abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206857143
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 15:45 schreef Noek het volgende:

[..]
Waarom ben jij altijd zo debiel boos op de hele wereld terwijl wat is eigenlijk jouw bijdrage aan het universum behalve je ongevraagde mening rondschreeuwen?
Ik wordt dan ook niet vrolijk van een wereld zonder veel weldenkende mensen die elkaars meningen respecteren en geen ruzie zoeken met andersdenkenden.
pi_206857372
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2022 02:45 schreef YuckFou het volgende:

[..]
Ik dus ook:
[ afbeelding ]
Maar ik snap die basis van 15Kuub niet, waar gaat dat dan aan op? En waarom wordt wassen 2 keer genoemd? eenmaal met 5380liter en een keer met 9Kuub??
Leuk zo'n checker, heb nu alleen maar meer vragen....
Overigens betaal ik nu 27¤ per kwartaal ofzo, water is echt bizar goedkoop, dat mag van mij gelijk over de kop, als de extra winst alleen voor toekomstige investeringen gebruikt wordt en niet om andere gaten te vullen....
Haha was jij jezelf in de wasmachine?
pi_206857395
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:23 schreef LanaMyst het volgende:
Beter doen ze iets aan die bevolkingsgroei, nu is het alleen maar symptoombestrijding
Als iedereen gewoon altijd azc doet komen er veel minder kinderen bij.
pi_206857670
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 17:42 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik wordt dan ook niet vrolijk van een wereld zonder veel weldenkende mensen die elkaars meningen respecteren en geen ruzie zoeken met andersdenkenden.
Je zoekt alleen maar ruzie en alles is de schuld van automobilisten en werkgevers. Je bent een gek boos monnetje.
Go hard or go home
  maandag 28 november 2022 @ 18:36:20 #205
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_206857971
Verbruik opgezocht, kom afgelopen jaren op 65m3 voor 2 personen, allezins redelijk. Maar een hoop van het verbruik zou niet per se drinkwater hoeven zijn.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_206858644
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 18:21 schreef Noek het volgende:

[..]
Je zoekt alleen maar ruzie en alles is de schuld van automobilisten en werkgevers. Je bent een gek boos monnetje.
Zijn jouw argumenten soms op en begin jij dus maar te schelden?
pi_206858793
Alles wat goedkoop is moet duurder want Jan Modaal mag net niet rondkomen; tot hij smeekt om de CBDC die een rantsoen g/w/l en uiteindelijk ook (goedgekeurd) voedsel garandeert.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  maandag 28 november 2022 @ 19:23:35 #208
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206858810
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij houdt dus een simpele overbetaalde baan bezet voor een jongere? Terwijl jij waarschijnlijk in je jeugd geklaagd hebt dat de ouderen de simpele overbetaalde banen bezet hielden.
Als iemand mijn werk kan en wil overnemen , ga gerust je gang

geen enkel probleem mee
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206858834
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 17:42 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik wordt dan ook niet vrolijk van een wereld zonder veel weldenkende mensen die elkaars meningen respecteren en geen ruzie zoeken met andersdenkenden.
gestopt met lezen
pi_207102706
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:25 schreef Raw85 het volgende:
gestopt met lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')