abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2022 @ 04:20:44 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206825376
Ik niet, ik ben net wakker!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206825544
Ik denk je zusje, want nadat ik 'r gisteravond helemaal uit elkaar getrokken had, trilde ze nog wat na en keek ze ontzettend scheel. Het kwijl liep uit haar halfopen mond via de mondhoeken naar beneden. Ze kon er ook geen woord aan vastknopen want toen ik zei "Tot volgende week!" kreeg ik als antwoord "uhh.. uuhhuhu.. uuhhuhh.."

Ik heb er maar een dekentje overheen gegooid want ze had de verwarming niet aan.
Google is your friend, abuse your friends
pi_206825549
jonko gaat net aan. Begin al wat lam te orden :7
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206825550
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:00 schreef Metalfrost het volgende:
Ik denk je zusje, want nadat ik 'r gisteravond helemaal uit elkaar getrokken had, trilde ze nog wat na en keek ze ontzettend scheel. Het kwijl liep uit haar halfopen mond via de mondhoeken naar beneden. Ze kon er ook geen woord aan vastknopen want toen ik zei "Tot volgende week!" kreeg ik als antwoord "uhh.. uuhhuhu.. uuhhuhh.."

Ik heb er maar een dekentje overheen gegooid want ze had de verwarming niet aan.
ik denk dat je 'klam' bedoelt...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206825553
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:03 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
ik denk dat je 'klam' bedoelt...
Nee als je het warm hebt en daarna koud krijgt, dan slaat dat op je lichaam. Word je enorm lam van.
pi_206825556
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:04 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Nee als je het warm hebt en daarna koud krijgt, dan slaat dat op je lichaam. Word je enorm lam van.
Da's waar. Dan was ik waarschijnlijk in de war met de klamme lakens die het zwetende lijf van de moeder van TS tot gevolg had.
pi_206825570
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:07 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Da's waar. Dan was ik waarschijnlijk in de war met de klamme lakens die het zwetende lijf van de moeder van TS tot gevolg had.
Kijk aan, zo is de hele familie aan de beurt geweest. Ja met die kachel zo laag dan vráágt het lichaam op een gegeven moment voor een verzetje.
Daarom moet TS de hele tijd ter compensatie voor het ontbreken van een externe warmtebron ook telkens van zulke kuttopics op FOK! openen, zodat ie het niet koud krijgt.
pi_206825573
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:13 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Kijk aan, zo is de hele familie aan de beurt geweest. Ja met die kachel zo laag dan vráágt het lichaam op een gegeven moment voor een verzetje.
Daarom moet TS de hele tijd ter compensatie voor het ontbreken van een externe warmtebron ook telkens van zulke kuttopics op FOK! openen, zodat ie het niet koud krijgt.
nou...dat word nog wat deze winter -O-

krijgen we de KLB/ONZ kwantiteit vs. kwaliteit discussie weer :|W
pi_206825586
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
nou...dat word nog wat deze winter -O-

krijgen we de KLB/ONZ kwantiteit vs. kwaliteit discussie weer :|W
Inderdaad, ditmaal kun je echter de oorzaak van de kuttopics toewijzen aan de hand van de onbetaalbaarheid van de gasrekening.

Kan er een vrouwelijke FOK!kster ervoor zorgen dat TS het niet koud krijgt en periodiek opgewarmd wordt zoals @Het_Bokje en ik met zijn moeder en zusje hebben gedaan? het scheelt jou dan ook aanzienlijk in de gasrekening als je dit meermaals per maand doet, me dunkt
Zodat die discussie over kwaliteit en kwantiteit in ons aller KLB en ONZ op voorhand van tafel kan worden geveegd.

[ Bericht 12% gewijzigd door Metalfrost op 26-11-2022 16:25:57 ]
pi_206861752
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:00 schreef Metalfrost het volgende:

Een beetje zoals jouw user icon? :P
pi_206862993
Cat Stevens. :Y
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_206871883
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 22:02 schreef stokj het volgende:

[..]
Een beetje zoals jouw user icon? :P
Inderdaad ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo