Ik denk dat febo wel een kaart kan geven voor schelden, net als voor slaan oid. En uitlokken is helaas zelden strafbaar. Dat is ook het gemene, Esther komt hier mee weg. Hopelijk Kim ook.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk weer, Kim K zegt dan tenminste nog wel wat er allemaal gebeurt is, gelukkig heeft de regie de beelden dus lijkt mij dat Esther geen gele kaart kan afdwingen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat febo wel een kaart kan geven voor schelden, net als voor slaan oid. En uitlokken is helaas zelden strafbaar. Dat is ook het gemene, Esther komt hier mee weg. Hopelijk Kim ook.
Moeder Therester..quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:41 schreef Was-beer het volgende:
Esther probeerde Kim alleen maar te sussen![]()
Als ze dit ook nog gaan verbieden kun je het programma vaarwel zeggen... Geen naakt, Geen ruzie, geen drama.... saaie boel hier dan. Jaar lang beetje gezellig zitten doen is geen goede tvquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat febo wel een kaart kan geven voor schelden, net als voor slaan oid. En uitlokken is helaas zelden strafbaar. Dat is ook het gemene, Esther komt hier mee weg. Hopelijk Kim ook.
truequote:Op vrijdag 25 november 2022 14:42 schreef engine het volgende:
Gele kaart voor schelden![]()
Dan was Jeff al thuis geweest.
Je bedoelt Moira...die scheld zelfs in haar droom..quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:42 schreef engine het volgende:
Gele kaart voor schelden![]()
Dan was Jeff al thuis geweest.
Dat is waar. Mooi!quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:43 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Als ze dit ook nog gaan verbieden kun je het programma vaarwel zeggen... Geen naakt, Geen ruzie, geen drama.... saaie boel hier dan. Jaar lang beetje gezellig zitten doen is geen goede tv
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach.. wat is 10.000 op een miljoen?
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Je bedoelt Moira...die scheld zelfs in haar droom..
Geen naakt?quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:43 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Als ze dit ook nog gaan verbieden kun je het programma vaarwel zeggen... Geen naakt, Geen ruzie, geen drama.... saaie boel hier dan. Jaar lang beetje gezellig zitten doen is geen goede tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |