Ik wordt dan ook niet vrolijk van een wereld zonder veel weldenkende mensen die elkaars meningen respecteren en geen ruzie zoeken met andersdenkenden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo debiel boos op de hele wereld terwijl wat is eigenlijk jouw bijdrage aan het universum behalve je ongevraagde mening rondschreeuwen?
Haha was jij jezelf in de wasmachine?quote:Op maandag 28 november 2022 02:45 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik dus ook:
[ afbeelding ]
Maar ik snap die basis van 15Kuub niet, waar gaat dat dan aan op? En waarom wordt wassen 2 keer genoemd? eenmaal met 5380liter en een keer met 9Kuub??
Leuk zo'n checker, heb nu alleen maar meer vragen....
Overigens betaal ik nu 27¤ per kwartaal ofzo, water is echt bizar goedkoop, dat mag van mij gelijk over de kop, als de extra winst alleen voor toekomstige investeringen gebruikt wordt en niet om andere gaten te vullen....
Als iedereen gewoon altijd azc doet komen er veel minder kinderen bij.quote:Op maandag 28 november 2022 12:23 schreef LanaMyst het volgende:
Beter doen ze iets aan die bevolkingsgroei, nu is het alleen maar symptoombestrijding
Je zoekt alleen maar ruzie en alles is de schuld van automobilisten en werkgevers. Je bent een gek boos monnetje.quote:Op maandag 28 november 2022 17:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik wordt dan ook niet vrolijk van een wereld zonder veel weldenkende mensen die elkaars meningen respecteren en geen ruzie zoeken met andersdenkenden.
Zijn jouw argumenten soms op en begin jij dus maar te schelden?quote:Op maandag 28 november 2022 18:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Je zoekt alleen maar ruzie en alles is de schuld van automobilisten en werkgevers. Je bent een gek boos monnetje.
Als iemand mijn werk kan en wil overnemen , ga gerust je gangquote:Op maandag 28 november 2022 12:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij houdt dus een simpele overbetaalde baan bezet voor een jongere? Terwijl jij waarschijnlijk in je jeugd geklaagd hebt dat de ouderen de simpele overbetaalde banen bezet hielden.
gestopt met lezenquote:Op maandag 28 november 2022 17:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik wordt dan ook niet vrolijk van een wereld zonder veel weldenkende mensen die elkaars meningen respecteren en geen ruzie zoeken met andersdenkenden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |