en gastheer Belgie. Net als een aantal jaren terug dat ze aan het moorden sloeven in de metro en luchthaven en de gemeenschap de mededaders onderdak boden tegen de autoriteiten.
Ohhh, dat is hetquote:Op zondag 27 november 2022 18:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze mogen het niet vieren in een kroeg.
Dit is natuurlijk een deel van het probleem, al zie ik dat wel vaker. Zo moest mijn neefje een nacht in de cel blijven nadat hij ergens had lopen rellen en zijn ouders waren vooral boos over het feit dat hij als een crimineel werd behandeld ipv boos te zijn op hun zoon. Maar ik heb ook altijd het gevoel dat veel ouders van de komaf van de rellers in Brussel (en nu ook in Rotterdam) inderdaad weinig controle hebben over hun kinderen.quote:Op zondag 27 november 2022 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh, dat is het
Vraag me echt af of hun ouders zich niet diep schamen voor hun kroost. Als ze tenminste weten wat hun kinderen allemaal uitspoken.
Dat weten de ouders niet, en als ze er mee geconfronteerd worden schieten ze gelijk in de standaard reactie, ontkenning.quote:Op zondag 27 november 2022 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh, dat is het
Vraag me echt af of hun ouders zich niet diep schamen voor hun kroost. Als ze tenminste weten wat hun kinderen allemaal uitspoken.
Nederlanders zijn Indonesië ook gewoon uitgestuurd, ook al waren ze daar geboren. En terecht. Ik zie niet in waarom er voor Marokkanen andere normen zouden moeten gelden. Dekolonisatie is de enige duurzame oplossing. Degenen die integreren mogen natuurlijk blijven.quote:Op zondag 27 november 2022 18:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie, maar iemand die geboren is in België is daar niet te gast.
Zie vader Sanil B.quote:Op zondag 27 november 2022 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh, dat is het
quote:Het is al met al afwijkend gedrag voor een jongen die door vrienden en familie juist als ’lief’ wordt omschreven. Een verklaring voor de uitspatting had Sanil zelf ook niet echt in de rechtbank. Boos is vader Youness niet: „Hoe kan je boos zijn op je kind? Voor mijn zoon ga ik tot het uiterste. Ik zou voor hem een paar jaar in de gevangenis gaan zitten als dat kon. Als mijn zoon maar vrijkomt.”
NWS / Zwaar mishandelde Carlo op Mallorca overleden #16 rip Carloquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het slachtofferschap heerst bij de mensen uit die cultuur. Nooit wat gedaan, altijd ontkennen, geen verantwoordelijkheid nemen, ligt altijd aan de ander, "ja maar" in elk argument. Walgelijke types.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |