Ik ben voor pantserwagens, gewoon erover rijden.quote:
Ze leefde toch niet foreverquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:46 schreef Deisyy het volgende:
Zangeres en actrice Irene Cara is op 63-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse was vooral bekend van titelsongs van de films Fame en Flashdance waarmee ze in de jaren tachtig grote hits scoorde. Cara overleed in haar woning in Florida, heeft haar publicist bekendgemaakt. De doodsoorzaak is nog onbekend.
Prima, als je er maar goed over na hebt gedacht.quote:
Ik ben benieuwd of ze nog heeft leren vliegenquote:
63 jaar. Die serie lijkt echt een eeuwigheid geledenquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog heeft leren vliegen![]()
Ze is niet oud geworden.
Die serie ís een eeuwigheid geleden aloaquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
63 jaar. Die serie lijkt echt een eeuwigheid geleden
Jaren 80 denk ik?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die serie ís een eeuwigheid geleden aloa
Ik denk heel veel 40-plussersquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik lees het.
1982 - 1987.
Ik heb ze allemaal gezien.
Ja hij is lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima, als je er maar goed over na hebt gedacht.
Dat is een tosti eigenlijk altijd, er kan maar weinig mis gaan met een tosti en het smaakt altijdquote:
aanbranden kan nog, maar ging net goedquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een tosti eigenlijk altijd, er kan maar weinig mis gaan met een tosti en het smaakt altijd
Dat zou een beetje dom zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
aanbranden kan nog, maar ging net goed
Er kan zoveel misgaan met een tostiquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een tosti eigenlijk altijd, er kan maar weinig mis gaan met een tosti en het smaakt altijd
Dan moet je echt je best doen hoor, waat kan er nou mislukken aan een tosti?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er kan zoveel misgaan met een tosti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |