altijd makkelijker als je er zelf niet bij betrokken bentquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:02 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano wil dus geen gedoe in zijn eigen leven maar best even wroeten in het gedoe van anderen
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
Schoen zetten en Sinterklaas liedjes zingen.
Je ziet niet wat ze nog bespreken onder de dekens, dan zijn de microfoons af.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vond ik ook bijzonder. Voor zijn eigen vriendin neemt hij opvallend weinig tijd, alleen als zij echt per se wil. Gisteren nam ze hem nog kwalijk dat hij niet met haar kwam praten na de fittie. Maar dit wil hij dan weer verder bespreken?
ei???quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is dat gele driehoekje dat ze eten?
Polenta.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is dat gele driehoekje dat ze eten?
met pensioenquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Whût? Amerigo is dood?Sint heeft een nieuwe knol O zo snel?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Hij doet het waarschijnlijk ook al 45 jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het moeilijk om niet zijn bord af te likken
Vorig jaar al overleden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje zei Erik pak maar meer, er is genoeg... het moet een keer stoppen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het moeilijk om niet zijn bord af te likken
ik denk dat hij het liefst nog een keer had opgescheptquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sasje zei Erik pak maar meer, er is genoeg... het moet een keer stoppen natuurlijk
Heel "apart" jaquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha en Bern eten aan aparte tafels.
[ afbeelding ]
Ik vind dat best knap dat hij het probeert af te leren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij doet het waarschijnlijk ook al 45 jaar.
Is inmiddels gebeurd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij het liefst nog een keer had opgeschept
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]A jasses...nou hoor....mijn avond verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Het is polenta.quote:
Nog nooit van gehoordquote:
Sasha is boos op Bernquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dit doen ze vaker soms ook bewust denk om meer te spreiden en niet altijd samen te zijn
Ja ik heb googel. Geen cheescake iigquote:
Oke. Ik las al zoiets. Had een aanvraag gedaan in filmpjes topic 😊quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sasha is boos op Bern
dat is nu de reden
Nou, er is vandaag toch wel wat duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dit doen ze vaker soms ook bewust denk om meer te spreiden en niet altijd samen te zijn
op maisbasis volgens mij ..quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb googel. Geen cheescake iig
Sasje speelt haar verlegen schoolmeisje's rol uitstekend bij Bern , overal elders ouwehoeren als een mallequote:Op zaterdag 26 november 2022 19:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sasja mag ook wel eens naar zichzelf kijken naar hoe ze zich soms tegenover Bern gedraagt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op zoek naar andere mensen om mee te kaarten?
en ook dat hij conflictvermijdend is..quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou, er is vandaag toch wel wat duidelijk geworden.
De scheurtjes bestaan echt.
Sasha irriteert zich aan Bern omdat tijdens een verschil van mening Bern nogal naar uit de hoek kan komen tegen Sasha.
JW vond het ook lekker.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoals Jeff vanmiddag al zei in het kantoor.. iedereen is altijd superenthousiast over de kookkunsten van Rupert en Ima.
Babette : Het was fucking lekker.
Vind ze verder wel leuke spelers hoor, maar dit is me wel opgevallen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:16 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Sasja mag ook wel eens naar zichzelf kijken naar hoe ze zich soms tegenover Bern gedraagt.
Ik heb zelf geen streams, maar zie in de filmpjes regelmatig dat ze hem negeert, soms tijdens een gesprekje gewoon wegloopt, soms zelfs grof tegen hem praat, bijvoorbeeld: Cocktailmiddag zei ze tegen Bern dat hij moest oprotten toen hij even bij haar kwam achter de bar, terwijl er meer achter de bar waren die er niet achter mochten.
Ook in gesprek met Babette was ze best negatief. Sas praat met anderen soms negatief over hem, terwijl Bern nooit tegen een ander slecht over Sas praat.
Oke. Naja vaak praten ze er wel over samen. Denk dat het ff tijd nodig heeft. Maar ja irritaties om een spelletje vind ik ook wel apart. Ach ja hopelijk praten ze het uit.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou, er is vandaag toch wel wat duidelijk geworden.
De scheurtjes bestaan echt.
Sasha irriteert zich aan Bern omdat tijdens een verschil van mening Bern nogal naar uit de hoek kan komen tegen Sasha.
even wachten nogquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd naar de rest van het gesprek van Sascha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |