Esther is een loeder.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
Heeeeeeel krom dit. Kim gele kaart en Esther komt er lekker mee weg>?
Duh .. .zij heeft niet bedreigd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
Heeeeeeel krom dit. Kim gele kaart en Esther komt er lekker mee weg>?
Er is al een filmpje van, ik raad hem iedereen aan. Iets terug in dit topic.quote:
Ga ik dit even checken, bedanktquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er is al een filmpje van, ik raad hem iedereen aan. Iets terug in dit topic.
Bedreigen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
Maar Jeff mocht wel uit zijn stekker tegen Martin en Moraima?
Em er hebbe meer mensen gescholden. Wat sneu dit
Die is al van vanmorgen bezig, maar eerlijk is eerlijk TokkieK was ook heel erg bezig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
Goed gedaan Isaak
lekker stoken
en nu weer 10 k eraf
dreigenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:04 schreef HappyCharly het volgende:
Maar Jeff mocht wel uit zijn stekker tegen Martin en Moraima?
Em er hebbe meer mensen gescholden. Wat sneu dit
Ik vond geinig en heb het gewoon nog een keer gekeken net.quote:
Oh doe niet zo heiligquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Duh .. .zij heeft niet bedreigd.
Staat in het filmpjes topicquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond geinig en heb het gewoon nog een keer gekeken net.
Dat doe ik niet .. Esther is een bitch, maar heeft niet bedreigd.. KimK had niet zo hoeven reageren. Eigen schuld, dikke bult.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |