Dan hoop ik dat Jeff zal zeggen, als er een gele kaart komt, komt er ook een boete van 10.000 en de groep zal je dankbaar zijn, maar als je er op staat, zal ik er melding van makenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:45 schreef mnesymne het volgende:
Dit gaat leuk worden... ze gaat het melden bij Jeff
Nee ... KimK is verantwoordelijk voor haar eigen acties.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu vraagt Esther aan Berend of ze het kan aanmelden bij kamer 5. Die hebben het zelf wel gezien. Vals wijf is het
en wanda en kim en en en enquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:42 schreef engine het volgende:
Gele kaart voor schelden![]()
Dan was Jeff al thuis geweest.
Van mij mogen ze schelden en dreigen.. zolang ze maar niks doet is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Dreigen met fysiek geweld .. is dat geen![]()
Daarnaast dreigen met fysiek geweld en hopen dat iemand stikt ... ook![]()
Ik hoor net dat Esther er melding van gaat maken via Jeff.
Heb het idee dat zoenen buiten bed ook verboden is, want dat zie je nooit bij de stelletjes.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:43 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Als ze dit ook nog gaan verbieden kun je het programma vaarwel zeggen... Geen naakt, Geen ruzie, geen drama.... saaie boel hier dan. Jaar lang beetje gezellig zitten doen is geen goede tv
Hoe vaak hoor je Wanda niet zeggen dat ze iemand voor de bek wil slaan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat niet om schelden, maar dreigen met fysiek geweld.
Zoals in de oude RLS, of de buitenlandse. RLS waar 24/7 met 100+ camera's wordt gefilmd moet je gewoon alles kunnen zien. Daar schrijf je jezelf voor in. Niet dit preutse tv zoals de laatste paar NL RLS. De oude Australische BB, Zadruga of Vilá Valóg... die RLS doen het goedquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Nog 1 keer en je hebt echt een klap voor je hasses te pakken.
KimK : Ik zal die kaas in je bek douwen, ik hoop dat je stikt.
volgens mij is dat niksquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat niet om schelden, maar dreigen met fysiek geweld.
Mssn heeft ze zelf een flinke beurt nodig, die zuigerquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:48 schreef Was-beer het volgende:
Esther: ik denk dat ze flink geneukt moet worden dan gaat het wel weer goed met haar![]()
Dat zeg ikquote:
Dat doet ze op de slaapkamer, niet als dreigement in iemands gezicht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je Wanda niet zeggen dat ze iemand voor de bek wil slaan?
Zie je het is net zo'n Tokkie,achterlijke pindaquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
Esther tegen Berend:
Ik denk dat ze flink geneukt moet worden
whaaaat? hahahhaaa
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn heeft ze zelf een flinke beurt nodig, die zuiger![]()
Maar Kim ontkent het ook nergens. Krijgt ze een gele kaart dan weet ze waarvoor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee ... KimK is verantwoordelijk voor haar eigen acties.
[ afbeelding ]
Of Jeff..quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je Wanda niet zeggen dat ze iemand voor de bek wil slaan?
ik denk niet dat ze er iets mee doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doet ze op de slaapkamer, niet als dreigement in iemands gezicht.
Vreselijk mens..quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:49 schreef pingu66 het volgende:
Esther is een zuiger,wat zeg je EEN ZUIGER. ( en mag geen broodje Paturain.🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |