ik denk dat je 'klam' bedoelt...quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:00 schreef Metalfrost het volgende:
Ik denk je zusje, want nadat ik 'r gisteravond helemaal uit elkaar getrokken had, trilde ze nog wat na en keek ze ontzettend scheel. Het kwijl liep uit haar halfopen mond via de mondhoeken naar beneden. Ze kon er ook geen woord aan vastknopen want toen ik zei "Tot volgende week!" kreeg ik als antwoord "uhh.. uuhhuhu.. uuhhuhh.."
Ik heb er maar een dekentje overheen gegooid want ze had de verwarming niet aan.
Nee als je het warm hebt en daarna koud krijgt, dan slaat dat op je lichaam. Word je enorm lam van.quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:03 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
ik denk dat je 'klam' bedoelt...
Da's waar. Dan was ik waarschijnlijk in de war met de klamme lakens die het zwetende lijf van de moeder van TS tot gevolg had.quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee als je het warm hebt en daarna koud krijgt, dan slaat dat op je lichaam. Word je enorm lam van.
Kijk aan, zo is de hele familie aan de beurt geweest. Ja met die kachel zo laag dan vráágt het lichaam op een gegeven moment voor een verzetje.quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:07 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Da's waar. Dan was ik waarschijnlijk in de war met de klamme lakens die het zwetende lijf van de moeder van TS tot gevolg had.
nou...dat word nog wat deze winterquote:Op zaterdag 26 november 2022 08:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kijk aan, zo is de hele familie aan de beurt geweest. Ja met die kachel zo laag dan vráágt het lichaam op een gegeven moment voor een verzetje.
Daarom moet TS de hele tijd ter compensatie voor het ontbreken van een externe warmtebron ook telkens van zulke kuttopics op FOK! openen, zodat ie het niet koud krijgt.
Inderdaad, ditmaal kun je echter de oorzaak van de kuttopics toewijzen aan de hand van de onbetaalbaarheid van de gasrekening.quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:16 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
nou...dat word nog wat deze winter![]()
krijgen we de KLB/ONZ kwantiteit vs. kwaliteit discussie weer
Een beetje zoals jouw user icon?quote:Op zaterdag 26 november 2022 08:00 schreef Metalfrost het volgende:
Ik denk je zusje, want nadat ik 'r gisteravond helemaal uit elkaar getrokken had, trilde ze nog wat na en keek ze ontzettend scheel. Het kwijl liep uit haar halfopen mond via de mondhoeken naar beneden. Ze kon er ook geen woord aan vastknopen want toen ik zei "Tot volgende week!" kreeg ik als antwoord "uhh.. uuhhuhu.. uuhhuhh.."
Ik heb er maar een dekentje overheen gegooid want ze had de verwarming niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |