SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
lekkere binnenkomer voor mijquote:
Het opruimen is ook hier toegeslagenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik voel me soms wel eens disconnected anders.
Hoe staat het met het inruimen, Symph en DDM. Zijn jullie al aan de zolder begonnen?
Lekkere plaat hoorquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Gloednieuwe muziek. Een waardige opvolger voor Electric Life. Beetje zoetsappig, ook weer met een 70s-vibe.![]()
Duncan Laurence - I Want It All
Nee, we zijn nog niet aan de zolder begonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:24 schreef livelink het volgende:
Ik voel me soms wel eens disconnected anders.
Hoe staat het met het inruimen, Symph en DDM. Zijn jullie al aan de zolder begonnen?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Deze is dan voor @:livelinkKeane - Disconnected
Goed bezigquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Het opruimen is ook hier toegeslagen![]()
Gewoon kasten opentrekken, organiseren, weggooien en dat soort dingen
Ik kwam er ook achter dat de offerte voor het verfwerk niet klopt, hij heeft de ramen vóór in de offerte opgenomen en die zijn vorig jaar nieuw geplaatst en gelakt
Zet eens wat van die opruimwoede naar mij door.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
Het opruimen is ook hier toegeslagen![]()
Gewoon kasten opentrekken, organiseren, weggooien en dat soort dingen
Ik kwam er ook achter dat de offerte voor het verfwerk niet klopt, hij heeft de ramen vóór in de offerte opgenomen en die zijn vorig jaar nieuw geplaatst en gelakt
ik heb hem nét een mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Maar inderdaad dan hoeven ze nu echt nog niet geschilderd de ramen voor
* just me gooit wat opruimzin naar livelink!quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Zet eens wat van die opruimwoede naar mij door.
Dank! En hoezee voor een lagere offerte.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gooit wat opruimzin naar livelink!
echt een helder momentje bij mijquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank! En hoezee voor een lagere offerte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |