Wel mee eens dat daar wel ongeveer de grens moet liggen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doet ze op de slaapkamer, niet als dreigement in iemands gezicht.
Ik denk het ook niet .. hoop het wel .. nog meer drama.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze er iets mee doen
dan moeten ze andere dingen ook aanpakken namelijk
Wie wil zo'n zuur mens..quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn heeft ze zelf een flinke beurt nodig, die zuiger![]()
Dan zou ik als Kim zijnde misschien spijt hebben, want dan had je haar net genoeg kunnen slaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze er iets mee doen
dan moeten ze andere dingen ook aanpakken namelijk
Die heb ik niet gehoord over tanden uit de bek slaan maar kan ik gemist hebben.quote:
Esther is jaloers want wil dat zelf door JW maar heeft haar kind(eren) beloofd dat niet op tv te doen😁quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:48 schreef Was-beer het volgende:
Esther: ik denk dat ze flink geneukt moet worden dan gaat het wel weer goed met haar![]()
Van die laatste 2 wordt idd veel gepost.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:49 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Zoals in de oude RLS, of de buitenlandse. RLS waar 24/7 met 100+ camera's wordt gefilmd moet je gewoon alles kunnen zien. Daar schrijf je jezelf voor in. Niet dit preutse tv zoals de laatste paar NL RLS. De oude Australische BB, Zadruga of Vilá Valóg... die RLS doen het goed
Plus JW wil haar niet.. klein detailquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther is jaloers want wil dat zelf door JW maar heeft haar kind(eren) beloofd dat niet op tv te doen😁
Tianoquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano weer zeuren over de leiderschapskwaliteiten van Jeff. En Isaac uiteraard weer meelachen en lullen.
Marciano is een mafkees.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano
ik had hem bijna met een fles op zijn hoofd geslagen
De plastic barbie poppen is daar volgens mij een deel van de cultuur, vandaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van die laatste 2 wordt idd veel gepost.
Al is Zadruga wel heel erg daarop gericht, geloof dat alle vrouwen een borstvergroting hebben gedaan.
Deze en de laatste BB is wel heel erg gecensureerd.
Dure fles dan, hij zou meteen exit zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano
ik had hem bijna met een fles op zijn hoofd geslagen
Jammer dat hij het niet deed dan... exity Marcianoquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dure fles dan, hij zou meteen exit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |