altijd makkelijker als je er zelf niet bij betrokken bentquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:02 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano wil dus geen gedoe in zijn eigen leven maar best even wroeten in het gedoe van anderen
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
Schoen zetten en Sinterklaas liedjes zingen.
Je ziet niet wat ze nog bespreken onder de dekens, dan zijn de microfoons af.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vond ik ook bijzonder. Voor zijn eigen vriendin neemt hij opvallend weinig tijd, alleen als zij echt per se wil. Gisteren nam ze hem nog kwalijk dat hij niet met haar kwam praten na de fittie. Maar dit wil hij dan weer verder bespreken?
ei???quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is dat gele driehoekje dat ze eten?
Polenta.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is dat gele driehoekje dat ze eten?
met pensioenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Whût? Amerigo is dood?Sint heeft een nieuwe knol O zo snel?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Hij doet het waarschijnlijk ook al 45 jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het moeilijk om niet zijn bord af te likken
Vorig jaar al overleden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje zei Erik pak maar meer, er is genoeg... het moet een keer stoppen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het moeilijk om niet zijn bord af te likken
ik denk dat hij het liefst nog een keer had opgescheptquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sasje zei Erik pak maar meer, er is genoeg... het moet een keer stoppen natuurlijk
Heel "apart" jaquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha en Bern eten aan aparte tafels.
[ afbeelding ]
Ik vind dat best knap dat hij het probeert af te leren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij doet het waarschijnlijk ook al 45 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |