Ik vind alles ranzig aan die man. Hij ruikt ook vast naar gisteren gekookte bloemkool.quote:Op donderdag 1 december 2022 23:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker ranzig petje op zijn hoofd
Ik begrijp je niet. Kun je dit anders formuleren?quote:Op donderdag 1 december 2022 23:20 schreef svann het volgende:
Dus als je binnenkort bij een telefoontje met een klantenservice denkt in Kafka te zijn beland, weet je hoe dat komt.
https://chat.openai.com/chatquote:Op donderdag 1 december 2022 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Dit ga ik gebruiken voor mijn erotische roman
quote:Op donderdag 1 december 2022 23:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Kun je dit anders formuleren?
use google accountquote:Op donderdag 1 december 2022 23:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Log in with your OpenAI account to continue
Behalve als die nou net een mes ofzo in het lijf van je familielid steekt.quote:
Argument om auto's te verbieden.quote:Op donderdag 1 december 2022 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Behalve als die nou net een mes ofzo in het lijf van je familielid steekt.
Maar is inderdaad weinig.
Fav theequote:Op donderdag 1 december 2022 23:38 schreef svann het volgende:
Ik houd het op thee.
Kan ook erg divers zijn.
Met of zonder slagroom?quote:Op donderdag 1 december 2022 23:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik zit nu aan een kop warme chocomelk
Met natuurlijk.quote:
AI heeft intussen bijgeleerd.quote:
O, jee.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:01 schreef Tourniquet het volgende:
De ChatGPT heeft inmiddels ook een eigen topic met meer voorbeelden:
DIG / ChatGPT-AI
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:49 schreef svann het volgende:
[..]
O, jee.
Toch redelijk universeel.
Kan hij ook een positief artilkel schrijven?
Wiens stijl zou je daarvoor moeten hebben?
(Al wordt het dan meer iets voor een apart topic.)
Relevante TT.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:30 schreef dvdfreak het volgende:
Sander de Kramer over zijn project ‘Kachels voor Oekraïne’
Dat is het hele verdienmodel van Sander de Kramer.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:01 schreef superniger het volgende:
Waarom moet je dat allemaal filmen? Alles voor deugpunten.
Je kan het ook anoniem afleveren.
Dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Onafhankelijk worden met kernenergie, want we hebben uranium mijnen in Nederland.
We zitten vol.quote:
Maar die komen veel te weinig ten goede van huurders die er frisjes bij zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Subsidies op isolatiemaatregelen lopen de spuigaten uit meneer van de PvdA
En die markt is al verzadigd. Nog meer geld erin pompen zorgt vooral voor meer winsten en hogere prijzen, niet voor meer isolatie.quote:Op vrijdag 2 december 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Subsidies op isolatiemaatregelen lopen de spuigaten uit meneer van de PvdA
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |