Maar da's niet boos, da's normaal bij haarquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
Wanda heeft vandaag geen kort lontje. Ze wordt echt niet boos...ik hoor alleen maar kwaadsprekerij uit haar komen
Als je denkt zwanger te zijn wel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef engine het volgende:
Als je misselijk bent ga je niet roken.
Onzin.
Het is gewoon een TerrorHamster.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
Wanda heeft vandaag geen kort lontje. Ze wordt echt niet boos...ik hoor alleen maar kwaadsprekerij uit haar komen
Dara hebben ze het de hele morgen al overquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef Harry het volgende:
Kim K: Mexx denkt dat ze zwanger is, gaat kotsen, gaat M&M's eten, en gaat zoeken naar dingen die met zwangerschap te maken hebben., Aandacht zoeken.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je denkt zwanger te zijn wel.
Heb ook het idee dat ze denkt dat de 'baby-verhaallijn' haar misschien interessant genoeg maakt om ver te komen in het programmaquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef Harry het volgende:
KimK: Mexx denkt dat ze zwanger is, gaat kotsen, gaat M&M's eten, en gaat zoeken naar dingen die met zwangerschap te maken hebben., Aandacht zoeken.
Als je denkt zwanger te zijn ga je sowieso niet roken!quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef engine het volgende:
Als je misselijk bent ga je niet roken.
Onzin.
Ik wou zeggen 'dan ben je tokkie', maar dat was ze natuurlijk sowieso welquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je denkt zwanger te zijn wel.
Schijndel jonguuuh.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'dan ben je tokkie', maar dat was ze natuurlijk sowieso wel
quote:
quote:
Ook een goedequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |