De ene is 2 kilo, de ander 5 kilo?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:08 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda:"Ik heb een lichtzwarte en een donkerzwarte."
Erik likt alleen zijn vinger hequote:Op zaterdag 26 november 2022 10:08 schreef Ireth het volgende:
Ik doe ff solidair, ga mijn havermout opeten en daarna mijn kommetje uitlikken
Slechte grap Ireth, gewicht versus donkerquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
De ene is 2 kilo, de ander 5 kilo?
Een schone dan toch?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:11 schreef R0T29 het volgende:
Maddy is haar sponsje thuis vergeten. Ze maakt zich nu op met een inlegkruisje
* Ireth verslikt zich in de havermoutquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:11 schreef R0T29 het volgende:
Maddy is haar sponsje thuis vergeten. Ze maakt zich nu op met een inlegkruisje
quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verslikt zich in de havermout
En dat vind ik dus veel smeriger dan Erik die alleen de kruimels van zijn eigen bord aflikt met zijn vinger. Dit bord hoeft dan daarna door niemand meer gebruikt te worden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
Er is nog een likker in da loods. Maddy ze veegt met haar vinger het mes schoon, likt haar vinger en met diezefde vinger veegt ze de andere kant van het mes weer schoon en likt haar vinger af.
Het mes wordt neergelegd.
Nog geen week oud....quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie Janet aan de tafel zitten die is niet veel in beeld, of mis ik haar altijd.
Er is iets stuk van de mixer Erik gaat proberen het te maken
vond het ook goor, weet alleen niet of ze het mes mee heeft genomen voor haar brood of dat het terug gelegd is voor de volgendequote:Op zaterdag 26 november 2022 10:13 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat vind ik dus veel smeriger dan Erik die alleen de kruimels van zijn eigen bord aflikt met zijn vinger. Dit bord hoeft dan daarna door niemand meer gebruikt te worden.
Ze gaan dus niet echt zuinig met de spullen om.quote:
quote:
Zij is kook team dus dan mag hetquote:
Ja hequote:
Bern vindt het wel prima denk ik. Hij is graag op de hoogte. Heb hem al vaak betrapt op luistervinken, ook buiten de slaapkamer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:07 schreef R0T29 het volgende:
Die Bern moet toch helemaal loco worden van binnen met al dat roddel geteisem op de kamer
Maar da's niet boos, da's normaal bij haarquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
Wanda heeft vandaag geen kort lontje. Ze wordt echt niet boos...ik hoor alleen maar kwaadsprekerij uit haar komen
Als je denkt zwanger te zijn wel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef engine het volgende:
Als je misselijk bent ga je niet roken.
Onzin.
Het is gewoon een TerrorHamster.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef R0T29 het volgende:
Wanda heeft vandaag geen kort lontje. Ze wordt echt niet boos...ik hoor alleen maar kwaadsprekerij uit haar komen
Dara hebben ze het de hele morgen al overquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef Harry het volgende:
Kim K: Mexx denkt dat ze zwanger is, gaat kotsen, gaat M&M's eten, en gaat zoeken naar dingen die met zwangerschap te maken hebben., Aandacht zoeken.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je denkt zwanger te zijn wel.
Heb ook het idee dat ze denkt dat de 'baby-verhaallijn' haar misschien interessant genoeg maakt om ver te komen in het programmaquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef Harry het volgende:
KimK: Mexx denkt dat ze zwanger is, gaat kotsen, gaat M&M's eten, en gaat zoeken naar dingen die met zwangerschap te maken hebben., Aandacht zoeken.
Als je denkt zwanger te zijn ga je sowieso niet roken!quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:19 schreef engine het volgende:
Als je misselijk bent ga je niet roken.
Onzin.
Ik wou zeggen 'dan ben je tokkie', maar dat was ze natuurlijk sowieso welquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je denkt zwanger te zijn wel.
Schijndel jonguuuh.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'dan ben je tokkie', maar dat was ze natuurlijk sowieso wel
quote:
quote:
Ook een goedequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |