Ben al aan t kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:06 schreef Amputalent het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)nity=551631599710062
Een blok kaas in je bek stoppen en hopen dat je stikt.. is lichamelijke bedreiging...quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:06 schreef Was-beer het volgende:
KimK heeft ook meerdere keren Esther haar verminderde gehoor aangehaald. Denk dat dat zwaarder telt als schelden. Je 'pakt' iemand op een 'handicap' waar ze niks aan kan doen
Zo oogt het niet hoor. Esther speelt de discriminatie kaart. De trut.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:06 schreef Ireth het volgende:
"Dit moeten we met zijn allen zien te voorkomen..."
Ik mag toch hopen dat ze zich met zijn allen tegen Esther keren...
uiteraardquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Esther vindt zichzelf onschuldig?
Dat ook iddquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:07 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Een blok kaas in je bek stoppen en hopen dat je stikt.. is lichamelijke bedreiging...
Nah, dat is vals respect als je achter hun rug hele andere dingen zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
De U van Jeff naar ouderen vind ik trouwens keurig. Is me eerder opgevallen. Respect voor hem
Kijken we verschillent naarquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, dat is vals respect als je achter hun rug hele andere dingen zegt.
Moiraima vies vet dik noemen achter haar rug, en u in haar gezicht. Nah. Niks respect.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kijken we verschillent naarMag
ze schelden allemaalquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Moiraima vies vet dik noemen achter haar rug, en u in haar gezicht. Nah. Niks respect.
Oke dan zijn we het hier niet over eens. Ik vind zuigen exact even erg als een loos dreigement, puur beduuld om uiting te geven aan frustratiequote:Op vrijdag 25 november 2022 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doe ik niet .. Esther is een bitch, maar heeft niet bedreigd.. KimK had niet zo hoeven reageren. Eigen schuld, dikke bult.
Ik heb respect voor Jeff dat hij U zegt, maakt hem geen heilige, maar daar heb ik respect voor. En dat blijft zoquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Moiraima vies vet dik noemen achter haar rug, en u in haar gezicht. Nah. Niks respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |