🥰quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Agossie zoww lievvv![]()
[ afbeelding ]
door die gele kaart?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik wil echt naar huis!
Marciano : Neee... .dat gaan we niet doen.
Lekker samen naar huis...Kleuters..quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik wil echt naar huis!
Marciano : Neee... .dat gaan we niet doen.
Hebberig naar wijf...quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:08 schreef Aggie46 het volgende:
KimK: Imadi, mag ik een sigaret van jou?
Aha, en de nietrokers maar zeuren
Bij deze.quote:
mischien heeft ze er nu geen zin inquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij gaat Sascha niks meer bespreken met Bern.. gemiste kans..
Ik vind die stoel wel genoeg 'achter gesloten deuren', je kunt moeilijk een jaar lang niks zeggen
Nahh.. dat is nog lang niet over..quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:11 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij gaat Sascha niks meer bespreken met Bern.. gemiste kans..
Ik vind die stoel wel genoeg 'achter gesloten deuren', je kunt moeilijk een jaar lang niks zeggen
Het was al gezakt. Ze had honger en na het eten was haar bui veel beter.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
mischien heeft ze er nu geen zin in
dikke mik idd. Maar toch zou ik het ook leuk vinden als het tussen eens niet zo gezapig is.. ff een keertje ruzie..quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. dat is nog lang niet over..![]()
[ afbeelding ]
Verplicht zoentje. Het script moet natuurlijk nog wel even uitgemolken worden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. dat is nog lang niet over..![]()
[ afbeelding ]
jij sfeerpons wilt ruziequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dikke mik idd. Maar toch zou ik het ook leuk vinden als het tussen eens niet zo gezapig is.. ff een keertje ruzie..
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik dacht dat ze vanavond surprises gingen doen....
Morgen de 27stequote:Op zaterdag 26 november 2022 20:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik dacht dat ze vanavond surprises gingen doen....
Deze man weet.quote:
ik vind ze maarquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach een keertje knallen is goed voor de passie..
Zoentje voor de Show lijkt er wel op, de scheurtjes in het glazuur beginnen op te vallen, gezien hun irritante gesprekjes over en weerquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verplicht zoentje. Het script moet natuurlijk nog wel even uitgemolken worden.
Je moet toch iets...ik vind ze schattig maar ultiem slaapverkennend..quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat een ruzie niet veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |