quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ze wacht op het immer cliché “de hele date wilde ik je rits naar beneden trekken”quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:36 schreef cherrycoke het volgende:
Gaat die rits van haar jurk het houden
Als het een sphynx is dan mag hetquote:
Of Memphisquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:39 schreef RipCity het volgende:
Deze wil uitgewoond worden door Matthijs
Nou nou nouquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef Rickocum het volgende:
Met zulke lippen kan je toch beter met vrouwen sex hebben.
telefoon centralequote:
Ik wilde iets schrijven over de vorm van de mond maar we houden het degelijk vanavondquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde iets schrijven over de vorm van de mond maar we houden het degelijk vanavond
zij heeft getatoeëerde wenkbrauwenquote:
Brabantse gesprekkenquote:
Nee die stiften doen exact hetzelfdequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zij heeft getatoeëerde wenkbrauwen
Nu ik die regie ken zou ik expres bullshit gesprekken gaan houdenquote:
Speculaasje erbij?quote:
Speculaas brokkenquote:
Welke?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ze lijkt wel echt randje down syndroom die ene.
lijkt wel de omroepbel van de NSquote:
Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
"de trein van spoor 8 naar eindhoven vertrekt over 5 minuten"
die bellen....quote:
zit die links of rechts?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Saar die lesbienne van het salesbedrijf.
Haai haaiquote:
Die stem trek je na twee dagen niet meer. Of bij het wakker worden al niet. Tenzij je zelf rookt misschien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
beetje domme brabo met een filter over haar stem
en dan ook nog Brabants accent erbijquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stem trek je na twee dagen niet meer. Of bij het wakker worden al niet. Tenzij je zelf rookt misschien.
Vind dat juist wel iets hebben eigenlijk, zo'n beetje schorre stem bij dames. Niet te erg, geen studentes na een nacht uitgaan schor. Maar Ramona is prima.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stem trek je na twee dagen niet meer. Of bij het wakker worden al niet. Tenzij je zelf rookt misschien.
Dat zeg je door haar uiterlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind dat juist wel iets hebben eigenlijk, zo'n beetje schorre stem bij dames. Niet te erg, geen studentes na een nacht uitgaan schor. Maar Ramona is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |